Sivu 57 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 2189

Aihe: peleon.pl

Vs: peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja imuri Näytä viesti
    27.11. tilattu tuli noudettavaksi postiin tänään 5.12. Paketissa oli kaikki tilattu tavara ja maistiainen. Joyetechin RY4/11 maistuu kivalle.
    Samaa voi sanoa joytechin persikasta. Bonusta näissä tuo pullo missä tuo tippanokka ehdottomasti paras mihin olen törmännyt! Nyt postiin noutaan peleon lähetystä Ja ei tullu mullekkaan seurantakoodia missään vaiheessa mutta eipä tuo enää haittaa, kun tietää, että se paketti tulee jokatapauksessa aina perille.

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina

Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Muista oonko jo lisänny mutta mutta... Viime tilauksessa tuli 2x green tea nestettä jotka jopa tilasin ja pullo 1981:stä... aika jees :P palaute lähti saman tie että kiitos ja kertokaa ny kenen 1981 se on
    19-81 on hyvää, pitääkin laittaa seuraavaan tilaukseen pari putelia...

Höyryttelijä

Ensimmäiseen tilaukseen laitoin pullon monien hehkuttamaan RY4:sta, peleonin omaa,mut mut eipä tuo oo kyllä nähnytkään mitään karamellikermatoffeepähkinän makua, vai miltä sen nyt piti maistua? Tais olla jotain pilalle mennyttä, kun viimeks sitä maistoin, niin maistu ihan pohjaan palaneelta. =S Hyi helvetti! Ja vika ei oo atomisaattorissa yms. Kun kaikki muut maut maistuu sille mille pitääkin.

Ei ollutkaan peleonin paketti vaan akkulähetys kiinasta Ja huomenna vielä prkl! pyhä niin saa odotella vielä nesteitä saapuvaksi.

Höyryttelijä

Juuh, kyllä tulee hitaasti wysylkaa nykyään :-\

JaaGeRMaisTeR
    Vieras

Re: peleon.pl

Sama käymässä ku wizardille.. ei pysty nii nopeesti laittaan paketteja ku tilauksia tulee.

Höyryttelijä

Vs: Re: peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Sama käymässä ku wizardille.. ei pysty nii nopeesti laittaan paketteja ku tilauksia tulee.

Laitoin 2.12 perjantaina, tilaukseen pari pulloo ja samana päivänä lähti.

Siis tonne wizardille.

Höyrykonkari

Ei se wysylkan odottaminen niinkään haittaa vaan se jälkeen päin tapahtuva odottelu. Ilman seurantakoodia kun on vaikea yhtään pähkäillä onko paketti warsovassa vai honolulussa vai jopa suomen rajojen sisällä. Ja koodilla saa sen paketin haettua suoraan postista kun se sinne on tullut. Tekis kyllä mieli jo laittaa uus tiedustelu seurantakoodista, mutta en taida kehdata, varmaan jo ihan tarpeeksi tulee kyselyitä

Höyryttelijä

Itseä kiinnostaa enemmän milloin paketti on lähetetty. Siitä kun menee yleensä noin 4-5 päivää kun paketti on perillä. Aikaisemmin tuo seurantakoodi oli kiva saada, mutta eipä sillä nykyään itselle niin väliä ole.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja J.pee Näytä viesti
    Itseä kiinnostaa enemmän milloin paketti on lähetetty. Siitä kun menee yleensä noin 4-5 päivää kun paketti on perillä. Aikaisemmin tuo seurantakoodi oli kiva saada, mutta eipä sillä nykyään itselle niin väliä ole.
    Heh, itsellä meni viimeksi lähetyksestä melkeen kaks viikkoa että oli paketti kotona.

Nestevarastot tuppaavat olemaan melkoisen vajaita. Sattuuko kenelläkään olemaan käsitystä, minkälaisissa aikatauluissa yleensä saavat täydennystä ?

Höyrypää

Sijainti
    Seinäjoki

Hola,

Muilla kokemuksia peleonin / dekangin mustikasta ja mansikasta? Onko nesteet satunmoisin liian paksuja defaulttina kun tuntuu, että molemmat nesteet tukkivat kuin kartot niin myös tankki-atot itellä ja rupeaa uuden käyttöön oton alussa maistumaan jo palaneen maku...?

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..

LJOY/VG 30ml Joyetech VG E-liquid 16mg. RY4 32,00 zł 1 32,00 zł
    LJOY014 30ml Joyetech PG Liquid - Peach 16mg/ml 32,00 zł 1 32,00 zł
    987ABC Atomizer LR 510 T Peleon - LR Tank.BW Złoty/Miedź 22,60 zł 1 22,60 zł
    PG302 PG Liquid 30ml - Blueberry 24mg/ml 27,99 zł 1 27,99 zł
    DUAL3 KARTOMIZER DUAL 3,5 ml TYP 510XXXL - podwójna grzałka - 1 szt Przezroczysty-mleczny 11,99 zł 2 23,98 zł Kartomizer Giant AP 3.3ml 25,90 zł 1 25,90 zł

Tuollainen setti tuli kokeiltua ensikosketukseksi Puolan maata (ilmanmuuta olen heidän vodkiaan juonut ja ne oli nannaa. Varsinkin se tunkkanen ruohovodka). Litkuista ensimmäinen oli persikka, kiitos tämän ketjun ekan sivuja ja Sibin rakkauden tunnustuksien persikkaa kohtaan . Toki olen kokenut myöskin wizmixin moisen hyväksi.

Kartoista taas toivon noiden palavien atojen ja tankkien korvaajia. Eli ensi kosketus myös kartoihinkin. Jospa näiden täyttö onnistuisi kuin youtubessa tai jopa tuolla kortonki taktiikalla

Voisi kuulua eri ketjuun mutta osaisiko joku selittää mulle näiden kartojen perus jujut? eli kannattaako täytellä liian täyteen vai liian tyhjäksi? mikä on hyvä nyrkkisääntö jne. Kiitos jo etukäteen.
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Voisi kuulua eri ketjuun mutta osaisiko joku selittää mulle näiden kartojen perus jujut? eli kannattaako täytellä liian täyteen vai liian tyhjäksi? mikä on hyvä nyrkkisääntö jne. Kiitos jo etukäteen.
    Parempi täytellä vähän liian täyteen, niin että vuotaa alapäästä johkin astiaan (kortsu, tai eGo-T tankki), ja kerätä vuotaneet talteen. Eli kortsu alla puhallat yläpäästä kuivaksi ilmaputken.

Ja pidä se aina täynnä. Itse heitän joka aamu ennenkuin alan höyryttää neulalla karton taas täyteen, ei ole päässyt kuivumaan. Käytän Mega Dual Coil Cartoja jotka imee sen 3,5-4,5 litraa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Sijainti
    Sipoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Parempi täytellä vähän liian täyteen, niin että vuotaa alapäästä johkin astiaan (kortsu, tai eGo-T tankki), ja kerätä vuotaneet talteen. Eli kortsu alla puhallat yläpäästä kuivaksi ilmaputken.

Ja pidä se aina täynnä. Itse heitän joka aamu ennenkuin alan höyryttää neulalla karton taas täyteen, ei ole päässyt kuivumaan. Käytän Mega Dual Coil Cartoja jotka imee sen 3,5-4,5 litraa.
    Mahtavan kokoisia kartoja sulla

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Nonniin kiitoksia. Neulaahan mulla ei ole, mutta kai tuo imeytystaktiikallakin toiminee taikka sitten sillä kortonkiin upotuksella. Toivottanee, että härpäkkeet tulisi ennen ensi sunnuntaina starttaavaa Epsanjan reissua.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Neuloja saa apteekista tai nettikaupoista. 10ml ruisku 18G-neulalla maksoi 44 senttiä omassa apteekissa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrähtänyt

Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..
    Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.
    Toki voi johtua myöskin siitä, että otin toimitukseksi melkein 20e maksaneen DHL pikatoimituksen?.

Höyrähtänyt

Lainaus Alkuperäinen postaaja mikoj Näytä viesti
    Toki voi johtua myöskin siitä, että otin toimitukseksi melkein 20e maksaneen DHL pikatoimituksen?.
    Toki voi olla mahdollista. Itse olen aina ottanut sen nopeimman mahdollisen toimitustavan mikä maksaa 19,68 zl.

Onkohan tuo 20e dhl toimitus jokin uusi juttu koska en aiemmin ole peleonilla sellaiseen toimitustapaan törmännyt.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •