Eipä näitä vielä ole tullut kovin montaa maistettua mutta ECigW:n Cranberry Crush on tällä hetkellä huonoin vastaantullut...
Eipä näitä vielä ole tullut kovin montaa maistettua mutta ECigW:n Cranberry Crush on tällä hetkellä huonoin vastaantullut...
Blue cheese, hyi helvetti... Mitä mä oikein ajattelin kun sitä tilasin![]()
Käytössä: Svoemesto Semovar Tetris V3+omatekemä dripperi
Varalla: electrapipes Talos & Argus SS
nyt se löytyi! FSUSA:n Wyatt Earpp, huisaamari!
Tsädääm!
ECigWiz tuli joskus tilattua VR:n mustikkaa... oli kyllä niin kaamea maku ettei kyllä mustikkaa ollut nähnytkään![]()
En tiedä mutta kun tuota RY4 on niin hehkutettu että on hyvää, tilalasin ecigweeltä putelin niin ei ainakaan omaan makuun ole, hyi !! 30ml puteli olis nyt tuhottavana mutta taitaa jäädä höyryttelemättä. Tuosta jää ihollekkin kummallinen olo niin kuin jotain rasvaa olis suihkinut ympäriinsä, yök !!
No lähetä mulle maistettavaks niin oksennetaan kahdestaan![]()
Pipesauce Kentucky Blue Grass, hyi hel.... Hajustakin kakoo, maku on sanoinkuvaamattoman hirveä.
Hangsenin mustaherukka oli myös ihan kelpokamaa bargainilta.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Yli kuukauden tuulettunut Oak Barrel Cider. Hyi vittu. Ihan oikeesti. Ei voi olla näin pahaa. Tässä on pakko olla jotain vikaa. Aivan järjetön kurkkutuntuma yhditettynä palaneeseen paska ämpäriin jossa homeisia omenankuoria.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Kyllä varmaanki toi ecigwizist tilattu nuclear pulsion vetää paskimman kokemuksen
WizMix Mucho mango. Kiukulla vetelin tankillisen, mutta voi perkele.
Maku toi mieleen lähinnä jonkun lapsuuden trauman. Tuuletettuna ja ilman.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee