Ensikosketus varovasti kotiteatterimaailmaan on tehty. Puhutaan siitä siis.
Surraundiäänet onkin ollut käytössä tovin mutta tilaisuuden tullen päivitin setin tykillä. Toki eka tykiksi tuli käytetty hdready Sanyou. Ihan jees tykkinen alle kahdella sadalla. Tästäkin irtoaa paljon kivaa kun nollaa säädöt ja sijoitus mennään tykin ominaisuuksien mukaan eikä laiteta tykkiä ainoaan mahdolliseen paikkaan ja korjata linssisiirrolla ja keystonella kuvaa neliskantiksi.
Tykki on jotain 4-5 vuotta vanha mutta halvalla saa todella hyvää kuvaa jos vain voi sijottaa hyvin. Itsellä on puhtaan valkoinen tapetti josta kuva heijastuu yllättävän valokirkkaasti. Projisoitu kuva on noin 2.75x1.57 (16:9) 123" mitata voi heittää kun kissa kopeloi mittanauhaa.
Eka tykki kyseessä ja nopsat mietteet: input lagia ei ole ja itse olen todella tarkka tästä. Kontrasti heikko, värikylläisyys heikko, valovoima heikko. Hintaisekseen erittäin pelittävä. Tarkoitus oli saada iso kuva edullisesti ja siinä tämä tykki täyttää määritelmät heittämällä. Vaikka sanoin että heikko niin leffan katsominen on todella miellyttävää eli jätetään ylähaarukkaan pelivaraa.
Tykki Sanyo plv-z5 hdready.
Ei muuta kuin brassailemaan omilla setillä. Popit voi kans lisätä. Mulla Tannyo mx10? Ja audiopro 10" 400w aktiivi.
Kuveja: