^ Sama täällä!Mut odotellaan vielä titaaneista paria muutakin tarjousta, eli ei ole ihan kuopattu homma kuitenkaan.
^ Sama täällä!Mut odotellaan vielä titaaneista paria muutakin tarjousta, eli ei ole ihan kuopattu homma kuitenkaan.
Tarpeeks tiukka mesh-pötkö ja .25 langan vaihtaminen paksumpaan autto kummasti mulla. Toi ohuempi jäi aina irvistelemään, nyt laitan suosiolla .32:sta ja kierroksen enempi. Taitaa olla mun standardi-setuppi!
Entiiä olisko enemmän kiinnostusta noille titaaniosille jos olis vaan tankki+akkuputki ja koot saisi valita itse.
enemm'än kysyntää taitaisi olla sille välipalalle että saa tankin ja putken vierekkäin (en tiedä oikeaa nimitystä)
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Stikkerille kyl olis käyttöä, vähän töissä suunnittelin semmosta jo puusta mut entiiä tuleeko siitä mitään.
Itelle tuo misterin paino ei broblemo. Eikä viittis putkia alkaa keräilee, ennemmin sitte taas hommaa koko laitteen. Ja taas ketkä lasitankkia käyttää ois varmaan hyvä titaani imuputki + akkuputki ja nappirunko. Ja semmonen peli kokonaisenakin vois olla ok.
Spoileri!
sain näennäisesti toimivan setupin aikaiseksi, mutta höyry oli tosi lämmintä, th oli ihan älytön ja neste muutenkin maistui semi-palaneelta. Itseasiassa koko tankki tuntui melko kuumalta. Mesh-u-wikillä. Auttaisiko jos nostaisin tota vastusta vähän ylemmäksi vai pitäisikö pistää useampi kieppi kanthaalia? vai johtuuko hotspotista jota en spotannut?
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Tai kanthal jostain kohtaa irti meshistä, jolloin käy kuivana siitä kohtaa, vaikkei varsinaista "hot spottia" olekaan.
Lanseeran uuden helvetin ärsyttävän sanan tuohon Jalippon ehdotukseen eli feikki hotspot![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
laita kieppi lisää tai .20 kanthalia.
ai se oliki meshsetupista puhe..
Ah jos huomenna tulis mun toinen atobase huollosta niin pääsis testaamaan kanthalin kiepautusta postin väärältä puoleltahesekielin kuvissa näytti niin pirun hyvältä.
AI se on väärinpäin ?mulla o kaikissa herrois juurikin noi päin
![]()