Onkos porukalla jo kokemuksia? Itelle pitäis huomenna tulla, kirjottelen tänne vähän sit kokemuksia. Millasia hävikkejä teillä on putkessa?
Hävikkejä en ole mitannut mutta iskee yhtä hyvin kuin aito, ainakin suu tuntumalla. Nappi ei ole niin kermainen kuin aidossa mutta kyllä senkin saa hyväksi.
Ei moitittavaa, toimii.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Herrahuuhan mittas vähän droppeja, tosin 18350 akulla ja 1.2ohm setupilla
Paketista vedettynä dropit oli melkein 0,5 1 ohm setupilla. Muistaakseni, mittauksesta on aikaa. Putsauksella ja kevyellä hionnalla taisin päästä tonne 0,3 droppeihin.
18500 akulla RSST nokassa ei mene kiinni asti ja 18650 akulla tulittaa omia aikojaan pöydällä Plussanapa säädetty sillä lailla että RSST istuu saumattomasti. Vinkkejä?
Olen toki
Plussapinni on säädetty niin kiinni kun saa, silti ei Efestin 18500 sovi sisälle
Oletko kokeillut ottaa sen pienimmän tele ruuvin pois siitä plus pinnistä?
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Onko akkujen pohjassa eristeet kunnossa? Itse napissahan ei eristystä ollut.
Muutamat höyrytauot takana laitteen kanssa ja täähän on aivan mahtava laite. En pessy ees ku suoraan käyttöön ja omasta mielestä aidossa nemmussakin oli enemmän klappia uutena ku tässä.
Testailut jatkukoon...
Ite tein silleen et eka koko plussaposti käpistä irti ja ato kiinni, sit eriste ruuvata ja sit se leveempi plussaposti nii kiinni ku sen vaan sain(ei naama irvessä) ja lopuksi asentelin sen toisen plussapostin soppelille etäisyydelle et ottaa kiinni akkuun.
Napissa on kyllä pieni liikerata ja ottaa kontaktia painoit sitten mistä suunnasta tahansa.
Itse mittailin 0.7 ohmiselle 4.19->3.85
Akkuna Samsung 18650-20R
Alkuun tuntu vähän oudolta toi napin lyhyt liikerata, mutta äkkiä siihen näemmä tottui ja hyvältä tuntuu.
Tilasin kans tämmösen kloonin. Olisko noitten troppien kans nyt niin että riippuu vähän putkesta minkälaisia troppeja antaa? Meinaan että olisko kontaktit jotenki työstetty niin että osassa otsapinta ei ole aivan suorassa ja siitä johtuu troppi heitot. Ihan hatusta heitetty veikkaus kun en ole koko putkea vielä nähnytkään
Mulla oli se plussapostin atoon ottava pää aivan rasvassa ja epätasainen. Autto kummasti pieni putsaus ja hionta.
Eli syy troppi heittoon voi olla tuossa mitä edellisessä viestissä pohdin.