Pitäisi suunnitella säilytyspussukkaa noille vekottimille ja sitten vielä tehdäkin sellainen. Äidiltä kävin hakemassa ompelukoneen ja kankaita tähän projektiin (Jollaista en ole sitten ala-asteen käyttänyt) ja nyt on suunnitelma piirretty. En ole kuitenkaan varma haluanko siitä sittenkään sellaista.. Jos huomenna saisi työhaastattelun jälkeen haettua vetoketjua ja nuppineuloja ja rupeaisi tuumasta toimeen. Kun jos huomenna hyvin käy, kohta ei ole enää niin paljoa vapaa-aikaa kun nyt
Kyllä se Arrow menee uusiksi.. Ylin lanka ei vaan hehku yhtä nätisti kun muut.. Eli rakentaa hotspottia.. Saiskohan sen vielä tänään aikaiseksi.. Ehkä sitten huomenna..
Käyttökelpoiset nesteetkin käy taas vähiin. Prkleen prkl.. LAuantaina olisi nuo isot satsit seisseet sen viikon.. Siihen asti pitäisi keksiä jotain
Sitten kun saat sen duunin niin, me spämmäillään aina päivisin täällä täydellisillä setupeilla. Joudut koko ajan väijyyn puhelimesta missä mennään . Oikeesti, peukkuja.
Pikkironkeloija
Joutuu sitten ukkoskin opettelemaan setupinteon ihan itse.
Toivottavasti työpaikka napsahtaa.
Sepä se.. Mitä pidempään työelämästä on syrjässä, niin sitä vaikeempaa sinne on päästä takasin.
Ite olin melko pitkään selän takia saikulla (ja firmassa oli siinä välissä YT:t päällä, joten päättivät "päästää" meikäläisen pois ihan OK erorahojen kanssa), niin eipä sen työpaikan saanti sitten sen jälkeen ollutkaan enää ihan niin helppoa, kuin aikasemmin jolloin vielä töissä ollessani laitoin hakua toisiin paikkoihin, jos alko ahistaa..
Tuntu, että kun sitä duunia ei varsinaisesti ois tarvinnu saada, niin aina parilla hakemuksella/työhaastattelulla tarjottiin jo paikkaa, mutta sitten kun oikeesti pitäs duunia (tai lähinnä rahaa) saada, niin eivät saakeli soittele mistään perään edes haastattelua varten..
Kyllähän se tasan tarkkaan noin on.. Nyt yli 7kk työttömyyttä takana.. (Onnekseni liiton rahat kyllä juoksee) Mistään ei koskaan mitään kuulu vaikka viikottain kymmeniäkin hakemuksia laittaa.. Työkkärissäkin sanoivat että 6kk on se maaginen raja että jos sen yli joutuu niin vaikenee tosi paljon työn saanti.. Tämäkin haastattelu oli osittain varmasti siksi että minulla on ko. firmassa sisällä suosittelija.. 30:stä 4 kutsuttiin haastatteluun ja minä olin yksi <3 En voi muuta enää kun toivoa ja uskoa.. Ainakin tiedän kaikkeni tehneeni!
Ja joo.. Just kuulin että se on semmosta mennyt eilen sanomaan tuosta setupoinnista.. Mutta sai sen kuitenkin sitten onnistumaan itse eilen joten jäi multa väliin.. Pitäs varmaan tänään setupoida vielä toi arrow uudelleen Sen verran hotspottailee.. Ylin kieppi ei hehku yhtä hyvin kun muut.. Ei vaan eilen jaksanut alkaa tyhjenteleen tankkia jne
Hahaha! I unleashed the beast