Sivu 42 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #821
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ego t?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Goody Näytä viesti
    Hei,olen aloteillut höyryttelyä muutama viikko sitten 510 mallilla jonka akku ei riitä alkuunkaan.. Nyt olisi wizardilla ego-t malli myytävänä 46€ ja muutama penni,, saako tällä mallilla rahoilleen vastinetta?
    No, jos se on aito Joyetechin eGo-T niin pitäisi olla hyvä laite, tietysti sinnekin voi joukkoon mahtua huonoja.

    Itse aloitin höyryilyn Liberty Flightin kopio eGo-T:llä joka oli täysin paska ja toimimaton, Peleonilta tilasin originaalin Joyetech eGo-T 1000 mAh Usb B-mallin laitteen niin on toiminut moitteettomasti jo melkein kaksi kuukautta, ei kertaakaan ole kussut nesteitä mistään ja ihan omilla tankeilla olen käytellyt.

    Tämä siis noin 55 € http://peleon.pl/product.php?id_product=1289
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  2. #822
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporaattori Näytä viesti
    Juu pistin tilaukseen läjän aitoja joytech atoja ja akkuja.
    Toinen sauhuton.fi ato päätti lopettaa toiminnan viikon käytön jälkeen. Atoa pesty ja kuivattu joka toinen päivä about. Myös toinen akku vissii sökö, kestää saman verran ku ton 510 180mAh akku.....

    prkl.
    Eikai niitä Atomisaattoreita niin helvetisti tarvii pestä ???

    Itse en ole pessyt kertaakaan vaikka olen höyryillyt pari kuukautta melkein koko ajan samalla atomisaattorilla, täh..
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  3. #823
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    43

    Vs: Ego t?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Goody Näytä viesti
    Hei,olen aloteillut höyryttelyä muutama viikko sitten 510 mallilla jonka akku ei riitä alkuunkaan.. Nyt olisi wizardilla ego-t malli myytävänä 46€ ja muutama penni,, saako tällä mallilla rahoilleen vastinetta?
    Ecigwizard on ainakin ennen myynyt kopioita. En suosittele.

    Täältä näkee aitojen jälleenmyyjät.
    http://www.joyetech.com/distributors/dis.php

     
     
  4. #824
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ego-T

    Lainaus:

    For your question, eGo-T 1000mAh from Peleon Poland is original,

    Please be assured!

    Best Regards
    Sadie

    Abroad sales

    Shenzhen Joyetech Co., Ltd
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  5. #825
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ego t?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Goody Näytä viesti
    Hei,olen aloteillut höyryttelyä muutama viikko sitten 510 mallilla jonka akku ei riitä alkuunkaan.. Nyt olisi wizardilla ego-t malli myytävänä 46€ ja muutama penni,, saako tällä mallilla rahoilleen vastinetta?
    Kaveri tilas welholta ja se on kopio,ei kannata tilata.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #826
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    OULU
    Viestit
    58

    Vs: Ego-T

    Peleltä laatua samaan hintaan.

     
     
  7. #827
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego t?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Goody Näytä viesti
    Hei,olen aloteillut höyryttelyä muutama viikko sitten 510 mallilla jonka akku ei riitä alkuunkaan.. Nyt olisi wizardilla ego-t malli myytävänä 46€ ja muutama penni,, saako tällä mallilla rahoilleen vastinetta?
    Kaveri tilas welholta ja se on kopio,ei kannata tilata.
    Kaveri kans tilas... Ei mitään ongelmaa... samate ku tuossa omassakaan sen jälkee ku akut vaihdoin
    Eli ympäripyöreesti.. Kukaan tiiä saako rahoilleen vastinetta

     
     
  8. #828
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ego t?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Goody Näytä viesti
    Hei,olen aloteillut höyryttelyä muutama viikko sitten 510 mallilla jonka akku ei riitä alkuunkaan.. Nyt olisi wizardilla ego-t malli myytävänä 46€ ja muutama penni,, saako tällä mallilla rahoilleen vastinetta?
    Kaveri tilas welholta ja se on kopio,ei kannata tilata.
    Kaveri kans tilas... Ei mitään ongelmaa... samate ku tuossa omassakaan sen jälkee ku akut vaihdoin
    Eli ympäripyöreesti.. Kukaan tiiä saako rahoilleen vastinetta
    Itse tilasin wizardilta egon (en ego-t:tä). Akut (2 x 1000 mAh) on ilman lukitusta ja pehmeällä napilla. Aidoissa on käsittääkseni lukitus + kova nappi. Akut on kyllä kestänyt tuon pari kuukautta moitteettomasti ja kahta olen kierrättänyt. Viime aikoina on tosin tullut "kotiakkuja", joten nämä ei ole ihan niin kovalla käytöllä enää. Summa summarum akkuja ei oikein voi moittia, koska moitteettomasti ovat pelanneet.

     
     
  9. #829
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T

    Itse aloitin welhon eGo-T -paketilla, ja siitä enää ole mitään jäljellä paitsi kuljetuslaukku jota en käytä. Paskan möivät, en suosittele.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #830
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Itse aloitin welhon eGo-T -paketilla, ja siitä enää ole mitään jäljellä paitsi kuljetuslaukku jota en käytä. Paskan möivät, en suosittele.
    OFFTOPIC: Oot sä Jarif ainakin röökiä vetänyt kun vertaan tuota sun banneria omaani

     
     
  11. #831
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ego-T

    Kertokaa viisaammat kun olisi tällainen tankki/ato ongelma (1000 mAh, norm ato): kakkeli on ruvennut joka nesteessä maistumaan. Käyttöikää on vaikea arvioida, kun on ollut säännöllisen epäsäännöllissä käytössä, mutta ehkä kolmisen viikkoa. Olen pessyt aton n. viikon välein. Auttaako tuohon jos keittelis aton vai onko ainoa vaihtoehto ilman aton vaihtoa alkaa purkumaan ja kuivapolttamaan (minun tapauksessa rikkomaan) ato?

     
     
  12. #832
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Kertokaa viisaammat kun olisi tällainen tankki/ato ongelma (1000 mAh, norm ato): kakkeli on ruvennut joka nesteessä maistumaan. Käyttöikää on vaikea arvioida, kun on ollut säännöllisen epäsäännöllissä käytössä, mutta ehkä kolmisen viikkoa. Olen pessyt aton n. viikon välein. Auttaako tuohon jos keittelis aton vai onko ainoa vaihtoehto ilman aton vaihtoa alkaa purkumaan ja kuivapolttamaan (minun tapauksessa rikkomaan) ato?
    Vois äkikseltää antaa sellasta ohjetta jos pesu ei auta nii purkuun menee.. ne karvat siellä alkaa käryää ja maistuu aika suatanan pahalle... ja kuivapoltto ja pesu että vastuslangasta saa karstat veke... muuta ei ny keksi..
    Huom kello on tosiaa sen verta ja olusta juotu että voipi olla että kannattaa tilata uus ato

    Nii ja ei tuo jarifin tupakointi määrä ole tuossa bannerissa paljoa se on joku 2 maxi askia päivässä ite taas jaksoin imasta n.2kk 660€ tupakkana

    E: no itellä tais olla joku 3kk takana että sai sen 660 kokoon... tarkemmin laskettuna

     
     
  13. #833
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Kertokaa viisaammat kun olisi tällainen tankki/ato ongelma (1000 mAh, norm ato): kakkeli on ruvennut joka nesteessä maistumaan. Käyttöikää on vaikea arvioida, kun on ollut säännöllisen epäsäännöllissä käytössä, mutta ehkä kolmisen viikkoa. Olen pessyt aton n. viikon välein. Auttaako tuohon jos keittelis aton vai onko ainoa vaihtoehto ilman aton vaihtoa alkaa purkumaan ja kuivapolttamaan (minun tapauksessa rikkomaan) ato?
    Vois äkikseltää antaa sellasta ohjetta jos pesu ei auta nii purkuun menee.. ne karvat siellä alkaa käryää ja maistuu aika suatanan pahalle... ja kuivapoltto ja pesu että vastuslangasta saa karstat veke... muuta ei ny keksi..
    Huom kello on tosiaa sen verta ja olusta juotu että voipi olla että kannattaa tilata uus ato

    Nii ja ei tuo jarifin tupakointi määrä ole tuossa bannerissa paljoa se on joku 2 maxi askia päivässä ite taas jaksoin imasta n.2kk 660€ tupakkana

    E: no itellä tais olla joku 3kk takana että sai sen 660 kokoon... tarkemmin laskettuna
    Joo olusta on hieman maisteltuna Mutta pitää laittaa nykyinen ato jemmaan ja jossain vaiheessa purkaa ja polttaa se. Atoja on jo tulossa ja on tuolla kaapissa vara-atokin, joka pitänee aamulla ts. aamummalla korkata ja ottaa käyttöön. Mutta ihmeen kauan tuolla yhdelläkin on jo pärjätty. Tosin kuten aiemmin kirjoitin, niin tankkeri on ollut ainoastaan kotikäytössä. Oli se mukana yhellä reissulla, mutta kun aamupöhnässä otin sen esille (eikä mitään kaksimielistä), niin tankki oli valunut tyhjiin.

    E: onhan tuo Jarifin röökimäärä ihan älyttömän suuri. Itse poltin n. 25 tupakkaa päivässä ja tuossa on tuplat

     
     
  14. #834
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Kaikki säädöt on fiksumpaa tehdä selvinpäi ja joo ite kattelin joskus samaa että jarilla kessu on palannu... mutta itellä meni kans aika paljon

     
     
  15. #835

    Vs: Ego-T

    Meikäläisen eGo-T aloituspakkauksessa ensimmäinen ato (NR) on aina vaan loistokunnossa, toinen olikin sitten alusta asti hankalampi tapaus: pienen käytön jälkeen mikä tahansa maistui "kakkelilta". Piakkoin tämän jälkeen tilasin muiden tavaroiden kanssa neljä LR-atoa, joista kaksi on ollut tähän mennessä käytössä. Ensimmäinen moitteeton ja mahtava peli, toisen kanssa taas tuo kakkeli-efekti... Siksipä koeteltu putsausta ja erinäisiä pesusysteemejä. Saas nähdä, onnistuuko. Palataan asiaan.

     
     
  16. #836

    Vs: Ego-T

    Nyt alkaa tökkimään koko eGo-T 1000mAh, LR-atot ei kestä kuin viikon ja palaneen maku iskee, yhden koitin pestä, toimi pari päivää ja avoin sen, rikki meni kun en oikein tiennyt mitä tehdä.

    Uusi viikon vanha alkoi maistumaan taas palaneelle, purin&pesin, toimi hetken, taas palanut maku..

    Tilaukseen lähti standard atoja, jollei nuo kestä niin palaan vanhaan vähemmän sauhuttomaan 510-T:n joka tuntuu olevan kunnon työjuhta, tai lopetan kokonaan..!!

     
     
  17. #837
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ego-T

    Kuulostaa hassulta, itse olen pari kuukautta höyryillyt ilman atomisaattoreiden pesua, toki välillä on tullut katkeraa palaneen makua mutta se on johtunut atomisaattorin käymisestä kuivana eli siellä atossa ei liiku riittävästi nestettä, no itse olen tätä korjaillut imemällä välillä kuivana ettei paina nappia ja aloittaa imun ennen kuin painaa nappia sekä päästää napin ennenkuin lopettaa imun.

    Olipas sekavaa mutta uskon ettei atomisaattori saa tarpeeksi nestettä joten kannattaa koettaa väli-imuja
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  18. #838
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ego-T


    Kokeilkaapa kartoja (eGo Mega Dual Coil) tankin tilalla. Kyllä lähtee! Ne ei toki kestä yhtä kauan kuin ato, ja niitä pitää ostaa useampi. 15kpl MadVapesilta on hyvä satsi, pitäisi tulla vielä ilman alvia. Helppo höyrytellä ja hyvät höyryt.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #839

    Vs: Ego-T

    pari päivää tullu egon tankkia käytettyä. Hyvin pelittää! Pg neste tuntu vähän roiskuvan suuhun asti. Vg toimii paremmin mulla. Olen myös suosinut noita mega kartoja. Helppoja käyttää ja hyvät höyryt. Nyt menee vgt tankkiin ja pgt kartoihin. Mulla alko joulu ku kolahti LFltä 10 pikkupikku pulloo kaikkee uutta maisteltavaa... mm. Rommia, lakua, vohvelia.. Ai että!

     
     
  20. #840
    Höyryttelijä hopo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    55

    Vs: Ego-T

    Genesiksen 650mAh eGon akut alko v***ilemaan, ottaa kontaktia millon jaksaa.
    Nappi pohjassa kuuluu n. sekunnin välein ihan lyhyt rohahdus.
    Kaks akkua mulla on, toinen pelittää vielä toistaiseks, toinen ei.
    Oon koittanu väännellä sitä akun napaa ja putsailla, ei auta.
    Nyt on heaven-giftsistä tulossa pari 1000mAh Joyetechin akkua, jos niissä ois parempi laatu.
    Noi Genen akut taitaa olla "piraatteja", eli pehmeellä napilla, ilman napin 5 klikkauksen lukitusta.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •