Sivu 76 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 266672737475767778798086126176 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,501 - 1,520 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite pidän Lenovon läppärin työasemana+emännän Simssikoneena, pleikkari on sitten mediasentteri.

Ja Defu, DS on konsoleilleki, niinku sen tuhannen peliä jotka on PC:lleki. Ja optimointi, ei tarvi tyytyä keskenkaiken julkaistuun paskaan ja siksi päivittää konetta, kun 4 vuotta voit hakata samaa laitetta samoilla peleillä. Ja päivitys maksaa suoraan julkaisusta 1/4 kunnon pelikoneesta joka päivitetään lähes yhtä usein.

Älkää käsittäkö väärin, mä olin syntyjäni PC-pelaaja, enkä dissaa niitä pelikoneina. Jos on laittaa vitullisia rahoja siihen niin antaa palaa, ite vaan koen käytännöllisemmäksi pitää työasemana konetta, pelaamiseen ja muulle viihteelle konsolia. Pitäishän PC-miesten tietää, dedikoitu toimii AINA paremmin.

Ja hei, CS 1.6 de_dust pieksen teidät kaikki.
    Amen, Paitti et Unreal Tournamentissa teidän perseet on heinää ja minä ruohonleikkuri.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Sijainti
    Tanpere
    Mut peleistä niin Xbox One (??) on tulossa ja mulla on vielä 360:lle ainakin 7 peliä vielä paketissa mitä en oo ehtinyt ees kokeileen... Plus sitten Dark Souls Prepare to Die edt. Mis oon niin lujaa jumissa et morjes.

Ja tietty sit vielä ne pelit, joita saa gold pelaajat joka kuukausi ja ne on pakko imuttaa kun ne on ilmaisia ja kyllä mä pelaan niitä vielä joskus sut kun mulla on aikaa ja silleen kun kiinnostaa.

Skyrim imee melkein kaiken peliajan ja tossa olis monta co-peliäkin mitä kaverit huutelee pelaan aina vkl, mut ei pysty pelaan kun prinsessa nukkuu ja noh, eihän siitä aina meteliä tule kun jätkien kanssa pelataan.

Eipä.

E: Niin ja Nina Gaiden 2 mikä meni pelilaatikkoon+delete "Never play again" osastolle. Tokassa bossissa pari tuntia ja meinasin vääntää ohjaimen kahtia. Emäntä tuli onneks kysymään et "eiks pelaamisen pitänyt olla kivaa...?"

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Missäs kohtaa oot Dark Soulsissa jumissa?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Tuo ei päde kyllä läheskään kaikkiin peleihin. Vai onko se niin tosi kivaa vaikka hakata esim. Tekkeniä PC:llä vrt. konsoli?

Loppuu se konsoleiden väheksyminen. Ja vielä ennemmin konsolipelaajien.
    street fighter x tekken? toki, varmasti vähintään yhtä kivaa pc:llä ku konsolilla. mahollisuus korkeempaan fps:ään kasvattaa pelaajien eroja nopeuttamalla peliä, ja padit ja fightstickit löytyy molemmille. muut tekkenit taitaa joutua emuloimaan, mut fiksumpi puhua genreistä, kun yksittäisistä peleistä tai pelisarjoista jos puhutaan alustan soveltuvuutta tiettyyn mekaniikka-settiin.

Sijainti
    HKI
    No onhan se nyt, jos Tekken on se ratkaiseva tekijä niin pitäs palata takas tynnyriin asumaan.

Fuck over the web ja matchmaking (jälkimmäinen varsinki vituttaa -pelikupeli)..
    Sohvalla vierekkäin ja kun alkaa häviö kuumottaa ni nyrkkiä olkapäähän. Se on sitä oikeaa Tekkeniä
    Joskus peli-illan (ryyppyillan) jälkeen käsi musta ja tunnoton *absinthe ftw*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    Tanpere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Missäs kohtaa oot Dark Soulsissa jumissa?
    Siinä mis lohharin häntä näkyy ja siitä sais sen tapettua. Oon rätkinyt varmaan 100 nuolta ja no go. Olen lähtenyt siitä välillä tutkimaan eteenpäin menoa, mut kierrän ympyrää.

Sijainti
    HKI
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Siinä mis lohharin häntä näkyy ja siitä sais sen tapettua. Oon rätkinyt varmaan 100 nuolta ja no go. Olen lähtenyt siitä välillä tutkimaan eteenpäin menoa, mut kierrän ympyrää.
    Ei sitä saa tapettua siitä, ainoastaan häntään ampumalla saa erikoismiekan nimeltä Drake Sword. Jos mielit teilata sen niin tarttee mennä siihe sillalle houkuttelee se alas, mutta sitä en suosittele ainakaa tässä vaiheessa peliä Sieltä alakautta pääsee kierroksen ylös, jossa tulee se Demon Boar vastaan; teilaat sen, jatkat siihen portille ja meet sen portin alta ylös tornia kohden. Siellä Boarin jälkeen kun meet alakertaan niin löytyy melko jemmasta tikapuut, joita pitkin pääset kiertään, yrität vaan sitkeästi etsiä niin löytyy. Ja sitä Black Knightiä ei kantsi lähtee haastaa vielä

Sijainti
    Tanpere
    Aahaaaa! Kiitos tästä

Sijainti
    HKI
    Tein sulle pienen jeesivideon tuohon kohtaan, uppaan sen tubeen ihan pian

Sijainti
    HKI
    Ja tuosta:

-

Heräs muuten tällainen kysymys, että kiinnostaisiko porukkaa jos tekisin playthru' videosarjan Dark Soulsista kommentoinnilla? Pitkään kiinnostanut tehdä sellanen videosarja jostain pelistä ja tää olis aika hyvä vaihtoehto, voisin samalla jutustella vaikka pelin taustatarinasta vähäsen.

Sijainti
    Tanpere

Tehän olette aivan loistava ihmiseläin! Kiitos!

Ja kiinnostais kyllä

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Heräs muuten tällainen kysymys, että kiinnostaisiko porukkaa jos tekisin playthru' videosarjan Dark Soulsista kommentoinnilla? Pitkään kiinnostanut tehdä sellanen videosarja jostain pelistä ja tää olis aika hyvä vaihtoehto, voisin samalla jutustella vaikka pelin taustatarinasta vähäsen.
    DO EET FAGGIT.

e. Neljässadas viesti tänne foorumille ja ihan täyttä asiaa
    Viimeksi muokannut thoros; 05.11.13 kello 13:06.

Peli ei vielä ainakaan uppoa... Mutta defu rääpimässä päätä luurangoille kuulostaa mielenkiintoiselt
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrähtänyt ggr's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Lisää Dark Soulsia... Soul Level 1 hahmolla kaikki bossit alas, ei spellejä. Mitäs seuraavaksi, saa ehdottaa

Sijainti
    Tanpere
    Skyrimiä vaikemmalla ja light armorilla? Sit teet light armorista ja weapon silleistä legendaryt. Tai magiasta, jos käytät. Toki myös stealthista.

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Skyrimiä vaikemmalla ja light armorilla? Sit teet light armorista ja weapon silleistä legendaryt. Tai magiasta, jos käytät. Toki myös stealthista.
    Liian helppoa. Itellä vaikak kuinka yritän tehdä jotain heavy armor tyyppiä, niin aina tulee tehtyä se light armor sneakaaja, joka käyttää jousia ja dual wieldiä. Se vaan on niin OP kun on sneak attack jousella 4x lämä ja 8x tikarilla.

Heräs muuten tällainen kysymys, että kiinnostaisiko porukkaa jos tekisin playthru' videosarjan
    Jos saan ehdottaa niin normaalit playthru videot on mun mielestä hiton tylsiä.
    "Joo tässä on skelttari.. lyön sitä vähä näin.. tässä olis arkku.. kato ei ollu mitää..".
    Kattot youtubesta AVGN videoita pari ja sieltä inspiraatiota videoihin niin meikäläinen ainaki sipsit suussa istuu ja kattoo .
    Asiallisesti leikattu, pientä ragea, häröilyä, niistä on kunnon playthrut rakennettu

e: tässä on yksi mikä saa aina mut nauramaan xD
    Enviro-Bear 2000 | THE BEST GAME EVER - YouTube
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Sijainti
    Tanpere
    Senpä takia teet siitä legendaryn, niin se putoaa taas nollille Vastustajat taas pysyy samalla tasolla.

Sijainti
    HKI
    Tarkoituksena olikin tehdä sellainen sekoitus ragea ja infoa, eli juttelen mukavia aina välipätkissä, ja sitten kun on tilannetta päällä niin huumorilla höystettyä ragea (AVGN on mun ehdottomia suosikkeja ). Noh katsotaan mitä tulee, voisin aamusella kuvailla ensimmäisen episoden.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •