Oon 4 kertaa hinkannu sen kuumalla vedellä + fairyllä ja vieläki se haju jaksaa pitää kiinni.
Oon 4 kertaa hinkannu sen kuumalla vedellä + fairyllä ja vieläki se haju jaksaa pitää kiinni.
hmmhh. Sit en enää keksi se kiehuvan veden rinnalle muuta kuin etikan. Aika metkaa että se maku on noin kovaa kiinni, koska silikonin PITÄIS olla todella neutraali noiden suhteen. Sitähän ei sit vanha ukkokaan tiedä, että mistä se tiiviste loppuviimein on sit tehty
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Noita tiivisteitä saa mm. AGA Tiamat + Parts - Grommets (2) . Olet varmaan kokeillut vaihtaa tiivisteiden paikkaa, ylhääällä se ei ole niin paljon kosketuksissa nesteeseen.
Myös pidempää liotusta kuumassa PG:ssä kannattaa kokeilla, siihen ne makuaineet ennenkin liuenneetToinen vaihtoehto on korvata tuo ylätiiviste O-renkaalla, niin kuin vanhemmassa AGA-T+:ssa.
Uudesta mallista puuttuu pohjan urat, mutta luulisi toimivan ilmankin.
Tuolta sais kyllä mut postit 8 dollaria, melkein sama sit metsästää pelkkiä tiivareita suomesta tai toista käytettyä agaa.
Noi on viel aga tiamat/hydra versioihin, mut kaippa ne siis kävisi.
Oon vaihdellu niitä paikkoja, just se haiseva ylös ja uus alas, se autto kans pikkasen.
Voisin koittaa tommosta mustaa 0-rengasta kans.
En saanut vielä, oisko sulla?
Juu ja yyveseen vastattu jatketaan siellä.
Kuristuspalaa aloitan juuri väsäilemään tähän atoon vähemmän tilaa kun rsst tehdä mutta katotaan mitä tulee. Laittelen kuvat kun saan valmiiksi ja testattua![]()
Heips, olen tässä 4 kk vapottanut tuollaista ecigwizardin aika perus ego tikkua ja CE5-clearoa. Nyttemmin olen käyttänyt tuota passthrough-egoa (usbilla suoraan lataaminen on vain niin kätevää.) Yhtään röökiä ei ole tullut poltettua 4 kk:een ja olen ollut aika tyytyväinen näihin ego-laitteisiin (pikkuvioista huolimatta).
Nyt äskettäin sitten velipoika oli hankkinut tälläisen AGA-T2:n (niinikään wizardista), mutta ei ollut tajunnut sen olevan itse koottava malli, joten antoi sen minulle näperrettäväksi. Googletin ohjeita, katsoin videoita, selasin tätäkin foorumia vähän ja aloin näpräämään. Pari kertaa onnistuin polttamaan langan katki, mutta sitten viimeisellä yrityksellä sain juuri ja juuri tuon jäljelläolevan langan viritettyä niin että homma toimii nyt.
Systeemini on seuraavanlainen:
Meshi on kärtsätty klasun hehkusytkällä ihan reilusti punaiseksi useaan kertaan - varmaan muutama kerta ylimääräistäkin, että varmasti on hapettunut. Viistosti alapäästä leikattu. Mukana tullut vastuslanka on kieputettu 3 kierrosta meshin ympärille ja vedetty +-tolppaan, jossa välissä on kaljatölkin avauslerpukkeesta leikattu palanen prikkana (kumma juttu ettei koko kämpästä löytynyt sopivan kokoista prikkaa - tai no yksi löytyi mutta en saanut sitä millään ruuvista irti). Hotspotteja ei käyttäessä näy lainkaan ja höyryä tuntuisi tulevan ihan reippaasti, maku on voimakas ja antaa ronskia kurkkuhittiä.
Juttu on vain niin ettei minulla ole mitään erikois modia tms. hienoa akkua, joten olen tätä härpäkettä testannut ihan vain tällä passthrough-ego-akulla. Hyvin näyttää pelittävän, vaikka laitos onkin aika perverssin näköinen akun ollessa n. 2 kertaa tankkia ohuempi. Nyt olisi kysyttävää:
- onko jotain konkreettista haittaa/riskiä käyttää tätä systeemiä perus ego-akulla? Kun yleensä joka paikassa tupataan sanoa, että näitä varten pitäisi olla vv-modi, niin olenko nyt vaarassa räjäyttää akun käsille tai jotain?
- paljonkohan tälläisessä viritelmässä on suunnilleen ohmeja, kun ei oikein ole mitään keinoa mitata niitä? Käytössä siis mukana tullut lanka ja 3 kierrosta, välimatkaa +-napaan ei juuri ollenkaan.
- tuonne atokammioon tuntuisi käytössä kondensoituvan aika paljon sitä höyryä pinnoille, onko tästä haittaa?
Kiitos etukäteen vastauksista.
rikkiän se akku voi mennä jos vastus on liian matala eipä siinä muuta ole. mitähän lankaa sulla on siinä? pystys suurin piirtein sanomaan ohmit.
0.25 kolmella kiepillä oli muistaakseni 0.9ohm hujakoilla
0.3 lankalla taas putoaa jo 0.6-0-7ohmiin
0.2 lankalla en ole edes yrittäny kun on niin ohutta![]()
joskus itekki löin ton agan ego-akkuun ja oli suht matalat ohmit siinä nii eipä se akku muutaku jätti sen napin valon palamaan ja ei enää ikinä heränny henkiin sen jälkeen.. En voi luvata ettei olis mitään riskiä mutta itsellä näin kävi kun kokeilin.. mulla oli se ero että ego tikku ei koskaan edes suostunut tulittamaan vaan meni suoraan rikki.
Lanka on siis se mikä tuli mukana, eli varmaan 0.2 tai peräti 0.16 Kanthal? En ole ihan varma kun ei ole työntömittaa.
Tilauksessa on kyllä 0.16 nichrome rulla. Ja olen kyllä pistänyt vv-modin hankinnankin harkintaan, mutta halusin nyt ensialkuun testailla tätä ihan sillä mitä löytyy.
Näissä nykyisissä ego-tikuissa (ainakin näissä mitä olen ecigwiziltä tilannut) vaikuttaisi ainakin olevan jonkinlainen hätäkatkaisusysteemi, eli ledi alkaa vilkuttamaan jos on liian pieni vastus... joskus meinaan kokeilin noita CE5:n 1.8 ohmin atoja, ja niillä kävi sellaista, että ego alkoi vilkuttamaan aina tulituksen jälkeen. Tätä ei nyt tosin näyttäisi tapahtuvan tällä passthrough-egolla, mutta tavallista egoa kun kokeilin tähän agaan niin se ei suostunut tulittamaan vaan vilkutti saman tien kun nappia painoi.
Enpä sitten tiedä uskallanko tätä hirveästi käyttää tällä akulla...
en suosittele käyttämään eipä perus halpa mekaaninen maksa hirvesäti enempää kun egon akku
Nichrome on aika huonoa meshin kanssa; lämpölaajeneminen on suurempaa kuin Kanthalilla ja palaa paljon herkemmin poikki.
Suosittelen myöskin hommaamaan jonkun mekaanisen putken, AW:n akut ja 0.25-0.32mm A1 Kanthalia (sekä tietty meshiä, jos ei sitä ole "riittävästi"), mikäli tuon kanssa haluaa tosissaan alkaa harrastamaan.![]()
no elikkäs putki tuohon
esim.Kts modi, golden | ARIZONA HÖYRYT tai Kamry K101, ruskea | ARIZONA HÖYRYT
sitten laturi Efest luc uutuuslaturi | ARIZONA HÖYRYT
ja akkuja sitten oieastaan joko 18350 tai 18650 koska molemmta putket on teleskooppeja ei ole väliä suosittelen aw akkuja
tuosta.aw imr akku 18350 700 mah | ARIZONA HÖYRYT tai aw imr akku 18650 2000 mah | ARIZONA HÖYRYT
ja akkuja sitten kannattaa olla 4kpl kaksi laturissa ja yksi ladattuna,yksi putkessa kiinni![]()
smokin magneto (puff.fi) on ilmeisesti todettu varsin päteväksi näistä perus halvoista mekaanisista, tuossa vielä etuna teleskooppisuus eli voit käyttää mitä tahansa 18xxx akkua. Akuiksi sitten vaikkapa 18490 kokoinen AW IMR.
Smok MAGNETO teleskooppi -mod magneettikytkimellä harjattu SS 18350-18650
Akku AW IMR 18490 3,7V 1100mAh
Laturiksi puffilta laittaisin intellichargerin kahella paikalla ja noita akkuja kaks.. toinen putkessa ja toinen laturissa niin pärjää.![]()
Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!