Minä oon kans vähän sitä mieltä että aloittelijoiltakin sais olla enemmän setupointivideoita. Tietysti semmosia mitkä päätyy onnistumiseen tai jonkun ongelman ratkaisemiseen, muuten on infosisältö vähän heikolla.
Minä oon kans vähän sitä mieltä että aloittelijoiltakin sais olla enemmän setupointivideoita. Tietysti semmosia mitkä päätyy onnistumiseen tai jonkun ongelman ratkaisemiseen, muuten on infosisältö vähän heikolla.
Nyt on prototyyppi sähkötupakkipussukasta tehty. Ekaa kertaa koskin ompelukoneeseen 10vuoteen Ja kyllä, se on vaaleanpunainen pötkylä. Get over it, se on söpö
1452546_10151809141454538_971616168_n.jpg
Vähän muokkaat mittoja niin saat tehä ukolle samanmoisen
Darcyn kanssa coilikerho, tumben kanssa ompelukerho
Ei mun kuningastani tuohon kannata ees kokeilla. Nemellä testasin ja onhan mulla se pinkki holsteri jo valmiiks
Nonniin.. Allergisia oireita?
Nyt lähti testiin joskos se on Inaweran Vanilja Tahiti vai Exotic Fruitti joka pistää kielen haavoille.. Epäilen vahvasti Vanilja Tahitia kun tämä kielen haavoittelu alkoi pitkälti siitä kun sitä ensimmäisiä kertoja käytin.. Toki voinee olla sattumaakin. Olin taas hetken vetänyt vain menthoolia ja oli jo paranemaan päin mutta eilen löin taas tankkiin exotic fruit + vanilja tahiti liemet ja käytin sitä.. Tänään on taas kauheessa kunnossa suu..
Ei ole helppoa tää touhu ollenkaan.. Varsinkaan kun Inawera ei kirjoita pakkasselostuksiin mitä kaikkea noissa on että tietäs suorilta jos on allerginen. Mutta nyt käytetään sitten menthoolia kunnes paranee ja sitten kokeillaan fruittia ja jos se ei riko kieltä uusiks.. Jää vanilja tahitit isännän käyttöön..
Tulipahan testattua FlavorX:n Toffee ja Green Apple.. Nyt vituttaa niin paljon ettei varmaa oikeesti kohta kierrä veri päässä. Käy niin vitusti kurkkuun ja kieltä pistelee. Muutenkin jo kieli verillä. VOI VITUN VITUN VITTU! Kai se on pakko tää koko touhu samantien lopettaa kun ei kestä enää ees 6mg nesteitä..
Pg allergia noin paha? Olisko
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee