Elikkä mulla on n. puoli vuotta vanha eGo-C ja yhtäkkiä sen tankki rupesi vuotamaan. Vaihdoin uuden tankin ja vaihdoin vielä atomisaattorin kaiken varalta. Mutta vuoto jatkuu vaan. On ko mitään vinkkejä tuohon, vai onko koko laite jo mennyttä?
Elikkä mulla on n. puoli vuotta vanha eGo-C ja yhtäkkiä sen tankki rupesi vuotamaan. Vaihdoin uuden tankin ja vaihdoin vielä atomisaattorin kaiken varalta. Mutta vuoto jatkuu vaan. On ko mitään vinkkejä tuohon, vai onko koko laite jo mennyttä?
Viimeksi muokannut Allu-Pallu; 13.10.13 kello 22:57.
Vaihda nyt vaikka vielä kerran tankkia tai atoa. Ei se vuoto varmasti akkuun liity millään tavalla...
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
ei varmaankaan, yritän laittaa ihan minimi nestettä ja kokeilla että meniskö sillä--
En ainakaan itse keksinyt koskaan syytä vuodoille. Helpointa oli päivittää kokonaan toisen malliseen atoon.
Itsellä vuosi atopään läpi tai vierestä, niin että sieltä kuorien välistä tuli nesteet läpi.
Kuka tänä päivänä enää käyttää noita tankki/atomisaattori vempeleitä? Ostat vaikka evodin tai kartotankin siihen niin pääset helpommalla.
Minä. Vuosi 8kk ja rapiat, eikä juuri moittimista. Helppoahan Egon käyttö on kuin heinänteko. Kokon nesteillä nuo headit tosin tukkeutuivat muutamassa päivässä, mutta vaihdettuani Liquaan ne kestävät useita viikkoja. Itse käytän Egoa tupakan korvikkeena, eikä minulla ole hinkua alkaa hifistelemään.
Riittäispä itelleki vaan egot.