Paljon tulee ajatuksia tästä vapottelusta, joten miksen jakaisi niitä aloittelijan näkökulmasta? Oletin että tänne saa sitten vain perustaa tällaisen..
Tänään 12.11.2013 tuli virallisesti kuukausi täyteen vapottelua.. Viime kuun 12. siis lopetettiin isännän kanssa tupakointi ja vaihdettiin se tähän. Ajatuksena silloin oli lopettaa tupakanpoltto tämän avulla, mutta nyt jo näyttää siltä ettei tämä ole hetkeen kyllä loppumassa. Tavaraa on kertynyt niin paljon ettei tätä edes voi aikoihin lopettaa ja miksi muutenkaan? Paheiden summa on vakio.. Alkoholiakin kuluu niin mitätön määrä, että sitä voisi kutsua alkoholi ongelmaksi, kun ei se vaan tuhoonnu. Eli joku pahe on oltava elämässä kuitenkin.. Miksei sitten nikotiini?
Aloitettiin perinteisesti tilaamalla 2x CE5 + ego akut aloituspakkaus. Pari päivää sitä kesti kun taloon ilmestyi jo pari Kanger Evodia ja Smokin winderia. Tässä rytäkässä opittiin jo kangerin evodien ja feikkien evodien eroavaisuudet, koska emme saaneet molempia aitoina. Isäntä siirtyi hyvin nopeasti vamon ja pro tank 2:sen maailmaan ja minä jäin kiinni eevokkeihin. Isännälle ilmestyi läjäpäin uusia laitoksia, tuli meksua ja tuli mesh atoja. Vannotin koko sydämestäni pitkäänkin että eevokit ovat se mihin jään.. Tässä sitä ollaan: GP Piccolon nokassa tällä hetkellä itse setupoitu Arrow ja vieressä lojuu myöskin itse setupoitu GG Penelope. Eli ei siinä mennyt edes kuukautta kun vannomiset unohtui. Kyllähän tässä välissä taisi isäntä monta kertoa vannoa omalla kohdallaan ettei ikinä meksuja tai mesh vehkeitä tule mutta..
Niinkuin parin viimeisen päivän aikana on varmasti jo moni huomannutkin, setupointi on mieltä ylentävää ja palkitsevaa ainakin omalla kohdallani! Toissapäivänä setupoin elämäni ensimmäisen kerran: Penelopea. Kaikki olivat varoitelleet kuinka vaikeaa ja vittumaista hopealangalla on leikkiä. Ja paskan marjat sanon mä! Eka yritys kaatui jo ennen kuin kanthal ehti silican ympärille, kanthal katkesi.. Mutta samoista langoista väänsin uudelleen ja sain aikaiseksi 2.5ohmisen silika setupin Pennyyn. Surukseni kuulin että ohmeja on liikaa joten väänsin uuden. Sainkin sitten samantien aikaiseksi 1.3ohmisen setupin ja sehän pelittää edelleen! On vain opettelemista tuon metallitankin kanssa josta ei läpi näe. Siksipä pennyyn vaihtui muovitankki ekan kurlauksen jälkeen (Nesteet olivat vähissä). Eilen sitten setupoin elämäni ensimmäistä kertaa meshiä: Arrow. Kaikki jälleen kerran manasivat kuinka vittumainen ja vaikea se on pienen tilansa takia jne.. Ekalla 0.8ohminen setuppi joka toimii niin stnan hyvin Penelopen kanssa en suostunut vielä tohottelemaan itse osia joten isäntä sai tehdä sen. Arrowin kanssa se pakotti minut tekemään tohotuksenkin itse joten kyllähän minä sen tein!
Nyt ollaan päästy siihen että eevokeilla ei ole enää mitään osaa tähän arvontaan.. Totesin kyllä että kotoa lähtiessä taskuun nappaan, vielä ainakin hetken, eevokin ja egoakut.. En vielä luota omiin tekosiini siihen malliin että uskaltaisin niiden varassa lähteä kotoa
Tässä lyhyessä ajassa on tullut tilailtua aika monesta paikasta kaikenlaista.. Hyvin nopeasti aloitettiin tosin tilaamaan nesteisiin tarpeet ego2.pl:ltä ja sekoittelemaan ne itse. Toimitus on nopeaa ja tavara oikein hyvää. Meidän eduksemme myös Arizona höyryt sijoittuu tuohon 15min ajomatkan päähän ja sieltä saa loistavaa palvelua! Vaihtoehtoja osteluun on miljoonia.. Kavereille suosittlen Finnvapea alotuspakkauksen kanssa koska sieltä saa niksat samalla ja palvelun Suomeksi. Englanninkielentaitoisille suosittelen enemmänkin Liberty Flightsia tai ego2.pl:ää..
On monia asioita joita en jaksa käsittää.. Mutta palataan niihin myöhemmin
Röökiä ei ole mennyt kuukauteen yhtään! Setupointi oli tosiaan niin kivaa että teen kyllä uusiksikin! Semmosta..
Pikku Myy
1004997_10151799517129538_1439027520_n.jpg