Tervehdys,
Tämä on erittäin hyvä foorumi. Toimii monelle vähän niin kuin vertaistukiryhmänä.
Aloitin tupakanpolton 12 vuotiaana säännöllisesti. Vanhempani pitivät parempana vaihtoehtona polttaa röökiä kotona valvotusti kuin salaa kadulla. Isäni osti kaiken lisäksi marlboroaskin minulle joka toinen pvä etten varastaisi rahoja tupakkaan jostain. Tämähän tuntui pienestä esiteinistä lottovoitolta.
Noh, tämähän johti siihen että olen nyt polttanut yhtä soittoa 29 vuotta. Kaikki mahdolliset keinot olen matkan varrella koittanut, että pääsisin tupakasta eroon. Nuuskasta reseptilääkkeisiin. Mikään ei ole auttanut. Olen niin addiktoitunut nikotinisti että nikotiinikorvaustuotteet ei tunnu missään. Ilmeisesti aivoni ovat kehittyneet sellaiseksi että ne tarvitsevat nikotiinia toimiakseen Lapsena aloitettu polttaminen varmasti on vaikuttanut johonkin reseptoreihin.
Mutta siis asiaan...aloitin höyryttelyn viikko sitten. Ostin heti aluksi parhaat vermeet ja systeemit mitä markkinoilta löytyi, koska ajattelin että addiktiotani ei mitkään pilipalitikut tyydytä. Nyt viides päivä menossa ilman tupakkaa ja ei tee edes mieli. Höyryillä mennään ja tämä on ensimmäinen korvaava nikotiinin välitystapa jonka elimistöni hyväksyy näköjään. Suosittelen kaikille, joille ei mikään muu tunnu toimivan. Ostakaa hyvät vehkeet ja liemet heti.
PS Sain vaimonikin lopettamaan ja siirtymään höyryttelyyn. Perheessä siis nyt kaksi höyrypäätä ja näillä mennään eteenpäin.