Sivu 72 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226268697071727374757682122172 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

COH2 menee aina vain villimmäksi..
    Vitsin vitsi.
    On taas öisin tullut pelailtua, venäjää tottakai koska rakas naapurimme.
    Likimain joka lobbyssa kun matchmaking on käynnissä näkyy seuraavaa "Players searching as Soviet 7%, Players searching as German 93%".
    Piti ottaa viimeisestä oikein kuva että saa nauraa kavereille

Luulis hieman tuollaisten statsien kertovan että peli on aika rikki.
    Mutta joo siis peliin itseensä..
    Vihollinen tuli neljällä panzer grenadierillä mun pisteelle. Mulla oli siellä engineerit (3) liekinheittimillä ja täys pakka (6) Shock Troops joiden pitäisi olla kovinta kauraa niittämään jalkaväkeä.
    Mulla on replay videolla koska tää on niin vitun läppä->
    Vihollinen tuli, heitin kranun naamalle, liekkarit alkoi laulaa ja ST- miehet ampua.
    Vihollisen PG miehet ampui kuin ei mitään mun liekinheittimet ja yhden ST miehen.
    Sitten vasta sain ensimmäisen vihollisen kaatumaan. 5-3 silti vieläkin mulle tilanne, kunnes tilanne hupeni 2-2, ja lopulta voitin yhteenoton 1 miehellä.
    Multa meni siis helvetti 3x liekinheitin engineeriä ja 5 Shock Troops miestä neljään (4) panzer grenadieriin.

Toinen loistava oli kun pääsin selustasta yllättämään vihollisen PG joukot.
    ST miehet heitti kranaatin päälle, -1 vihollinen. Siinä pari laukausta vaihdettiin kunnes mun klovniauto ajoi ohi pisteelle.
    Vihollinen ignoras mun ST joukot ja juoksi sen perään, *woooosh* ampui singolla liekkariauton paloiksi (kun auto ajoi ohi alkoi liekittäminen ja liekitti niitä koko tämän episodin ajan), ST joukot ampui selkään.
    Sain kaksi vihollista vielä maahan kun viimeinen pakeni.
    Ei voi käsittää minkä tason suojaliivit nuolla on.

Noh sitte tuli tankkien aika astua peliin.
    KV1 ja SU76 törmäs vihollisen PantherV. Ammuin pari laakia KV1 ja ammukset vain kimpoili keulasta. SU76 ampui barragea kaukaa osuen Pantheriin mutta 0% damagea.
    Ajattelin sitten olla ovela ja kiertää Pantherin kylkeen KV1 kun SU76 pitää huomion.
    Lähdin liikkeelle ja *woooosh* mäjähti sinko KV1 keulaan ja 50% helaa pois.
    Kutsun noita saksan sinkomiehiä "Vitun supersaksalaiset" koska niiden sinkojen damage on aivan älytöntä, samoin kantama.
    Pakki tupaan KV1 ja koitin samalla hieman yrittää ampua niitä peruutellessa mutta sieltä tuli uutta laakia jo. Noin viisi sekuntia ja mun KV1 oli 10% heloissa.
    Samalla se vitun Panther tuli SU76 naamalle ja yhdellä laakilla 80% helaa pois ja engine damage.
    Molemmat tankit sitten mojahti siihen.

Mulla oli yksi SU85 ja sain ajettua sen Panther V taakse.
    Kaikki aina sanoo "kierrät sivulle ja ammut kylkeen, helppo tuhota blaablaa".
    Nyt päästiin sekin näkemään mitä sitten tapahtuu.
    No ei tasan mitään.
    Ammuin kaksi laakia suoraan perään, ei paljoa paskantanu siitä.
    Lähti peruuttamaan ja ammuin kaksi kertaa suoraan kylkeen, no shit given.
    Ammuin keulaan viimeisen kerran ja vihollinen pakeni 40% heloissa.
    Mua se ampui kaksi kertaa keulaan kun peruutti ja mun SU85 oli 50% heloissa.
    Miten vitussa tuo tankki pitäisi tuhota jos venäjän kovin tankki ampuu kaksi kertaa suoraan perään, kaksi kertaa kylkeen, kerran keulaan ja se pakenee 40% heloissa?
    Kun se ampui paetessaan mua keulaan kaksi kertaa ja 50%.

Toverilla oli sivulla kaksi SU85 +SU76, sinkomiehet juoksi sen naamalle.
    Luuli kai voivansa ampua ne paskaksi tankeilla ennenkuin tankit on hajalla.
    Wrong.

Ensin meni toinen SU85 paloiksi sinkojen toimesta, kaikki tankit tulitti niitä siihen keskelle mäen nyppylää mutta ei vaan supersaksalaiset ottanu kuollakseen.
    Kun toinen SU85 alkoi saada damagea lähti se peruuttamaan vain huomatakseen että Panther oli kyljessä ja laakista vainaaksi.
    Tässä vaiheessa nyt oli jo selvää että ei tuu mitää, luovutetaan.
    Halusin kuitenkin ennen luovuttamista tehdä base rushin naurujen vuoksi, eli liekkariauto edellä, 2x SU85 perässä ja SU76.
    Pääsin baseen, näin sinkomiehiä mitä odotin siellä olevan ja ajoin klovniauton viereen että tapan mokomat heti paikalla.
    No vittu en tappanu.
    Liekkien keskellä seisoi neljä supersaksalaista ja ampui auton paloiksi.
    Not a single fuck given.
    Pakki tupaan tankeilla, kuitenkin niin että tulitin basea koko ajan ja SU76 tulitti barragea että sinkomiehet ei voinu suoraan tulla naamalle.
    Sieltä ne ampui barragen takaa vähän vitun kaukaa SU76 keulaan.. 50%. Muutaman sekunnin kuluttua toinen laaki ja SU76 aukes ku tonnikalapurkki.
    Toverikin tuli baseen tankeillaan ja sai riesakseen nämä supersaksalaiset kun meikäläinen sai baseen palanneen pantherin.
    Vittu laaki kylkeen ja SU85 menetti 70%. Laaki keulaan ja *poks*.
    Sama toistui toisen SU85 kanssa, toinen palannut Panther ampui kylkeen, 70% pois ja edessä oleva ampui keulaan, *poks*.
    Kyllä on pelissä balance kohdillaan, ei oo kumma että porukka ei pelaa venäjää, ei tuota raiskaamista kukaan jaksa.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Muutamalle sataselle? Itsehän ostin X360:n Motomotolta 30 eurolla, eli kyllä näitä löytöjäkin on Pistät viiskymppiä käytettyyn konsoliin ja muutaman kympin käytettyyn GTA:han ja siinähän pelailet. Onlinea varten tarvit tosin live goldiakin, mutta ei kai se kallista ole?
    Harvassa nuo viidenkympin löydöt
    Tori.fissä olis jollain paikallisella jantterilla vähän käytetty,tarpeeton Xboxi ilman pelejä 100€
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

Ostakaa Xbox360siä joissa vikaa (yleensä DVD asema).. Uus asema ebaysta 10-30€.
    Irrota wanha asema - irroita sen tunnistepiiri - juota tunnistepiiri uuteen asemaan - kiinnitä asema takaisin = profit.
    (Tarvitset DVD-aseman, kolvin ja T8 torxin jos muistan oikein).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ostakaa Xbox360siä joissa vikaa (yleensä DVD asema).. Uus asema ebaysta 10-30€.
    Irrota wanha asema - irroita sen tunnistepiiri - juota tunnistepiiri uuteen asemaan - kiinnitä asema takaisin = profit.
    (Tarvitset DVD-aseman, kolvin ja T8 torxin jos muistan oikein).
    Hyvällä tuurilla DVD-asemassa vikana vain liian suureksi kierretty potikka, eli laseri liian matala tehoinen. Tuosta ohjeet laserin tehojen nostoon, joka ainakin korjaa sen jos vain osa peleistä ei suostu toimimaan (eli antaa disc read erroria).

Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Hyvällä tuurilla DVD-asemassa vikana vain liian suureksi kierretty potikka, eli laseri liian matala tehoinen. Tuosta ohjeet laserin tehojen nostoon, joka ainakin korjaa sen jos vain osa peleistä ei suostu toimimaan (eli antaa disc read erroria).
    Hyvällä tuurilla riittää alkomahoolia linssiin :P Mutta tosiaan kolmellakympil +mitä ite laite kustantaa niin 9/10 korjaantuu.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Hyvällä tuurilla riittää alkomahoolia linssiin :P Mutta tosiaan kolmellakympil +mitä ite laite kustantaa niin 9/10 korjaantuu.
    Ei hyvää alkoholia tuollaiseen hussata..
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Kohta se tulee, eli ainakin meikäläisen mittapuulla vuoden odotetuin peli - Battlefield 4 Katsotaan miten pyörii i5 2500k 4.0Ghz + Asus GTX 570 DirectCU II + 8gb + Windows 8 koneella. Betassa oli ainakin huima ero Windows 7 vs 8, oli nimittäin optimoitu pikkasen paremmin jälkimmäiselle.

Alkaa olla pikkuhiljaa juu suuntaus se, että Win 8 koneella pyörii pelit paremmin kuin Win 7:lla.
    Itse otin W8:n silloin heti julkaisussa käyttöön ja alkuun oli lähes kaikissa peleissä huonompi suorituskyky kuin seiskalla, hyvä että on kääntymässä toisinpäin

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Ja nää on jotain ns "gamereita". Joku todiste siitä että pelit on liian helppoja, pelaajat paskoja tai DS oikeasti on hullun vaikea Kannattaa katsoa, huumoria piisaa
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ja nää on jotain ns "gamereita". Joku todiste siitä että pelit on liian helppoja, pelaajat paskoja tai DS oikeasti on hullun vaikea Kannattaa katsoa, huumoria piisaa
    Diablo 3 hardcorella ja vaikeutta piisaa?

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Tajusin just minkä takia en kauheesti pelaa mitään... Mulla on (yleensä) paha tapa upgradettaa hahmoja ja kerätä sälää ihan hitosti kun löytyy joku hyvä alue. Tämän jälkeen oon niin puutunut koko peliin, että ellei se muuten tuo mitään uutta niin meen sen tosi nopeesti loppuun semisti kyllästyneenä kun oon jo saavuttanu kaiken Toki joissakin se tapahtuu vahingossa kun on muuten vain niin hauska säätää kaikkea muuta kuin pääjuonta.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Sijainti
    HKI
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zelro Näytä viesti
    Diablo 3 hardcorella ja vaikeutta piisaa?
    No jaa, suurin ongelma Diablo kolmosessa oli se että kuolit usein siihen rubberband efektiin jossain alueilla. Hyvin harvoin sitä heitti veivinsä muuhun, ja pelasin sorccia kuitenkin. Pelityyli tossa Diablon HC:ssa on enempi vaan varovaisuutta ja kuoleman välttelyä, kuin sitten todellista haastetta pelaajan taidoille.

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Battlefield 4 + Premium koodi oli tullut viime yönä sähköpostiin. Nyt vain lataillaan ja odotellaan, sitten päästään taistelemaan. Pitänee vielä kellottaa tuota näyttistä kun potentiaalia kuitenkin on.

Diablo3 on loistava esimerkki siitä miten hyvä peli voidaan pilata.
    RMA ja kaikki exploittaajat pilas farmaamisella oman osansa pelistä.
    Loput hoitu pelintekijöiden osalta sillä että kun tapoit bossin niin taas sama rumba alusta mutta vaikeustasoa on nostettu.
    Kaksi hahmoa vedin läpi kerran ja se oli siinä.

Toisto teki diablo 2 hc:stä loistavan pelin, joka viihdytti vuosia. D3 olikin sitten vedetty perseelleen monestakin syystä. Lähinnä yksinpeli ellei sattunut olemaan tarpeeksi HC-innokkaita kavereita, randomien kanssa turha mennä räpeltämään, kun ei pystyny edes quittaamaan tiukassa tilanteessa. Sitten vielä se puoli, että "haaste" teki pelistä erittäin tylsän: jos teen melee-munkin niin minkä takia pelaaminen koostuu lähinnä siitä, että kipitän monsuja karkuun ja heitän jonkun hadoukenin välillä, jos uskaltaa? Muistot tosin sieltä launchista eli peli voi olla aika erilainenkin nykyään.

Pelasin tota Path of Exile betaa diablo kolmosta odotellessa ja se oli kyllä kaikin puolin parempi jo silloin. Ehkä vois valmistakin tuotetta kokeilla.

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrypää

Sijainti
    Vantaa
    Mistäs tossa BF4:ssä sais säädettyä ton kun yritän ampua pitkää sarjaa niin heittääkin yhtäkkiä puukon käteen?
    Tuli aika monta turhaa kuoloa moninpelissä kun tuli vihu vastaan ja yhtäkkiä mulla onkin puukko kädessä prkele.

Hui Steamissa kovia tarjouksia. Piti Fallout3 Goty poimia femmalla talteen, NV goty löytyykin jo entuudestaan.

Fallout 3:lle kantsii imuttaa "A quest for heaven 3-deep blue" nexuksesta.

Sijainti
    HKI
    hamis22 jos on w7 niin kannattaa sit varautua modailee jonkin verran, itellä tuo Steamin GOTY oli tosi paska, ja joutu ajelee monta tuntia fiksejä että sai w7 x64 toimii.

Mitäs porukka on mieltä tosta BF4:stä? Pitäiskö se hakea illasta kun on muksuvapaa viikonloppu vai haenko Demon's Soulsin?

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •