Miksi pitää messuta niin hirveästi? Ei kai kukaan ole modaajia idiooteiksi haukkunut. Mä olen ainakin yrittänyt ihan vilpittömästi miettiä tämän toiminnan lainalaisuuksia suhteessa yrittäjyyteen, teollisuuteen ja kulutustavaroiden kauppaan tällä vielä melko nuorella ja epäkypsällä tuotealueella. Ei mulla ole mitään tarvetta bashata ketään.
Icedforce tuossa lainaamassani pätkässä kuvaili tyypillisen yrittäjäriskin, ei sen enempää eikä vähempää. Ja joo, en ole rikas enkä edes erityisen hyvätuloinen, mutta voisin hyvin kuvitella lähteväni kantamaan rahoittajariskiä esim. osana vähän isompaa enkeliryhmää, jos vain löytyy hyvä idea ja tuote. Mutta se kyllä vaatisi sitten niitä suunnitelmia ja powerpointteja.
Kerran hirvimetsällä sain notskikahvia enkä sen jälkeen muista parempaa saaneeni, pitäis varmaan ruveta harrastamaan jahtaamista paremman kahvin toivossa![]()
Täytyy alkaa myymään siljoihin ja muihin pandan esinahasta tehtyjä sleevejä. Jo tuloo rahaa taloon ku venäjäläiset öljymiljonäärit ostaa niitä kilpaa vaimoilleen!
Mahtaa swanin ja caravelan omistajia nyt vituttaa ku ne nyt tietää että kaikki laitteet tuntuu samalta ja samanlaisen nappituntuman saa vaikka smokin teleskoopista.![]()
Ja jasso metsälle sakolainen!!!
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Hahaswan ja caran napit on aivan erinlaisia
![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Öö mulla ois jotain heittää vaihdossa, siis höyryputkiaToisaalta mitä vitun järkee on sijoittaa muutama tonni aseeseen ja kantaa sitä metsällä joka viikonloppu syksyisin, tänäkään syksynä en oo ampunu laukaustakaan (hirvimetsällä). Voishan sitä kantaa vaikka luudanvartta
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Rovaniemen metsissä kaminalla pakin kannessa valmistettu pikakahvi maistui älyttömän hyvälle. Samaa kahvia maistoin kotona niin järkyttävää kuraa. Mikä lie psyykkinen ilmiö vaikuttaa makuaistiin. No samasta syystä tietty autokaupoissa pirssit vaikuttaa mahtavilta. Kannattaa viedä oma auto autokauppaan ja käydä jonkin ajan päästä ostaa takas ni tuntuu taas loistopirssiltä.
no sama ilmiö tietty sähkökessualalla kun tuotteet näkee monesti vain kuvissa. Videot kertoo jo paljon enemmän. Jo koon arviointi menee usein metsään kun vastaanottaa tuotteen, oho tämä olikin pieni tai oho mikä pötkäle..