Taas tilattu lisää nesteitä.Saa nähdä kauan nyt kestää,kun joulu lähestyy???
2.12 seurantakoodin mukaan lähtenyt suomeen päin. Vieläkään ei näy eikä kuuluPari päivää myöhemmin tilatut kolahti tänään luukusta, mutta tuo yksi ei sitten millään tunnu pääsevän suomen kamaralle ???
Onko kukaan muu sattunut tilailemaan samoihin aikoihin?
Soitin Postin palveluun ja sanoivat, että on joku lakko ollut siellä päin..
hmm meni mielenkiintoiseksi!! kaverini teki tunnukset/oman tilin LF:n sivuilla minun koneellani,avustin häntä hieman tilaamisessa. kerättiin tarvittavat tuotteet valmiiksi ostoskoriin ja kirjauduttiin ulos. kaverini pääsi kotiin ja suoritti maksun omalta koneelta kotoaan,maksu on hyväksytty ja osoitteet ja vastaan ottaja on oikein mutta tilaus näkyy vain minun tunnuksilla eikä kaverini?? onko kellään ollut vastaavaa?? toivottavasta eivät mene sekaisin tilauksen kanssa koska ei jaksaisi mitään eeemaili rumbaa![]()
Taas positiivista palautetta, eli maanantaina aamulla tilatut tavarat tänään postilaatikossa.
Hyvää iltaa arvon foorumiväki!
Toimin Liberty Flightsin edustajana suomalaisille höyryttelijöille. Tästä päivästä lähtien voitte esittää kysymyksiä ja palautetta Liberty Flightsista tähän ketjuun suomeksi ja tulen päivittäin niihin vastaamaan. Todennäköisesti tulemme lähiaikoina avaamaan myös uuden sähköpostiosoitteen suomalaisille asiakkaillemme, jonne voi myös lähettää palautetta ja kysymyksiä suomeksi. Olen virka-aikaan jatkuvassa yhteydessä Liberty Flightsin muuhun henkilökuntaan, joten jos tulee kysymys mihin en itse osaa vastata, kysyn pojilta ja pyrin vastaamaan viimeistään seuraavana päivänä, riippuen miten he ovat siellä päin töissä.
Suomi on iso markkina-alue Liberty Flightsille joten haluamme varmistaa asiakastyytyväisyyden ja palvella teitä niin hyvin kuin suinkin osaamme. Siksi myös Liberty Flightsin sivut tullaan suomentamaan piakkoin, kuten myös uutiskirjeemme.
Muistakaa että alennuskoodilla "e-savuke.com" tai alla olevasta linkistä, saatte 15% alennuksen ostoksistanne!
http://www.liberty-flights.co.uk/discount/e-savuke.asp
Hyvää Joulun odotusta kaikille suomalaisille höyrypäille!
-Viljami/Liberty Flights
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Hieno homma! Muilta osin olen 100 % tyytyväinen asiakas, mutta eipä anna tilaussivu tuota 15 prossan alennusta, vaikka diakonissaa avuksi pyytäisin.
*Väittää mokoma ettei ale ole enää voimassa*
Juuri äsken testasin ja kyllä se minulla ainakin toimii. Voit kokeilla myös tätä linkkiä niin alennuksen pitäisi olla valmiina ostoskorissa. Ja olethan oikealla sivulla? co.uk on Englannin sivusto.
Lisäsin viestiin ja allekirjoitukseeni ViZin mainitseman linkin, niin varmasti toimii![]()
Ticket-systeemi
Facebook!
Jep, nyt toimii.![]()
Selailin nuita sivuja ja senverta palautetta vois antaa että kuvia vois olla enemmän ja selkeempiä, sekä joissain esim mod tuotteissa vois olla pikkasen kattavammat kuvaukset tuotteista.
Noo rekisteröidyimpä mutta maltoin olla laittamatta tilausta sisään vaikka mieli teki, parinsadan edestä kun on tilausta langoilla jo, eikä kele yhtään postin lappua ollut tänään postilootassa.
Ticket-systeemi
Facebook!
apuva!
Kuinkas noi tilillä olevat creditit saa käyttöön? Kun credittejä siellä niin että sais tilailtua useampia pulloja, mutta kun yrittää check-outin tehdä, niin tarjoaa vain Pay-Palia ja siellä ei kelpaa kun summa ostoksille on 0. Eli pitääkö sieltä tilata enemmän kuin tilin varat, jotta niitä saa käyttöön ??? Ovelia ovat perkeleet jos noin menee ettei omia sisällä olevia rahoja pysty käyttämään ilman että tilaa enempi kuin credittien määrä...
Ei tarvi ostaa enemmällä kuin tilillä on varaaNyt en suoralta kädeltä muista miten se creditmaksu tapahtui, mutta sen tiedän että softassamme on pieni virhe joka estää credittien käytön jo avattuun ostoskoriin. Kokeile tyhjentää ostoskorisi, logata ulos ja sen jälkeen uudelleen kirjautua ja täyttää ostoskori. Muistaakseni maksu tapahtuu kun ostoskoriin on lyöty affi-koodi. Toivottavasti tämä auttaa. Jos ei auta, niin kerro ja selvitän asian sinulle. Pahoittelen ylimääräistä vaivaa
![]()
Ticket-systeemi
Facebook!
Tilaus tehty Nov 25 2011 10:59PM ja paketti 28.päivä lähetetty eivätkä ole nesteet vieläkään tulleet perille. Olen pari kertaa kysellyt postilta asiasta, mutta eivät ole osanneet mitään kummempaa sanoa kuin, että pitäisi ottaa yhteyttä lähettäjään. Laitoin LF:n supportiin viestiä, mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. Himpun verran harmittaa tää homma kun kerenny jo nesteetkin loppua :S
Pahasti pelkään että kyseessä on surullisen kuuluisa ongelma Royal Mailin a.k.a Royal Painin kanssa. Joskus suomeen lähtevät paketit kiertää jotain ihme reittiä ennen kuin löytävät perille, tämä ongelma on kaikilla brittikaupoilla eikä sille voi kauppias juuri mitään tehdä. Laita kuitenkin yksityisviestinä minulle tilauksesi yksityiskohdat, niin varmistan että meidän päästämme on kaikki ok. Jos kuitenkin paljastuu, että vika on royal mailissa, on paketit kuitenkin kuukaudessa olleet perillä. Tuo Royal Mailin ominaisuus on kyllä todella valitettavaa ja raivostuttavaa.
Ticket-systeemi
Facebook!