Palaan asiaan viimeistään maanantaina kun saan tiedusteltua varastotilanteita muidenkin tuotteiden osalta. Samalla ehdotan tuota 120ml pullokokoa.
Hyvä, että ongelmat ratkesiOtan tämän credit-maksuongelmankin esille maanantain, sillä ilmeisesti sivuilla on jokin bugi mikä estää sen vaihtoehdon näkymisen ajoittain.
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Tuli muutama päivä sitten Libertyltä pari pulloa XO sarjan nesteitä. Pieni kiva yksityiskohta pulloissa oli että mun oma nimi on painettu etiketin oikeaan alakulmaan =)
KickBolt & Buzz Pro / Boge 3Ω / Arctic Tank & J-Tank
Jeah LF:kin forumillaloistavampi homma :P
Itse en suosittelisi tuota lakua, ainakaan tuo neste mikä minulle tuli ei maistu yhtään miltään. Siis ihan neutraali maku joskin throat hittiä löytyy. Liekö sitten jotain maanantaina sekoitettua.
Libertylle kysymys: onkos noita E-Power 18650 kytkimiä tulossa jo kohta varastoon..? Mulla hajosi joskus ziljoona vuotta siitä (pari päivää paketin saapumisesta) se kytkin ja sovittiin englanniksi että saan uuden kykän, mutta ei ole kuulunut.
Samaa mieltä tosta lakusta.
Mites muuten noiden atomisaattoreiden takuu? Oli egon starttipaketissa 1kpl uutena mykkänä, jonka heitin luonnollisesti hyvähermoisena kaverina välittömästi roskiin.
2kpl on vielä vielä libertyn omia atoja paketeissa, mutta mitä jos nekään ei futaa esim kuukauden päästä kun tarvetta tulee laittaa uusi kiinni?
Tämä ongelma on tiedossa ja pahoittelumme tästä. Kuva -ja video-oppaita on tulossa ja ulkoasua muutetaan selkeämpään suuntaan.
Tosiaankin Midas, olit oikeassaTällä hetkellä ei tuotteita voi tilata automaattisesti, jos ei käytä myös omaa rahaa. Ratkaisu tähän ongelmaan on se, että laittaa tilauksen yksityiskohdat maililla support@liberty-flights.co.uk ja hoidamme tilauksen puolestasi ja vähennämme summan store creditista.
Syy miksi tämmöinen ominaisuus on, että sillä estetään mahdolliset väärinkäytökset jos joku sattuisi huomaamaan virheen softassamme ja hyödyntäisi sitä. Eli tilata voi pelkästään creditillä, mutta valitettavasti joutuu näkemään vähän enemmän vaivaa.
Tarkistimme tilausesi tiedot ja tosiaan meidän päästämme on kaikki kunnossa. Vika on Royal Mailin toiminnassa, he lähettävät osan paketeista maateitse ja siksi pieni osa toimituksista viivästyy. Jos et ole kuitenkaan seuraavan kahden viikon kuluessa pakettiasi saanut, ota yhteyttä minuun niin lähetetään se uudestaan.
Tällä hetkellä teemme varastoinventaariota ja selvitämme, mitä nesteitä pitää tilata lisää. Kun tilaus on laitettu, niin yleensä kestää 4-5 päivää että tuotteet ovat valikoimissamme. Ainoa poikkeus on, jos valmistajalta puuttu makuaineita, jossa tapauksessa ko. nesteet lähetetään jälkikäteen. Absintti on erittäin suosittu neste, joten valmistaja lähettää sen yleensä vielä nopeammin. Reippaasti ennen joulua pitäisi olla takaisin valikoimissamme
Tankkeja ja cartoja on tuhansittain jo matkallaMustikkaa ja lakua tulee joko huomenna tai seuraavana maanantaina.
Jos jostain syystä ne ei toimi, niin laita mulle vaikka täällä viestiä niin katsotaan asiaan sitten uudestaan.
Selvittelen tuota kytkinasiaa, palaan asiaan huomenna.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Pari kuukautta höyryttelyä takana ja LF:ltä olen tilannut tavaraa viidesti. Tavaraa löytyy aina ja tavarat kotona alle viikossa. Meikäläisen suosikkipuoti. Saisi se Buzz Pro saapua Libertylle niin olis taas tilattavaa.![]()
Ticket-systeemi
Facebook!
Hienoa että täältä löytyy nyt myös suomenkielinen asiakaspalvelija, hommat helpottuu huomattavastiKuluvalla viikolla oli tarkoitus pistää nesteitä tulemaan, katellaan suostuuko oma Visa Electron (Aktia, Säästöpankki, mikä lie) pelaamaan tuolla kun viimeksi meni vähän sormea suuhun ja pupua pöksyyn. Jos ei niin pitää keksiä jotain muuta maksutapaa.
Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.
Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.
Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.
Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.
Onko tietoa milloin saatte varastoon Pink Spotin tobacco makuja?
Tuli perille, vastasinkin siihen tuossa pari viestiä aiemmin
"Tarkistimme tilausesi tiedot ja tosiaan meidän päästämme on kaikki kunnossa. Vika on Royal Mailin toiminnassa, he lähettävät osan paketeista maateitse ja siksi pieni osa toimituksista viivästyy. Jos et ole kuitenkaan seuraavan kahden viikon kuluessa pakettiasi saanut, ota yhteyttä minuun niin lähetetään se uudestaan. "
Ticket-systeemi
Facebook!
Kiire sanan voit unohtaa.28.11 lähetetty ja ei vieläkään näy. Tiedän ettei ole libertyn vika. Ehkä joulupukki toisi tuon paketin aattona.
![]()
Liberty voisi ottaa käyttöön myös UPS tai TNT:n kuljetus mahdollisuuden,jos asiakas olisi valmis maksamaan siitä enemmän.Paketti kuin paketti on tullut euroopasta 3 päivässä kotiovelle minulle UPS:n toimittamana ja alle puolen hinnan mitä suomen Itella ottaa paketista Helsinki-Vaasa.
Valitettavasti meillä ei vielä ole tätä mahdollisuutta. Selvittelemmä asiaa ja testaamme palvelu ensin itse, jos teiltä löytyy mielenkiintoa.
Tämä on todella raivostuttavaa. Kuten sanoitkin, toimitusajat ei riipu kauppiaasta, eikä niille voi kauppias mitään tehdä. Tuo Royal Mailin toiminta on välillä aivan käsittämätöntä ja olemme todella pahoillamme siitä. Se ärsyttää varsinkin meitä, koska heidän takia meidän maineemme kärsii.
Tällä viikolla pitäisi lähetysten saapua varastoomme
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!