12-pack kaljaa ja megapussi grillisipsejäIhan sika kova setti! Vielä Maltan hetken ja alan nauttimaan.
12-pack kaljaa ja megapussi grillisipsejäIhan sika kova setti! Vielä Maltan hetken ja alan nauttimaan.
Tänään oli S1 sähköturvallisuusmääräykset valtakunnallinen tentti. Ja meni tosi hyvin![]()
Spoileri!
1393121_10202195700641423_1474834141_n.jpg
No nyt
Hienosti toimii tämä verkko tupla digidigi
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Uudet pumpulit drippereihin, ja taas ihmettelen mitä gennyt tarjoaa näihin verrattuna. Mutta ei ilman niitäkään pärjää.
edit. Okei, tein upouuden setupin RSST:hen, problem solved. <3
Viimeksi muokannut Barole; 21.11.13 kello 17:31.
Do or do not, there is no Barole.
Emäntä löysi mun Sennheiser HD 280 Pro:t, joista mä olin ihan varma et se on nakannut roskalavalle. Ei ne ollut kuin vuoden kateissa.![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
jäsen _S_ilakan lähettämä laturi tuli!! WOOPWOOP! kohta lentää sohjo pitkin RC-auton kylkeä. Iso halaus suuresta teosta!![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Perkele, taas näyttää siltä että lupaukset tupakanpolton suhteen pettää. Piti vaan kokeilla ja nyt on tullu näköjään neljä kuukautta täyteen.![]()
Pikkironkeloija
Oli niin ihanaa tänään ratsastaa pari hevosta, kun kunnolla lunta mutta maa ei ole jäässä joten uskalsi vetäistä metsäteillä niin kovaa kuin kavioista lähtee.Ja meinaan KYLLÄ LÄHTI!!!
![]()
Mitäs noi hevoset kulkee?![]()