Ootko nyt ihan tosissas? Onko käyny mielessä, että suurin osa modaajista ponnistaa aivan tyhjästä. Omarahotteisesti, päivätöiden, perheen yms ohella. Suunnittellut ja testauttanut laitteita kuukausia yms... Luuletko, että esim. pankki antaa sulle 100 000€ lainaa, että rupees poika painaa atoa maailmalle. Ja teekin reippaasti, että riittää kaikille. Taakuuksi riittää kun oon noin nätti ja fiksun olonen kaveri. Firmaskin näyttää olevan jo monta päivää vanha.
Kyllä mä luulen, että vois syödä miestä jos esim. olet raksalla duunissa ja saat verolapun käteen ja monon kuvan perseeseen. Siinä onnesta hihkuessas huomaat kun 10 meksikon miestä astelee vasara kädessä naputtaa samaa seinää, mitä sä naputit hetki sitten. Pomos vaan totee sulle, että vittuakos siinä itket. Oisit naputtanu nopeemmin ja halvemmalla, mielellään ilmaseksi. Siinä voi sitten unohtaa haaveet mersusta ja vaihtaa sen ladankin bussilippuun.
Eipä siinä, jokainen ostaa mun puolesta ihan mitä haluaa. Ja voisin jotain kiinan rojua itsekkin ostaa jos ne keksii jotain omaa. Ja mulla onkin AGA-T, mutta sitä ei kyllä hyväksi atoksi voi sanoa. Modaamalla siitä sai toimivan, mutta huono se on silti. Parempia odotellassa...
Laitetaan vinkkinä vielä kiinan pojille erä DNA20 modeja joille varmasti olisi kysyntää. Ei muuta kun lapsille puukot ja DNA20 piirit kouraan.
http://i1173.photobucket.com/albums/...ps6a0b6be9.jpg