Kiinnostais toi Nicro, mutta mietityttää, et mitä mun nikkeliallergia siitä sanoo![]()
Kiinnostais toi Nicro, mutta mietityttää, et mitä mun nikkeliallergia siitä sanoo![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Itsellä toiminut 2mm ekowool parhaiten KFLitessä, en jätä päitä ihan niin lyhyeksi että koskettavat juuri ja juuri sitä 'kammion' pohjaa vaimikävidduonkaan, taittelen ne ruuvarilla paikoilleen sen jälkeen kun olen ruuvannut sen itse kammion paikoilleen.
Nyt mennään dual microcoil+cotton setupilla (10 kieppiä 0.32 nikromia per coil), en mä mitään ihmeellistä eroa huomaa vrt. perus U-taitettu 2mm ekowool. Ehkä vähän parempi (puhtaampi?) maku, nesteenä 18mg El Toro Eden. On muuten yllättävän keskinkertainen neste (+2vko steepattu).
Osaako joku sanoa, saako mistään muualta kuin e-smokegurulta 1ohm tai alle readymade nr-r-nr -lankoja?
Itse käytin yhden illan googletteluun kun viimeksi tilasin eikä muualta löytynyt. USA:sta saatto löytyä joku firma mutta eihän sieltä nyt jaksa tuommoista lähteä tilaamaan.
Eiks fasttekillä ole? En kyl ohmimäärästä tiedä.
Nonnii, tuli sit talvi. Eli tänään meinas jäätyä ekaa kertaa huulet kiinni Kaiffarin drip tippiin.
Isot pojat, suositelkaa tyhmälle hyvää 22mm silica atoa, johon on helppo tehdä oma setuppi ja voi laittaa muovisen drip tipin mallia 510. Saa maksaa vähän rahaakin.
Se ruuvaa sen Kaiffarin mukana tulleen adapterin paikoilleen ja laittaa muovisen driptipin, nyt voit maksaa mulle kympin. Voila, kaikkiin toiveisiisi vastattiin.![]()
Aivan!
Tota Puffin 3mm hienoa silicaa nyt pari metriä käärineenä, niin on se vaan vittu parasta. Ei ole tullut kertaakaan palanutta makua, kurlausta, pieruja tai napalmia Kaiffarista.
Tuplana kääräsen ja sitä kuuluisaa 0.25 tai 0.20 Kanthalia 4-5 kieppiä ympärille.
Samat täällä mutta kieppejä enemmän säädettävän takia. Aina vaan toimii![]()
Kertokaas HYVIÄ silika käyttösiä tankkeja. Ite en oikeen hirveemmin oo noita löytäny (kun ei oikeen tiedä mitä hakee). Mitä enemmän ottaa tankki mehua itteensä, niin sitä parempi. Taifun gt olis ihan jees, mutta ne tuntuu olevan loppu joka paikasta mistä oon googlella löytäny.
Kayfunit on ehkä parhaita. Squapea en ole kokeillut, mutta lukenut siitä paljon hyvää.
Kayfun vetää pitkällä tankillä 15ml nestettä, minkä pitäis riittää kyl isompaankin vitutukseen
SvoeMesto Kayfun Lite Atomiser - Cloud 9 Vaping
Joo, molemmat on itsellä käytössä ja tykkään molemmista. Ja molempiin on naurettavan helppo tehdä srtpöia.Varsinkin Kayfun Litessa saa todellakin rahoilleen vastinetta, Squape on sitten hivenen kalliimpi (vrt. KFL n. 75€ ja Squape n. 125€). Squapea on kyllä forkalla ollut myynnissä satasen hinnalla. Kaiffariin en keksi äkkiseltään mitään miinuksia, Squapessa on yksi: tankkiputki joka on PMMA-muovia eli ei kestä kaikkia nesteitä. Saahan siihen kyllä optiona ostaa täysteräksisen tankin. Ja olihan joku tilannut jenkkilästä lasiputket sinne sisälle.