Tobeco Lite Kayfun korjattava/rebuildable tankkiatomisaattori SS
Onkos porukalla mitään odotuksia tämän suhteen? Tai ollut jollain jopa hypisteltävänä?
Tobeco Lite Kayfun korjattava/rebuildable tankkiatomisaattori SS
Onkos porukalla mitään odotuksia tämän suhteen? Tai ollut jollain jopa hypisteltävänä?
Tuossa nyt ainakin alkuun videoarvostelu jonka löysin. Google on kaveri
Mitä nyt katsellut tuota, niin näyttäisi siltä että on Kayfun Lite puoleen hintaan, ei paha, Puffille varmaan aikamoinen myynti menestys tästä tulossa. Mikä parasta, samassa on myös koira pilli.
Kiinnostaisi kyllä kokeilla. Oddystä jäi aikanaan paska maku suuhun, Nautilus oli toimiva peli. Tää voi olla ihan hyvä kampe, jos vaan olis tasalaatuista tavaraa. Mitenhän paksua silicaa tähän tarvii?
Natureg0ing is a must..pd!
on täällä foorumilla käyttäjiä joilla tuo jo on..
katsotaan josko he jaksaisivat kirjoitella tänne kokemuksistaan..
ego2 puljun ketjusta löytyykin yksi positiivinen kommentti tästä..
Juu kävinkin kommentin lukaisemassa. Sopuhintaan saisi tuolta puolasta, näinköhän laittais tilaukseen.. Oishan siinä taas näpräiltävää, nyt oon menny ihan evodilla ja bogeilla hetken, on niin helppoa
Urdulle testiin vaan
Nauroin niin helvetisti oddy videolle.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Joo mulla on ollu tuo nyt muutaman päivän. Ihan vielä ei pysty mitään kunnon revikkaa tekemään, mutta jotain sentään. Työn laatu on hyvä, ei mitään valittamista missän. Maku ja höyry on hyvät, ainakin näin ekalla 1ohm pumpulihässäkällä. Täyttöruuvvi toimii kuten esikuvallansa, eli pientä tihkumista on. Ei vuoda, mutta täytettäessä voi sipasta paperilla kuivaksi. Ilmansäätö toimii kuten pitääkin, mutta jos on melkein kokonaan auki, niin alkaa viheltämään. Ajelenkin ilman säätöruuvvia, koska tottunut muutenkin tuon v2 misterin kanssa löysään imuun. Tiukempaan tottuneilla ei varmasti tämäkään ole ongelma.
toi viimeistely vaikuttaa kyllä ihan kammottavalta. Jotenkin ekana tuli mieleen, että MIKSI?? MIKSI laittaa tollanen kromattun pinta, kun kiinalaisilla ne ei pysy edes rukouksien avulla paikallaan. Puhumattakaan siitä, että toi kattila kuumeneekin vielä.
Toisekseen mä kyllä pitäisin Kaiffarin Kaiffarina, varsinkin nyt kun Lite on varsin kohtuullisen hitainen, tarjoten käytännössä kalliimman 3.1 esfsfssssssss (vai miten se nyt meni) mallin toiminnallisuuden
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Harkitsen tässä toisen Liten ostamista ja en kyllä näe mitään syytä ostaa tätä paria kymppiä halvemmalla... Rotary hyvin summasikin että miksi ihmeessä
Juu nyt, kun mainitsitte niin vaikuttaa aika tyyriiltä.
Parashan olis, jos joku Dreamia sekä Kaiffari Liteä käyttänyt kertois mielipiteensä. Kutakuinkin samassa kategoriassa kaikki kolme ja hinnaltaanhan tämä Tobeco asettuu sinne väliin, mutta miten laadullisesti?
E: Tämä ei ollut pyyntö lähettää minulle värkkiä vaan ehkä enemmänkin vaikka Urdulle tai jollekin toiselle luotettavalle taholle.
Niin no, en mä sitä sanonutkaan ettei jollekulle muulle löytyis syytä, puhuin vaan omasta puolestani
Itsehän ennakkotilasin tämän puffilta, tukeakseni suomalaista kauppiasta.
Ja puffin tapauksessa on hyvin selitettävissä miksi myydä kloonia kuin alkuperäistä.
Alkuperäisessä investointi olisi huomattavasti suurempi,sekä myös riski siitä,meneekö kaikki kaupaksi muuta kuin ale-hintaan, kun minimi määrät mitä alkuperäistä voi kauppias tilata hyllyynsä, on sitä luokkaa,
että kokonaishintakin on hyvin äkkiä tähtitietellinen.