Tasasella teholla höyryä alusta koppuun
..ja onhan osa aika hienojakin
Tasasella teholla höyryä alusta koppuun
..ja onhan osa aika hienojakin
Ton tasaisen tehon ymmärrän perusteluna, mutta toi estetiikka... No, se on tietysti omassa silmässä ja kovasti jengi tuntuu näitä tuulettelevan. Itse saan spontaanin huutonaurukohtauksen aina kun näen vaikkapa Gepetton möhköjä eivätkä ne muutkaan tiiliskivet oikein herätä muuta kuin päänpudistelua vaikka hienoa matskua ja taitavaa työtä ovatkin. Ehkä mun pitää vaan kehittyä ihmisenä.
Eihän kaikki niistä voi tykätä. Mä en juurikaan esim Gepettoa ole himoinnut saatika sitten noita kanttilaatikoita. Tässä on kuva omasta visiosta. Muut ei ole juurikaan kädessä olleet sen jälkeen kun oman käyttölaitteeni sain valmiiksi.
Joo, ei pidä käsittää väärin. Noi on minusta todella hienoja esineitä ja arvostan, jopa kadehdin sitä taitoa ja näkemystä, mikä sinulla noiden takana on. Itse olen 18350-miehiä ja Madvapesin vv-boksi on maksimikokoinen boksi, jota voisin ajatella käyttöön (ja olen käyttänyt). Upeita lootia, mutta omaan käteen höyryttimeksi... ei.
Juu, makuasioita hyvin pitkälti.
Waparin boksit on kyllä todella hienoja
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Kyllä! Odotan kuuta nousevaa...niin ja chi-you pitäis lävähtää alkuviikosta laatikkoon vielä..
Hanus hanus tarviin yhden h-attyn
enku caran. ja samalla vähän niinku sovittiin bokseista jtn
ja hoplaa. nyt sain sitten vielä sen h-attyn. rupeaa olemaan paketti kasassa täytyy loppuviikosta rpäsiä kuvia kun saan kaikki tähän pöydälle levälleen
Lisää pukkaa. Chaikka olis omassa postissa. Kello oi kello tuntuu loppu duunipäivä aika pitkältä
Nauskista ja eka nappi olis paperilla täytyy kattoo kerkeekö tänään jo sorvaamaan yrittänyt miettiä ja pähkäillä erinlaisia ratkaisuja niin ei perkele vähän niinku pakko apinoida noista "paremmista" ei vaan voi mitään. Noh swania en edes pidellyt käsisäny en tiedä sen nappiratkaisua samoin nemesis...
Noh jatketaan...
postipäivä oli taas
chaikka kolahti kotiin ja nam tykkään todella kiva putki WP_000608.jpg
ja mammalle käyttölaitteeksi magneto ja nautilus,sitä täytyy ruveta nyt kattelemaan/setupin tekoon
WP_000610.jpg
edit:eipä siinä kauaa mennyt 4 kieppiä 0.25,hopeajalkojen kanssa tietysti,jalippo beassit tankkiin ja bueno! huh tästähän irtoaa hyvät höyryt ja maut. ja en olis uskonut että setupin teko onnistuu heti,joskus kun kimppa oddyn kanssa tappeli. ei mitään siis mitään samaa tään nautiluksen kanssa peukku tälle!
Viimeksi muokannut terokum; 15.10.13 kello 22:07.
jos välillä tännekkin jtn.
magneto/nautilus combo on mammalle kelvanut hyvin,postista kolahti h-atty caran nokalle muutaman setupin siihen tehnyt en vielä täysin tyytyväinen.ato siis on todella hyvä mutta vaatii paremmin mesh-rulln siihen nyt.hanuksen pajalla täytyy käydä pyörähtämässä ja hakea uusi lasi tuohon
tässä vielä kaksikko
V__9881.jpg
noilla mennään kotosalla
ja sitten ihan heätyksenä ja foorumilaiselta timohe hommasin misterin vielä työjuhdaksi silverdogin rinnalle on muuten hiton kiva vehje varsinkin meshillä
WP_000636.jpg
ja tähänkin ilmoituksena 2.11 arizona höyryt kaupassa jonkin sortin tapahtuman poikasta.siitä lisää kun asiasta tiedän enemmän,itse olen paikalla kokopäivän omassa nurkkauksessa omien laitteiden kanssa ja voin vääntään setuppia laitteisiin jos on tarvetta ja näkeepä samalla näitä HE-laitteita jos niitä ei hypistelemään ole päässyt
jatketaaan taas kun on tulee asiaa....
PS:waparin boksia odotellaan
laitetta laitetta tänään tuli tämöinen laitos käsiin
WP_000643.jpg
kiukkuiset löylyt lähtee tästäg-bellistä ja p+ antaa kyllä hyvin potkua,ilmareikä omaan makuun vähän liian pieni(aika tiukka imu) makua pukkaa kyllä helvetin hyvin
tinen silverdogeista lähtijatkaa matkaan eteenpäin....hyvä laite oli kyllä onneksi on toinenki vielä
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
tuppaa AINA karkaamaan harrastukset
ei tuo P+ ja G-Bell kombo ollut mieleen joten se jatkoi matkaan ja tilla tuli bagua 14500ss ja taifun. seraa hakemaan tänään ja pääsee räpläämään.
helvetin puhdas maku tulee kyllä ja usvakin tulee hyvin