Pirkkaguru korjaa ton vielä
korjasin jo ja höyry nousee![]()
urdunkin siirryttävä HE:n puolelle kun pirkat ei kestä gurun voimaa
nevö, pirkka forever
Liiteristä hiekkapuhallus pistooli ja Biltemasta säkki hienointa hiekkaa. Parit rst putken tumpit pölläytetty ei hassumpi pinta ja kiilloitukset voi unohtaa.
On se kone
muumimamma.jpg
muumipappa.jpg
Tässä mun nykyiset suosikit. Lux + SQuape on joka päivä duunissa mukana kaulassa roikkumassa. Helppo tulittaa holsterista, eikä ammu itsekseen. Uusin lelu X vielä hakee paikkaansa, mutta Taifun GT meshillä on kotona aina hanskassa.
Kyllä tota pirkkaakin on kertynyt, joista mielenkiintoisin on ilman muuta Somppu-hybridi-projekti. Tota en itse ole edes vielä kokeillut, mutta pesun ja kiillotuksen jälkeen meinaan asentaa siihen vaijeri-meshin ja katsoa sitten mihin se pystyy. Muistoissa on että pystyy hyvinkin.
![]()
Nyt kun nemekin saapui tänään niin nyt on hyvät laitteet. Enää ei muuta taloudesta löydykään...tällä hetkellä
Viimeksi muokannut hanski85; 18.10.13 kello 15:29.
kohtuullinen puteli jugoa![]()
Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!
Tässä omat höyrystimet, vähän huono kuva mutta piti nyt jotain tännekin postata!
hoyrystimet.jpg
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Tälläisellä tänään:
On muuten pikkuisen ärhäkkä reguloimattomassa tilassa 1.5 atopäällä ja 18 mg Punaisella Mallulla.
KGO & Twist
Kairattu karto ja Urdun Lavaboksi. Toimii.
Do or do not, there is no Barole.
Tuli vähän sellanen fiilis että katselen kuvaketjun ekoja sivuja, en vikoja![]()
No olisi tuossa hi-hi-hienostuneessa vittuilussa kyllä pointtinsa, tämä setti riittää kyllä aikas pitkälle mitä nyt toi 18 mg neste pakko kaataa pois, liian hapokasta.
KGO & Twist
Kuten sanottu, jos se toimii, se on hyvä.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Tottakai, en mä sitä dissaa millä porukka pysyy röökistä erossa. Saa sitä kuitenkin vähän suuta soittaa![]()