Mä oon jo niin tottunut siihen että kaikki mitä yksin katson menee ilman subeja ja avokin kanssa kun katsotaan niin pitää olla tekstitbig bang theorystä meni ekalla katsomiskerralla vähän vitsit yli mutta nyt ymmärtää niitäkin
![]()
Joo, ei se oo niin justiinsa, tässä joku aika takaperin Subilla katos subit ku katottiin Frendejä, sitte ku huomautin emännälle asiasta niin totes vaan että "Huomasit sitten, ei siinä mennykää ku kymmenen minuuttia."![]()
Do or do not, there is no Barole.
Ehkä 10% ohjelmista tulee katottua suomeks tekstattuna
Tulee muuten paljon enemmän katottua itse ohjelmaa kun sitä teeveen alareunaa.
Herbert West puku onnistui täysin ja teemaan koristellussa tuvassa mm. Crow, kissa, zombi, Dr. House jne![]()
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Jos ei ohjelmassa oo tekstejä nii ei tarvii kyllä kattellakkaan!!! T: kielet 10 (yhteensä)
"Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"
Hirveetä kyytiä oppii poika sanoja! ie. Äsken emäntä kysy että "Mikäs tuo on?" viitateen biisiin. "Kikkaa" -> olkkarin nurkasta kuuluu heleällä enkeliäänellä "KIKKAA!"![]()
Do or do not, there is no Barole.
Selvis jonkun aikaa (muutama tunti) sitten et muijan kaverin isä on ilmeisesti jonkin asteen höyryguru pro-laitteineen ja diy-kokkauksineen (foorumilaisia?!) vaikka muu porukka ei edes tietänyt höyryttelystä mitään. Kaikilla oli vaan vähän se asenne et pitäis itsekin siirtyä höyryyn. Hyvä asia sekin.
Mut se suurin hehkutuksen aihe; Olipa muuten pitkästä aikaa parhaat pippalot ikinä. Pitkän aikaa on tultu liikuttua eri kaveriporukoissa mut nyt kun kerrankin päätettiin muijan kanssa lähteä tähän vanhaan porukkaan rellestämään, niin herranjestas. Läppää lensi siihen malliin ja yhteenkuuluvuuden tunne oli sitä luokkaa että oksat pois. I'm back at home again!
En tiedä että mikä joskus seurustelun alkuaikoina sai hylkäämään tämän kaveriporukan. Ja yleensä tuollaiset biletapahtumat ovat olleet niin tuskallisia ettei siinä ole muu auttanut kuin vetää kunnon naamat ja unohtaa kaikki ympärillä olevat ihmiset. Tällä kertaa oli oikeasti hauskaa. Tosi hyvä fiilis.
Nyt sitten nukkumaan, kello onkin jo mukavan paljon ja päivälle olisi pöytävaraus ala carteen. Olisi ikävää jos varaus peruuntuisi.
Öitä kaikille hassuille foorumihyypille! I'm drunk so don't judge me!
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Neljäs ihminen käännytetty savusta höyryihintulee aina hyvä fiilis ku toinen on innoissaan ja kiittää
Kiva herätä iltapäivällä helvetillisessä darrassa ja todeta, että on tullu hukattua misteri johonkin.. Eikä mitään mielikuvia milloin on viimeksi höyrytellyt yöllä.
Duunikaveri pelasti päivän kun soitti ja kyseli josko haluisin mun sähköhyyrini takaisin
Ei mulla muuta meen takaisin piiloon.. :sly:
Fighting the CLONEWARS since 2013
Iso kiitos defulle! On se Gurun natsansa ansainnu! Kyllä täällä foorumilla on hauska roikkua, vaikka jossain vaiheessa usko horjuikin, kun koko ajan vaan oli ragea joka ketju täynnä.
Ensi viikolla reissu Helsinkiin! Kohteena Black Flames Of Blasphemy IV -festari Nosturissa![]()
Kyä ny kelpaa!
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
IGO-W, silicaa, kanthaalia ja lisää tiivareita postissa!![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Nemesis is in da house ..tuli noin 30 tuntia tilauksesta upsin poweroimana. Noin kaksikymmentä minuuttia tätä ihmetelleenä voin helposti ymmärtää tämän suosion.