Tuolta Kanger EVOD | esmoke.fi tai Kanger EVOD | esmoke.fi
Noihin muutama vaihto ato samoilta sivuilta, niin ei kauheesti metsään mene.
Tuolta Kanger EVOD | esmoke.fi tai Kanger EVOD | esmoke.fi
Noihin muutama vaihto ato samoilta sivuilta, niin ei kauheesti metsään mene.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
kiitos Barole, Taitaa olla Kanger messu näissä vehkeissä kun suositukset ovat tätä.?
Hinnan puolesta laitan sitten Kanger eVod eGo tilaukseen. Toi Kanger ProTank II on aika kallis.
No en nyt menisi Aspireakaan tyrmäämään, vähemmän mä sitä inhoan kuin Kangerin bcc:tä.
KGO & Twist
SMOKin uudet clearot itse asiassa käyttää samoja atopäitä ja ovat ainakin halvempia. Pitkäaikaisia käyttökokemuksia tosin näistä ei vielä ole.
SMOK Aro Tank | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
SMOK Tumbler Tank | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
eihän tää ollutkaan niin vaikeeta kun osaa oikealta foorumilta kysyä. Itse näitä pähkäilin viikon verran ja hermot meinasi mennä.
Laitan sitten raportia tulemaan kun uudet nesteet ja clearot tilattu.
tribleA:"CE-nelosetkin saattaa joskus sen päivän kaksi toimia hyvin." tää huvitti, aika hyvin sanottu, mutta eihän nää noin huonoja ole
Miksi näitä sitten aloittelijoille suositellaan?
niitä CE-nelosia starttipäkkeineen saa, tai ainakin sai vielä tovi sitten, bulkkiostoina ihan naurettavan halpaan hintaan kinukeista. Varastoista on toki päästävä eroon. Harmi vaan kun kauppiaat tekevät itselleenkin hallaa niitä edelleen myymällä vaikka paljon parempiakin olisi jo nyt tarjolla. Todella moni on noihin ce-4 aloituspaketteihin kuitenkin sortunut ja höyryttelyura on sen myötä usein loppunut todella lyhyeen.
se vielä, että clearojen toimivuus/toimimattomuus on todella pienistä asioista kiinni, ja kyllä noihin CE-clearoihinkin joskus sattuu ihan toimivia vahinkoyksilöitä. Yhden sellaisen olen minäkin kerran nähnyt ja olen kuullut huhuja ainakin kahdesta muustakin. Se omani taisi toimia 2-3 viikkoa suhteellisen ongelmitta.
Ei ne ce4 ihan onnetomia ole, osa on ihan OK se on valmistajasta kiinni, mulla on ainaki ollu useampi hyvä, kun on muistanut pestä ja kuivapolttaa, en kumarra evodeja, koska eivät toimi sen paremmin, mutta ce 5 eli purettavat on todellakin hyviä jos valmistaja on käyttänyt sitä paksumpaa silicaa, eikä mitään karhunlankaa.
Kuten myös. Kyllä ne CE4:t oli sentäs askel ylöspäin eGoT-maailmasta (ainakin allekirjoittaneelle). Että ei ne nyt kaikista puutteistaan huolimatta ihan kuraa ole.
Tässä taloudessa ei. Kyllä tuo eVod on pelittäny täällä paljon paremmin, kuin CE4 (ja muut 1:n sukupolven clearot).
totta. Jo pelkästään sillä kumitutin kääntämisellä tai makulankojen poistamisella VOI saada ihmeitä aikaan.
nyt uudet Evod matkalla Puffista ja uusia nesteitäkin tilattu.
Vaihtopäät vaan oli sieltä lopussa, mutta siihen liittyvä kysymys tulikin mieleen.
Mihin noi eri ohm arvot vaikuttavat? Mikä olisi suositelta arvo ihan perus 1100 mAh Ego akulle?
Noilla egon akuilla jos ajaa niin ns.matalaohmiset atopäät on "parempi" puskee vähän kovempaa.
1.5-1.8ohm itse suosittelen egon akun kanssa käytettäväksi