Moi. Kertoisitteko aloittelijalle teidän mielestä parhaimman tupakan makuisen nesteen. Olen polttanut 25 vuotta ja haluaisin tilata jotain nestettä, joka vastaisi parhaiten normi tupakan makua ( esim. sininen smart ). Kiitos avusta.
Moi. Kertoisitteko aloittelijalle teidän mielestä parhaimman tupakan makuisen nesteen. Olen polttanut 25 vuotta ja haluaisin tilata jotain nestettä, joka vastaisi parhaiten normi tupakan makua ( esim. sininen smart ). Kiitos avusta.
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
En parhaasta tiedä, mutta nyt löytyi yksi joka jopa toisen höyryteltynä haisee tupakalta.
Olen etsinyt isälleni (50v polttanut) jotain makua jolla hänet saisi innostuun höyryttelystä ja monien muiden makujen mukana tilasin http://www.ecigwizard.com/shop/fi/wi...ium-storm.html ja perkele että oli tämäkkää ainetta Tälläin 5 viikkoa polttamatta olleena tulin siihen tulokseen että vaikka takana on 17 vuotta intenssiivistä tupakointia niin höyryttelyn makuun päästyään ei tuota kyllä kaipaa .
En myöskään osaa sanoa tuosta smarttimaisuudesta, mutta tuntui ainakin isäni tykkäävän enemmän kuin muista mauista (itselleni en jättänyt tippakaan).
http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...quid-eliq.html
Tuo on paras kokeilemani. Myydään Suomessa keltaisessa topassa nimellä Manitou, Golden Virginia. Oulussa vain Stockmannilta.
Tuli tämän päkin mukana: http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...tles-pack.html
En suosittele noiden hedelmä/marja/ym. makuja, mutta tuosta tobacco-packistä saatat löytää itsellesi sopivan maun.
Näitä olen testannut:
FSUSA Purecig
http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...uid-e-liq.html
http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...-e-liquid.html
Yleensä höyryttelen Ciggaweediä tai Gummy bearsiä, mutta alkoholin kanssa on pakko saada tupakan makuista, nuo makeat maut eivät vain sovi.
T: entinen Camelin polttaja.
Tässäpä toinen entinen Camel-fanaatikko.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Pink Spotin Honey Cured Tobaccoon (12mg), lisää tulee tilattua aina kun sitä on saatavilla.
Niin kovin mehevät höyryt ja maukas (ei liian makea) hunajainen jälkimaku.
Myös FSUSA:n Red Box Blend oli ihan mieluisa tuttavuus, vaikka sitä mielellään jonkun kanssa sekoittelinkin.
Decadent Vapoursin Premier Usa Mix (11mg) oli ihan ok.. tosin siihenkin taisin jotain sekoittaa :
Samaisen lafkan Premier Turkish (11mg) oli myös ihan mukava, vaniljaan sekoitettuna, joskin hieman "kukkainen", eli kyseinen sekoitus ei varsinaisesti tupakkaa muistuttanut, sivusi kuitenkin.
Tuo HerraHuunkin mainitsema HS Delight (24mg) on kyllä mainiota tavaraa, nimittäin johonkin tummempaan mehuun sekoitettuna; antaa mukavasti lisäpotkua.
Yhtäkkiseltään en nyt keksi muita suosikkeja, noita litkuja kun tulee edelleen tilailtua testimielessä, eli pysyvien suosikkien lista on vielä niukka.
Ainoana tuolla suosikkilistalla komeileekin siis Pink Spotin Honey Cured Tobacco, nam!
Nämä testattu, omien makunystyröiden tämänhetkinen paremmuusjärjestys.
Cuba cigar Easy
Red usa tobacco Totally wicked
Tobacco americano Totally wicked
Camel E-lig
Cuban supreme Vapeescape
Torque 56 Halo
Captain jack Halo
USA blend Pink spot
Honey cured tobacco Pink spot
Tobacco Totally wicked
Cigar vanilla A Totally wicked
State express Totally wicked
Midnight apple Halo
USA menthol blend Pink spot
MAB Joyetech
DK tab Dekang
Habana reserve Totally wicked
French pipe Easy
Marlboro, valmiskarto Vapeescape,keyring
Red usa mix Easy
USA mix Easy
RY4 UK-eliquid
Kentucky premium blend Vermillon river
Winston Totally wicked
Blended tobacco Totally wicked
Prime 15 Halo
Tribeca Halo
XO tobacco liberte Liberty flights
USA mix Hangsen?
USA mix VG Healthcabin
Gold & silver Hangsen?
Virginia Hangsen?
Marlboro E-lig
Kamel Totally wicked
Desert boat Easy
RY3 Peleon
Wyatt earp Freedom smoke USA
Mellow sunset E-lig
Maxboro E-lig
Havana E-lig
Desert ship E-lig
Kahmel E-lig
Mystic cherry Vermillon river
Kentucky vanilla blend Vermillon river
Freedon juice Halo
Paras joka tuoksuu ja maistuu tupakalla on ollut Freedom Smoken RY-4 Extra flavour 50/50 pg/vg maku tupakka.Saa vain Jenkeistä eli itse laitettava nikotiini nesteet jos toimii lain mukaan siksi extra flavour jotta voi lantrata nikotiini nesteellä.Velholta saa kuulemma myösFreedom Smoken RY-4 mutta en ole testannut vielä sitä maistuisiko samalta.
Täällä on sen verran vanhoja postauksia ettei linkitkään enää pelaa kunnolla joten kysyn samaa nyt uudelleen: Mikä mahtaa olla paras tupakkamaku? Lähimpänä sinistä tupakkaa.. Sain kaverin käännytettyä tähän sähkötupakointiin ja se kaipais semmosta. Mitä kannattas tilata? Mielellään jotain mitä saa ego2.pl:ltä.. Valmisneste siis Kiitos avusta etukäteen!
Palaneen tupakan makuista ei ole olemassakaan, mutta tämä sentään maistuu tuoreelle tupakalle koska neste on aidoista kuubalaisista lehdistä liuotettu.
CIGARRILLOS NATURALES 60ml
toista vuotta oli all day vapena sellaisenaan, nykyään VG:hen lantrattuna. Ei kyllästytyä vieläkään.
Tupakkamaku myös hakusessa ja löysin tämän HS Delight Premium tobacco with bulk discount
Sekaan olen laittanut vähän mentholia ja omaan makuun tämä on juuri sitä mitä olen etsinyt :thumbup:
Täältä ääni myös tripleA:n mainitsemalle El Toro nesteelle. Lyhyen höyryttelyn aikana ehdottomasti noussut ykkös nesteeksi.