Ottaisin mielelläni v.3 aton ja napin + korkin+imuputken jos saatte tavaraa hyllyyn.
Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
-
Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
-
Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22
En saa kertakaikkiaan toimimaan tätä misteriä(v3) toimintaan... Kolme iltaa tuhrannut setuppeja vääntäessä, dryhittiä, dryhitin perään tai sit lanka poikki... Täällä Oulun seudulla on vielä niin hyvä palvelu että mentori tulee kotoa hakemaan, vie kotiin setupoitavaksi, höyryttelee pari tankillista, ilman ongelmia... Tuo kotiin, kolmas hatsi ja dryhittiä puskee... Vaikka miten hieroo, viäntää niin ei onnistu... Silicalla on yrittänyt, meshillä olen yrittänyt... Ei vaan toimi, Perkele... Nyt on mies jyrkässä mäessä, auttakee...! Tai sit Herra on vaan päättänyt että toi jätkä on niin undu että ei noilla kuukausilla vielä... Kaikinpuolin on tyylikäs ja istuu mukavasti hanskaan, mutta sitä HÖYRYÄ mullehetinyt!!!
Eihän noissa varmaan ole niin suurta muutosta versioiden välillä tullut etteikö sopisi v1:seen, putkia on tullut hamstrattua, saisi varmaan useammankin MISTerin koottua :P
Täytyy varmaan hankkia henkselit, vyö ei taida enää riittää jos taskuun tulee useampi putki
juu juu, tiedän ne aluputket, niitäkin löytyy![]()
Mulla oli kolmosen kanssa samoja ongelmia, ykkönen toiminu niin hyvin että toinen v1 tulossa![]()
Ootko toddin videota laitteesta kattelut? Siitä voi varmaan apinoida sitä silica-setuppia hyvin. Tosin muistaakseni jätti turhan pitkän näkösiksi silicat sinne uriin, mutta hyvin näyttäs toimivan.
Silicalla en ite ole kokeillut ja ainoa helppo mesh-ratkasu on toistaseks ollut tämä microcoil .32 langasta. Askartelin just tokan, kun ensimmäinen piti taas "parannella" rikki.
-Sopivan kokosen(ehkä 1.5mm) ruuvarin tai vastaavan ympärille 8-10 kieppiä .32 kanthalia.
-2½-3½cm pitkästä mesh palasta rullaa sopivan löysästi microcoiliin mahtuvan pötkön.
-Pötkö microcoiliin sisälle ja tohottelee siinä u-wick muodossaan reilusti sekä coilia että meshiä.
-Hässäkkä paikalleen ja lisää varovasti tohoa jos siltä tuntuu.
-Plussapäädyssä todennäkösesti pieni hotspot, joka katoaa tökkimällä.
-Nestettä päälle ja ilmestyy sekä katoaa uus hotspot.
-Laite kasaan ja menoksi.
Ainakin tällä samalla kaavalla nyt syntynyt kaks setuppia niin helposti, ettei ainakaan täysin voida enää tuurista puhua.
Ei siinä ees oo mitään vikaaEn saanu ite sitä kyllä kuivaa imua puskemaan vaikka tein mitä
![]()
Musta tuntuu että suurimmat ogelmat porukalla on se että kathal on irti meshistä jostain kohti.
Itse teen setupin seraavasti:
-Noin 3x3 pala 200meshiä.
-Tohot mesh pala ennen rullaamista.
-Rullaa suht löysä tukki. Alotus pienellä keski reiällä.
-Älä tohota meshiä u-muotoon.
-Kääri kathal meshiin niin että kiepit ovat hyvin lähekkän toisiaan.
-Kiinnitä kanthal pousteihin "väärältä" puolelta. Eli niin että kun kiristät poustit niin kathal ei kiristy mukana.
-Taita meshin päät uriin
-Pullsittele hotspotit pois
-Tee neste testi
Juu en mä millään tavalla väitä, että mun microcoil viritys olis paras, mutta itelle vaan helpoin syystä tai toisesta. Nyt aikani pohdittua oon itseasiassa tullut siihen tulokeen, että noissa muissa saattanut mennä kanthal jopa liian kireelle. Micron sisällä toi mesh pääsee liikkumaan "suht" helposti.
Jos ongelmaa niin ribbonia kehiin, 0,1x0,8 latta toimii järkyttävän hyvin, helppo saada sopivaan kireyteen meshiin ja näkee heti jos irrallaan meshistä. 3 tai 4 kieppiä, makuasioita![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pointti tais olla se, että Naamapeikko kirjotti vihdoinkin jotain josta oli jollekkin hyötyä.
Eihän se vaatinukkaan kuin lähemmäs 600 viestiä.
onko kukaan testannu pumpulilla misteriä?
Onko kukaan käytelly drippiputkea, paljon sinne mahtuu tippoja? Ja ihmettelin miksi siinä putki on niin pitkä, jos drip tipin lyö vielä päähän. Sais pikkumisteristä aika pienen ku ois lyhyempi putki.
Spoileri!
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista