No on tää ny perkele. Nyt se "rikkinäinen" akku pelaa sit eri atolla, vielä puoli tuntia sitte ei toiminu yhdelläkään ja kolmea testasin. Ei taida olla oikein soiva yhdistelmä noi Genen akut ja Joyetechin atot. :-\
Huomenna sit tietty sippaa molemmat työpäivän aikana...
BTW, tein muuten kaikille atoille Sibben ohjeistuksen mukaisen aton purkamisen ja kuivapolton, aikaa menee ko. operaation n. 3 minuuttia per ato.
Oli kyl aika paskaset langat kaikissa, nyt lähtee niin maan perusteellisen makosat höyryt.
Helvata...tilasin lisäpatruunoita ja suppilomallisia, mutta erilaisia on kuitenkin...pläääh. muuten laite kyllä hyvä..ja kyllä näillä toisillakin tankeilla pelittää, ei sen puoleen,vaikka rohiseekin kuin puusaunan kiuas.
Ato hajosi tossa justiin viikon käytön jälkeen, mutta ei kun lisää tilaukseen suppilomallisia...kyl tää tästä...![]()
Otetaan nyt itekkin osaa tähän, muutaman kuukauden ollut käytössä welholta ostettu ego-t startteri, kaikki alkuperäiset osat vielä tallella ja käytössä päivittäin, toimii loistavasti. Ei myöskään vuotoja/muuta kikkailua.
Mutta mitä olen kuullut, niin aika paljon eroja laadussa. Arpapeliä siis. :P
Tänään sain käyttöön vihdoin ton ego tank version low resistance atolla, mä olin tän pari kuukautta höyrytelly ihan normi vanupatruunameiningillä eikä siinäkään ollu ees low resistance atoja vielä ollu kokeilussa... nyt on aivan mahtava fiilis, kyllä tossa vaan iso ero on...jotenki tuntuu höyry paljon puhtaammalta ja maut tulee mukavammin esille, puhumattakaan runsaamman höyryn tuomasta lisänautinnosta
....niin se nälkä kasvaa syödessä, oon himoinnu jo tota Lavatubea tai epoweria... pitää kattella mut nautitaan nyt tästä ego tankista kumminki ensin vähän aikaa ennenku lisätilausta laittaa
![]()
Voisiko nuo egon kartio malliset eli A-tyypit olla laadukkampia B-tyypeihin, eli sylinterimäsiin nähden? Itse tilasin suomesta, ihan vaan omista syistäni. Ikänä ei ole vuotanut, eikä vikoja. Ovatko nuo ulkomalaaiset vaan shaissea kotimaasta ostettuihin nähden vai miten se menee?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mulle tuli starttikitti eGo-T (1000 mAh, type A) tuolta elektrosavusta ja ei voi kuin kehua. Tulossa lisähärpäkkeitä kiinanmaalta (dualcoileja, vv-akku yms.), katotaan sitten miten niiden kanssa pelittää, mutta on mielestäni ihan huippuvekotin. Ei mitään vuotoja tms. vaan huippuhöyryt. Aiemmin vapotellut tuolla ego 510-T:llä joka välillä täräyttää palaneen käryä ja alussa pukkaili nestettä suuhun, tosin voi olla, että käyttäjäkin sössi jotain... 510-T:ssä eniten tökkii se, ettei akut kestä koko päivää.
Molemmat näyttäs olevan alkuperäisiä Joyetech tuotteita ja tuo eGo-T on kyllä minun makuun.
Tulipa nyt tilattua tuo egon 900mah akku ja pitää kysyä että miten tuon akun latauksen pitäisi luonnistua?
Kun laitan akun laturiin kiinni niin akun ledi vilkkuu muutaman kerran ja jää sitten palamaan eikä sammu.
Onko tämä ihan normaalia vai onko akussa/käyttäjässä vikaa?
Tuo on normaalia, EDIT: ainakin eräs aito eGo-T vilkuttaa kolme kertaa ja jää palamaan latauksen ajaksi. Laturissa valon kuuluu muuttua vihreästä punaiseksi. Jos se ei muutu, ja akku kuitenkin on tyhjä, niin sitten on syytä huoleen. Jotkut laturit lyövät virtarajan päälle, johtuen liian tiukasta elektroniikan mitoituksesta. Jos tuollainen tilanne tulee vastaan, niin toisella laturilla latauksen aloitus kuitenkin voi onnistua, ja hetken kuluttua molemmat laturit toimivat. Eli varalaturi kannattaa hankkia, ellei sellaista jo ole, myös rikkoutumisen varalle.
Edit: Vilkutuksella ja valon palamisella ei ole tarkoitus tyhjentävästi määritellä aitoutta. Moni vilkuttaa ja valo jää palamaan, mutta välttämättä kaikki eivät toimi noin. Omista USB läpivientiakuista yksikään ei jätä valoa päälle. Jos valo jää päälle, se ei haittaa, oli aito tai ei.
Selvä homma. Kiitokset overflow vastauksesta![]()
Hmm. Omassa aidossa(? peleonilta tilattu) eGo-T-akussa ei kyllä se ledi pala ladattaessa!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Pese atomisaattori kuumalla vedellä. Kuivaa ravistelemalla. Tiputa 4 tippaa litkua atomisaattoriin. Laita täysi tankki paikalleen. Imaise 3 kertaa painamatta nappia. Ota ensihöyryt.
Joyetechin pass-through 1000mAh akku ja Joeytechin LR-atot tuli tänään. Ei muuta kuin tulille.
Latasin tankkiin Libertyn RY4:sta, imaisin muutaman kerran ilman virtoja ja kuplista huomasi että lientä meni vastukselle asti.
Maku oli sanoin kuvaamattoman kamala. Maistui todella palaneelle. Hyi saakeli.
Koitin pestä aton, ja kastelin langan vielä liemellä, ei auta. Törkeä palaneen maku.
Uusi pesu ja kuivaus, mentholia kehiin, avot. Toimii. Ei maistu yhtään palaneelle. Ja mentholi maistuu paljon raikkaammalta kuin normiatolla.
Toiseen LR-atoon laitoin Libertyn XO mansikkaa, ihan jees. Ei niin iso ero normiatoon verrattuna, mutta ok.
Ihme juttu että RY4 paloi karrelle. :-\
Miten toi passthrough-akku toimii? Jos laite on usbin päässä, lataako se myös silloin, vai onko piuha pelkkää höyryttelyä varten?