Okei. Eli rauhassa voi perjaatteessa ostaa minkä tahansa lasisen tankin atolla ilman hajoamisen pelkoa?
Okei. Eli rauhassa voi perjaatteessa ostaa minkä tahansa lasisen tankin atolla ilman hajoamisen pelkoa?
Mitenkäs se lasi tähän asiaan vaikuttaa ? Kyllä tolla 11W ajelee hienosti silica/pumpuli laitteita, meshille ei riitä alkuunkaan.
Mitäs porukka on mieltä tästä innokin iTaste MVP V2 | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ? onko hyvä paketti alottelijalle? On ollut tuo paulsaarin "aloituspakkaus" jonkin aikaa käytössä mutta aattelin toiseksi laitteeksi hommata tuo mvp:n.
Mullahan ei ole kokemusta tästä, mutta sanoisin että vaihdettavilla akuilla olevan laitteen elinikä on pidempi. (Kyllähän näitäkin varmaan taitavat fiksailee, tuskin se akkujen vaihto mahdotonta on, mutta aloittelijalle en usko olevan helppoa.)
Itse sanoisin, että Innokinin tuotteista mielummin VTR tai SVD.. Olettaisin olevan pidempi elinikä..
Jos olen väärässä, niin postatkaa mulle kuva luuposen pampusta varoitukseksi (olenhan aloittelija, jolla taitaa olla liikaa auttamisenhalua ).
Eiköhän tuo mvp hakkaa saarin mennen tullen ja palatessa. Iso akku, integroitu lataus. Jos boxista tykkää niin varmaan ok valinta. Toki jotain evod aloituspakkauksia saa samaan rahaan parilla akulla. Mutta evod clearot sopii tietty tuohon boxiinkin. Ja iClear pitäs olla ok topcoili.
Spoileri!
Kyllä tuo mvp taitaa lähtä tilaukseen Onko mitään neuvoja että mitä setuppeja tossa kannattaa käyttää että tulis kunnon höyryt ja maku ois kohillaan ?
Nyt tuli mieleen että parilla kaverilla on kanssa MVP ja ovat valittaneet että kaikki tankit ja clearot ei toimi ilman jatkopaloja mutta jostain kumman syystä omassa MVP:ssä toiminu kaikki mitä oon tähän mennessä kokeillu ihan moitteettomasti.. Liekkö kerrankin itelle sattunu tiistai kappale
3 kuukautta MVP käytössä ollut, hyvin toimii.
Kyllähän tuo hyvin pelitti myös tuolla smokin arolla.
versio kakkonen tulossa ekaksi höyry vermeeksi nii minkälaista rda drippailu atoa suosittelette tämän kans ku kiinnostaa iha vaa alottelia pohjalta ja kaikki muuki informaatio et mitä atoja kannattaa höyryttää tällä. Ja iso kiitos jo etukäteen!
Mulle ois kohtapuoliin tulossa tämä MVP 2.0, mutta mietin, että mikä tankki siihen pitkäikäisyyttä ajatellen. Oon kattonu tota iClear 30S: ää + varaatoja siihen, varmaan iha ok valinta?
MVP ja Evod ei ainakaan minulla olleet täysin yhteensopivia. Evodin helmassa olevat ilmareiät ovat puoliksi kierteen kohdalla ja MVP:ssä EGO kierre on sen verran pitkä että se tukki osittain Evodin ilmareiät.
Tein Evodeihin (2kpl) Dremelillä ilmaurat kannan reijistä tippiä kohti niin ilma alkoi kulkemaan ja clearon sai ruuvata pohjaan asti. Kun katsoo EGO-kierrettä Evodin kannasta niin ongelman kyllä huomaa. Jos ilma ei pääse kulkemaan vapaasti niin kurlausongelmia on luvassa.
Joo. Pitänee hommata vivi nova, protankki tai aerotank.