Miksi tuossa taulukossa on ilmoitettu johdon maksimikoko? Ei kai siitä haittaa ole vaikka laittaisi 50mm-neliöistä piuhaa jos vaan taipumaan saa...
Miksi tuossa taulukossa on ilmoitettu johdon maksimikoko? Ei kai siitä haittaa ole vaikka laittaisi 50mm-neliöistä piuhaa jos vaan taipumaan saa...
Millin reikään ei mene kolmen millin kaapeli.
Jälkikäteen kun miettii, oli aika älykäs kysymys...
Molempiin saa kyllä tehtyä littanasta (tosin itse siirryin takas tavalliseen, kun en käytännön eroa oikestaan huomannu ja sitä tavallista on helpompi heilutella, jos tulee hot spotteja).
Edit. Jaa, tää olikin Jalipon ketju.. No, vastasin silti.
Mulla littana käytös vaan misterissä. Helppo kiinnittää tolppiin kun tulee automaagisesti oikke päi
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mistä Jalippon nallea voi oikeen tilata?! Itseä himottaisi aivan överi seksikkään pullon ( ) puolesta ja muutenkin arvosteluiden perusteella tilata!
Duunin jääkapissa havaittu purkki..
18112013140.jpg
..mikä aiheutti "TAHTOO" refleksin....
Mites, saako sitä Nallea vapefestillä hankkia?
Mä kun en ole vielä Nallea "ajanut", ja niin moni sitä kehuu..niin kaipa sit minäkin.
Festeillä pääsee ainakin maistelemaan mun atoista. Omalta osalta myynti on takanapäin ja Liberty jatkaa tästä -> jos kaikki menee putkeen niin ennen kuun loppua voi olla jo saldoilla.
Lahjoittelen kyl festeillä ilmasia testipulloja uudesta mausta, eli Vanilla Berry.
Tuossa lainaamassasi viestissähän se lukee: "Lahjoittelen kyl festeillä ilmasia testipulloja uudesta mausta, eli Vanilla Berry.".
Edit. Ei siis muuta, kuin sunnuntaina festeille ja Jalippoa nykimään hihasta.