On.
Joo Harlinia haukutaan vähän liikaakin. Onhan kaveri sentään vahvan sijan Hollywoodissa ottanut ja sen verran omannäköisiään tekee leffoista että jäljen erottaa muista. Sekä hyvässä että pahassa tosin. Hittejä ja huteja löytyy.
Die Hard 2 on kova koska Die Hard, eikä parin viimeisimmän jälkeen edes sarjan huonoin!
Cutthroatin ajoitus pielessä, Yakousei sen jo sanoikin.
The Long Kiss Goodnight, lunta, poroja, moottorikelkkoja, Samuel Jäksöniä ja äksöniä. Ja leffa jossa on lunta, poroja, moottorikelkkoja, Samuel Jäksöniä ja äksöniä ei nyt vaan voi olla huono.
Deep Blue Sea oli oikein viihdyttävä pläjäys.
Mindhuntersia en muista katsoneeni, pitääpä muistaa jos viikonlopun viihteeksi. Manaaja katottu, valjuksi jäi jos kohta huonompiakin genrestä löytyy. Tosin puolustuksena rima on jo valmiiksi turhan korkealla jos kultti(?)klassikolle jatkoa vääntää.
Dyatlov Pass Incident oli iso pettymys, aineksia olisi ollut vaikka mihin mutta ei rahkeet riittäneet. Perkele, olin melkein vihanen kun sen tapaukseen itseensä tutustuneena katselin.
Ai niin, takasin topicciin, no tämä sai viimeksi nauramaan!
Pitääpä antaa myös my 2 cents tuohon Rennyyn... Mä olin jo aiva unohtanu koko kaverin kun ei oo tullu sen uusimpia leffoja hetkeen aikaan vastaan.
Toi Rennyn Manaaja oli kyllä jotain käsittämätöntä.. Muistan tippuneeni juonesta jo aika alussa ja pidin sitä sekavana. Mä oon sentään katsonu Pink Floydin the Wall:in ja mun mielestä siinä oli hyvinkin paljon järkeä Jotku väitti myös Sin Cityä sekavaksi vaikka siinäkin on hyvinkin paljon järkeä.
Onhan Die Hardit hyviä, siitä ei pääse mihinkään. On Renny jossain tehny jotain oikein kun on päässyt tuollaiseen asemaan.
Yleisestikkinottaen elokuvissa voisi panostaa enemmän siihen juoneen vaikka onkin cgi:tä, suuri budjetti ynnä muuta. Kyllähän sitä voi kiillottaa pökälettä mutta kyllä se on silti perseestä
Edit. Meneepäs OT:ksi mutta menkööt...
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Juu juurilin näin. Noita sankareita näkyy liikenteessä hyvin paljon.
Itsellä kun oli vielä harraste peli millä piti päästä paiskomaan niin ei muutakun ahvenistolle,alastaroon ym. Se yksi päivä muutama tankki bensaa,renkaat riittää ei tehny mieli liikentessä pelleillä. Siinä kun on oma ja ulkopuolisen elämä kyseessä.
Eilen viimeski kävin aika kärhämästi sanomassa nuorelle 20 klopille että kaupan pihalla ja edustalla ajellaa miuten suht hiljaa kun pieniä lapsia ym ihmisiä tuöee ovista ulos. Meni poikaparka ihan lukkoon toivottavasti muistaa seuraavan kerran
Jumalauta nyt loppui se lampaan nussiminen siellä taustalla. En osaa päättää, että laulaako tosissaan vai onko kyseessä erinomaista ja terävää huumoria.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Jos on 6 minuuttia aikaa niin tämä kannattaa katsoa:
Joka kerta meinaan kuolla nauruun.
Siis tuo on ihan sketsi, esim. Wikipediasta lisätietoja:
In de gloria - Wikipedia, the free encyclopedia
Minäkin aluksi luulin että olisi ollut aito, mutta eipä se siitä hauskuutta pois vie
Jos jonkulla on liikaa aikaa niin nää kannattaa katsoa:
Ite repesin ihan totaalisesti kohdassa 11:30
Toi oli hyvä, sopisi opetusmateriaaliksi (valitettavan) laajallekin ikäryhmälle. Olis pakko kattoa loputkin osat
Viimeksi muokannut Jan178; 17.10.13 kello 10:45.
Kolme kovaa
Game of thrones - Medieval land fun-time world 17.10.2013 11:10
Nyt kurkistetaan koteihin: Poliisit painiottelussa ?Hulkin? kanssa ? katso video! | Ruutu "HULK SMASH!"
I have no idea what im doing. playback? Kitaristi : "I've got no clue what I'm doing"
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tol kitaristil on kyl niin pallo hukassa (veikkaan myös, että pianistilla myöskin)
Menee kyllä samaan sarjaa kuin tääkin vanha pätkä: