Man juicea tankissa? No ei kai. Hieno paketti.![]()
Man juicea tankissa? No ei kai. Hieno paketti.![]()
Spoileri!
Joo, käväsin gixxxerin uudella toimistolla, niin lykkäs tommoset mukaan (tai itseasiassa läjän) ja pitihän ne lykätä paikalleen.
Ei ole man juicea, vaan Jugo Diabloa, joka ilmeisesti VG:ssä olevan veden kanssa reagoi tollai; edellinen satsi oli ihan kirkasta, kun oli eri mestan VG:tä..
WITS, Diablo tulittaa jatkuvasti ja nappi helisee iloisesti, miten mä TÄMÄNKIN onnistuin rikkomaan?
Nopea yläosan purku ei oikein kertonut mitään, löytyi musta prikka(?) ja kuparinen kontaktilevy.
Olenko mä jotenkin epähuomiossa löysyttänyt napin vai mitä häh?
KGO & Twist
Nappi jumissa?
Ota ruuvi auki ja putsaa kaikki pinnat, etenkin ruuvin alapuoli ja nappirungon yläpää. Ei kai ton pitäs pystyä tulittamaan, jos nappi vaan tulee ulos..
Toinen tietty voi olla, että jos se musta jousiprikka jää jotenkin sen ruuvin ja kontaktilevyn väliin ja sitä kautta saa kontaktin akulle..?
Et oo vissiin kuitenkaan mitään muokkauksia tuolle tehnyt?
Käytettynä hommattu.
Äkkiseltään en mitään jousta huomannut tuossa kontaktilevyn alla, mikä kertookin missä vika.
Eli se kontakti liikkuu vapaasti, kun nappi on kasassa ja sitä ravistelee.
KGO & Twist
Siellä messinkilevyn alla joka ottaa kontaktin akkuun pitäisi olla jousiprikka.
Ok, tsekkaanpa minne mennyt.
Sehän EI ole hotspring?
KGO & Twist
Jos sulla on toi uusimmalla napilla varustettu malli, niin siellä tosiaan pitäs olla semmonen musta metallinen jousilevy (kuvassa toinen vasemmalta).
Tossa näkyy noi osat mitä sieltä pitäs löytyä ja ovat tossa kuvassa siinä järjestyksessä, jossa ne sinne menee:
Eli vasemmalta lukien; napin runko jossa muovinen "kuppi" paikallaan, jousilevy, kontaktipala ja viimesenä muovinen "prikka" joka lukitsee napin kasaan.
Edit. Juu ei ole hotspring.
Sanotko vielä laitteen sarjanumeron ja onko kontaktit hopeoituja vai kullattuja.
Valitettavasti ei ole nyt mukana, mutta on tuota kuulapuhallettua, SN 4-alkuinen ja kontaktit tod.näköisesti kullattuja, osaa erotella kuparin ja kullan väliltä.
KGO & Twist
Sulta puuttuu siitä sitten päivitysosat. Pura nappi kun kerkeät ja kerro vielä onko siellä magneetit.
Ja laita mulle sähköpostilla osoite niin laitan tänään uudet osat postiin.
Ja kerro myös jos sitä jousiprikkaa eri löydy niin laitan myös sen tulemaan
Tarkistan vielä jahka kotiudun palaset, mukana tuli pussukka, jonka sisältöä en tarkistanut.
KGO & Twist
Jaa, tulipa tässä mieleen, että jos sulla gixxxer on niitä päivityspaketteja jälellä ja muistat, niin viittikkö napata mulle semmosen mukaan tonne Espoon miittiin, niin ruuvaan ne siellä paikalleen; alkaa toi nappi hirttelemään kiinni..
Otetaan mukaan.
Ja Jugo Diabloa on taas saldoilla!
Alkaa laitteet kiiltämään
![]()
Oliskohan Onea ensiviikolla myymälän saldoilla?![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista