Laitoin sähköpostia EcigWizardille ja vastaus tuli nopeasti.
Pahoittelivat tapahtunutta ja lupasivat rahat takaisin tai crediittiä sivustolle.
Hyvää palvelua. Tilaan jatkossakin.
Yli viikko mennyt tilauksesta, tai siis postituksesta. Odottavan aika on pitkä.
E: 8 päivää meni
Jos löytyy kiinnostuneita kääntämään ECigWizard kauppa suomenkieliseksi niin kurkatkaas tänne.
Itselle tullu paketit n. neljässä päivässä.
(Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)
Paketti ei saapunut. (prkl). Laitoin viestiä, että paypal-dispute lähdossä, vastasivat : "ei tarvitse, miksi edes ajattelit sitä vaihtoehtoa. Postitamme uuden paketin heti maanantaina!"
Aika hienoa asiakaspalvelua sinänsä. Suosittelen kyllä varauksetta kaikille.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Lisää yllätyksiä tilauksessa. kuunnelkaahan tätä;
Paketti lähetettiin minulle 2.6.2011. Paketti ei saapunut kolmessa viikossa. Lupasivat lähettää uuden korvaavan paketin.
Tänään postilaatikossa istui tämä: (kuvan vasen laita)
Postitettu Thaimaaseen??? Ja sitten takaisin oikeaan osoitteeseen.
Ja sitten, mikä tuo pieni musta mötikkä on? Näyttää Atomizerin sisustalta. Onko tämä tilaamani LR-atomisoija? Jos on, mitenhän se asennetaan?
Tilanne on nyt se, tuon paketin osalta että jos uudelleenlähetyskin tulee, olenko rehti mies? O0
Olenhan mää, joten ilmoitan selkkauksesta Ecigin porukoille, katotaan miten käy. Moni teistä varmaan pitäisi tuplapaketit ja hymistelisi hiljaisuudessa?
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Mitä vitt..? LOL. Kuitenkin paketin päällä luki osoitteet ja FINLAND ihan oikein? Tuo on kyllä hauska juttu. Illan naurut tästä, kiitos vaan
Jos se on LR atomisaattori niin päädyssä on pienellä painetty LR kirjaimet akkupäähän.
Sepä se. osoitetiedot oli prikuulleen oikein. Postattu 2.6. Peterboroughista.
Mutta siis tuohon pakettiin;
Tilasin:
atomisoija
LR atomisoija
menthol litku
XXL akku
merkintäkuminauhoja
eli tuo isompi musta pötkylä on mun mielestä normi atomisaattori. ei merkintöjä. pienempi on niinkuin atomisaattorin sisus, eli se ruuvautuu akkuun. sisältä näkyy "piikki" mutta siinäkin on "edessä" kromimaista "patapata"-massaa. vtu että on vaikea selittää. Mutta siis mitä helvettiä tän kanssa nyt? How to disassemble ego-t ?
hyvää jussia toistamiseen!
Joo, pienempi on normi 510 atomisoija ja isompi mega tai Ego-T.
(Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)
Ja sitten saapui se korvaavatilauskin kotiin asti. Mutta helvetti, nyt mukana oli XXL-Ego-T:n akun tilalla hopeinen akku, jossa nappi hohkaa oranssia viiveellä. Samaten Ego-T:n atomisaattori ei edes ylety siihen, ei mene kun muutaman kierroksen kiinni. prkl.
Sitten olisi 510 LR-atomisoijia (näkyy tuolla kuvassa joka tunnistettiin) 2kpl tyhjänpanttina. Jos jollain on tarvetta niin laittaa YV:tä.
Eli siis näitä : http://www.ecigwizard.com/shop/atomi...esistance.html
Nuohan sopii tietenkin Ego-T:n akkuun mutta atomizerin suojat puuttuu. Samaten on nyt ylimääräsenä tuo hopeinen XXL-akku, josta en todellakaan tiedä mikä/mihin se on tarkoitettu.
Tossa kuva siitä :
Olisin tilaamassa täältä sähköröökin,mutta on pakko tilata se kaverin osoitteeseen,koska itsellä ei ole pysyvää osotetta tällä hetkellä. Joten mitenkäs onnistuu,että voinko itse maksaa tuotteen,vaikka tuote tulee kaverin osoitteeseen,eli eri henkilön nimelle? Ja myös,miten paypal systeemi toimii?
Entä voinko silti maksaa sen itse vaikka lasku tulee kaverin osoitteeseen ja kaverin nimellä,koska tuollahan on mahdollisuus ottaa lasku eri osoitteeseen,kun paketin posittaminen?
On tämä kyllä huima kauppa. Vaikka mokailevat välillä, silti kaikki kuitataan ilman mitään turhia kyselyjä jne.
Parhaillaan minulle on matkalla uusi XXL-akku Ego-T:hen ilman kuluja. Edes tuota hopeista ihmeakkua ei tarvitse
palauttaa. Suosittelen kyllä kaikille tätä kauppaa! Asiakaspalvelu on jotain aivan uskomatonta.
Huomenna alkais käännöstyöt saitista suomen kielelle. Sopivasti alkaa kahden viikon kesäloma eli nopeeseen tahtiin mennään. 8)