COH2 menee aina vain villimmäksi..
Vitsin vitsi.
On taas öisin tullut pelailtua, venäjää tottakai koska rakas naapurimme.
Likimain joka lobbyssa kun matchmaking on käynnissä näkyy seuraavaa "Players searching as Soviet 7%, Players searching as German 93%".
Piti ottaa viimeisestä oikein kuva että saa nauraa kavereille
Luulis hieman tuollaisten statsien kertovan että peli on aika rikki.
Mutta joo siis peliin itseensä..
Vihollinen tuli neljällä panzer grenadierillä mun pisteelle. Mulla oli siellä engineerit (3) liekinheittimillä ja täys pakka (6) Shock Troops joiden pitäisi olla kovinta kauraa niittämään jalkaväkeä.
Mulla on replay videolla koska tää on niin vitun läppä->
Vihollinen tuli, heitin kranun naamalle, liekkarit alkoi laulaa ja ST- miehet ampua.
Vihollisen PG miehet ampui kuin ei mitään mun liekinheittimet ja yhden ST miehen.
Sitten vasta sain ensimmäisen vihollisen kaatumaan. 5-3 silti vieläkin mulle tilanne, kunnes tilanne hupeni 2-2, ja lopulta voitin yhteenoton 1 miehellä.
Multa meni siis helvetti 3x liekinheitin engineeriä ja 5 Shock Troops miestä neljään (4) panzer grenadieriin.
Toinen loistava oli kun pääsin selustasta yllättämään vihollisen PG joukot.
ST miehet heitti kranaatin päälle, -1 vihollinen. Siinä pari laukausta vaihdettiin kunnes mun klovniauto ajoi ohi pisteelle.
Vihollinen ignoras mun ST joukot ja juoksi sen perään, *woooosh* ampui singolla liekkariauton paloiksi (kun auto ajoi ohi alkoi liekittäminen ja liekitti niitä koko tämän episodin ajan), ST joukot ampui selkään.
Sain kaksi vihollista vielä maahan kun viimeinen pakeni.
Ei voi käsittää minkä tason suojaliivit nuolla on.
Noh sitte tuli tankkien aika astua peliin.
KV1 ja SU76 törmäs vihollisen PantherV. Ammuin pari laakia KV1 ja ammukset vain kimpoili keulasta. SU76 ampui barragea kaukaa osuen Pantheriin mutta 0% damagea.
Ajattelin sitten olla ovela ja kiertää Pantherin kylkeen KV1 kun SU76 pitää huomion.
Lähdin liikkeelle ja *woooosh* mäjähti sinko KV1 keulaan ja 50% helaa pois.
Kutsun noita saksan sinkomiehiä "Vitun supersaksalaiset" koska niiden sinkojen damage on aivan älytöntä, samoin kantama.
Pakki tupaan KV1 ja koitin samalla hieman yrittää ampua niitä peruutellessa mutta sieltä tuli uutta laakia jo. Noin viisi sekuntia ja mun KV1 oli 10% heloissa.
Samalla se vitun Panther tuli SU76 naamalle ja yhdellä laakilla 80% helaa pois ja engine damage.
Molemmat tankit sitten mojahti siihen.
Mulla oli yksi SU85 ja sain ajettua sen Panther V taakse.
Kaikki aina sanoo "kierrät sivulle ja ammut kylkeen, helppo tuhota blaablaa".
Nyt päästiin sekin näkemään mitä sitten tapahtuu.
No ei tasan mitään.
Ammuin kaksi laakia suoraan perään, ei paljoa paskantanu siitä.
Lähti peruuttamaan ja ammuin kaksi kertaa suoraan kylkeen, no shit given.
Ammuin keulaan viimeisen kerran ja vihollinen pakeni 40% heloissa.
Mua se ampui kaksi kertaa keulaan kun peruutti ja mun SU85 oli 50% heloissa.
Miten vitussa tuo tankki pitäisi tuhota jos venäjän kovin tankki ampuu kaksi kertaa suoraan perään, kaksi kertaa kylkeen, kerran keulaan ja se pakenee 40% heloissa?
Kun se ampui paetessaan mua keulaan kaksi kertaa ja 50%.
Toverilla oli sivulla kaksi SU85 +SU76, sinkomiehet juoksi sen naamalle.
Luuli kai voivansa ampua ne paskaksi tankeilla ennenkuin tankit on hajalla.
Wrong.
Ensin meni toinen SU85 paloiksi sinkojen toimesta, kaikki tankit tulitti niitä siihen keskelle mäen nyppylää mutta ei vaan supersaksalaiset ottanu kuollakseen.
Kun toinen SU85 alkoi saada damagea lähti se peruuttamaan vain huomatakseen että Panther oli kyljessä ja laakista vainaaksi.
Tässä vaiheessa nyt oli jo selvää että ei tuu mitää, luovutetaan.
Halusin kuitenkin ennen luovuttamista tehdä base rushin naurujen vuoksi, eli liekkariauto edellä, 2x SU85 perässä ja SU76.
Pääsin baseen, näin sinkomiehiä mitä odotin siellä olevan ja ajoin klovniauton viereen että tapan mokomat heti paikalla.
No vittu en tappanu.
Liekkien keskellä seisoi neljä supersaksalaista ja ampui auton paloiksi.
Not a single fuck given.
Pakki tupaan tankeilla, kuitenkin niin että tulitin basea koko ajan ja SU76 tulitti barragea että sinkomiehet ei voinu suoraan tulla naamalle.
Sieltä ne ampui barragen takaa vähän vitun kaukaa SU76 keulaan.. 50%. Muutaman sekunnin kuluttua toinen laaki ja SU76 aukes ku tonnikalapurkki.
Toverikin tuli baseen tankeillaan ja sai riesakseen nämä supersaksalaiset kun meikäläinen sai baseen palanneen pantherin.
Vittu laaki kylkeen ja SU85 menetti 70%. Laaki keulaan ja *poks*.
Sama toistui toisen SU85 kanssa, toinen palannut Panther ampui kylkeen, 70% pois ja edessä oleva ampui keulaan, *poks*.
Kyllä on pelissä balance kohdillaan, ei oo kumma että porukka ei pelaa venäjää, ei tuota raiskaamista kukaan jaksa.