Ai meinaat jos drippailemalla pistää menemään niin pitää veivata se ato joka kerta irti kun lisää tippojaAika morjens jos ei vehkeet kestä sitä, että ottaa tipin irti vaikka edullinen vekotin onkin.
Ainakin mun mielestä aika turha tässä kohtaa on käyttäjää syyttää.
edit. Lisään sen verran vielä, että vaikka tipin läpikin voi tiputella niin itse olen ainakin sen verran käsi siinä hommassa, että tipat on aina tipin seinissä sen jälkeen suussa. Eli otan tipin joka kerta irti, mutta en nyt sentään atoa.
Kyllä tuo menee täysin laitteen piikkiin, totta helvetissä pitää nyt tuon verran voimaa kestää.
Mulla ei ole rikkoontunut pulloja vielä kertaakaan, mutta onhan tuo pakkaustapa ilman muuta mitä parhain. Turha se on sotkea litkuilla koko lähetystä ja mahdollisesti muidenkin lähetyksiä, jos on isompi vuoto.
Minkä helvetin takia sinä ensinnäkään drippaisit kartoon? =D Ja eikö tippi ole juuri sen takia atossa että saa suoraan tiputella ilman mitään säätämisiä?
Korjatkaa viisaammat jos minä ite oon noita väärin käyttäny/ymmärtäny jotain väärin.
Ja joo, kyllä kai ton pitäs kestää tommonen, mutta en ite oo koskaan tohtinu vetää tippiä irti jos on ato ollu akussa kiinni. (onneksi)
Top-up? Itse tosin yleensä irrottelen koko karton ja tiputtelen kortsu alapäässä. Karton, siis. Etenkin jos ei ole läpinäkyvää mallia se. Karto, siis.
Mulla on ihan sama ongelma kuin Thyranilla, ei ole sellasta tippiä vielä löytynyt josta tipat menisivät läpi. Tippi on lähinnä mukavuussyistä; terävä metallireuna huulilla ei tunnu kovin ihanalta. Enpä kyllä hirveästi drippailua harrasta, lähinnä tulee kokeilluksi sekoituksia ennenkuin tuhoaa kartoja niillä.Ja eikö tippi ole juuri sen takia atossa että saa suoraan tiputella ilman mitään säätämisiä?
Korjatkaa viisaammat jos minä ite oon noita väärin käyttäny/ymmärtäny jotain väärin.
Ja joo, kyllä kai ton pitäs kestää tommonen, mutta en ite oo koskaan tohtinu vetää tippiä irti jos on ato ollu akussa kiinni. (onneksi)
Luuletko oikeasti, että drippailen kartoon? Siirryin ilmeisesti tekstissäni liian nopeasti puhumaan atoista, että olisit ymmärtänyt pointin. Kun puhuit itse, että laitteen ei tarvitse kestää tipin irroitusta niin eikö se ole aivan sama irroittaako sen kartosta vai atosta? Eli otin tuon drippailun tuohon mukaan vain esimerkin vuoksi.
Ja itse pidän sitä tippiä siinä atossa mukavuuden takia. Ei lämpene ja enemmän suun mukainen.
2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100
Ei kyllä itsellä tulisi ensimmäisenä mieleen pitää laitteesta kiinni ja vetää dripistä. mieluummin kartosta kiinni. Ja jos siinä vaiheessa tuntuu, että irtoaa liitoksistaan, niin voihan sen työntää takaisin, eikä repiä kokonaan irti..
Kyllä meeikä ainakin jatkuvasti nyppii tippiä sekä powerista että donista. Eikä noista kyllä sovitinta irti saa nyppäämällä. Mutta eipä tuo varmaan mahdoton haitta ole, kun tietää varoa. Mutta juu laitteet kuitenkin ruuvataan kiinni, ja sovitin noin heiveröisesti kiinni, niin kyllä tuossa vähä parantamisen varaa ois.
Spoileri!
Tässä vakiintunut arkikokoonpano. Joyetech 650mAh reguloitu akku + boge LR. Jostain syystä merkittömillä tehokkaammilla akuilla saattaa tulla bogen kanssa kuivat höyryt yllättäen.
Kokeilun makua:
![]()
Tyylikäs kuva ja oikeanlaisia aineitakin kuvassa![]()
Survival kitiksi menisi, muuten en OFF:n olueeseen koskisi![]()
eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)
hikoileva koff :P nice![]()