Sivu 40 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3036373839404142434450 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781 - 800 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

Vs: Ego-T

Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Deadend Näytä viesti
    Tuntuu että näissä atoissa höyryn tuotto huonontunut, käytössä olleen noin pari kuukautta. Voiko olla mahdollista?
    kyllä voi
    Atos putsaus ja kuivapoltto niin pitääs olla taas kuin uusi.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    Tuntuu että näissä atoissa höyryn tuotto huonontunut, käytössä olleen noin pari kuukautta. Voiko olla mahdollista?
    kyllä voi
    Atos putsaus ja kuivapoltto niin pitääs olla taas kuin uusi.
    Olen kyllä putsannut säännöllisesti muutenkin. Kuivapolttoa varten pitäisi ilmeisesti purkaa sisukset pois?

Olen kyllä putsannut säännöllisesti muutenkin. Kuivapolttoa varten pitäisi ilmeisesti purkaa sisukset pois?
    Jep piikki irti, poltto ja takaisin. Tuossa Sibin video kyseisestä toimenpiteestä -- http://www.youtube.com/watch?v=CjvA3...eature=related

Jep piikki irti, poltto ja takaisin. Tuossa Sibin video kyseisestä toimenpiteestä -- http://www.youtube.com/watch?v=CjvA3...eature=related
    Sain murjottua tuon piikin pilalle, ja sen sisällä ollut lankakin purkautui. Pitänee laittaa varaosia tilaukseen. Ensikertaa varten ostan paremmat pihdit
    Onneksi löytyy toinen ato jolla irtoaa vielä hyvät höyryt...

Sain murjottua tuon piikin pilalle, ja sen sisällä ollut lankakin purkautui. Pitänee laittaa varaosia tilaukseen. Ensikertaa varten ostan paremmat pihdit
    Melko järeät työkalut vissiin ollu käytössä. Itse oon käyttäny ihan vaan pientä ruuvimeisseliä jolla kitkutellut piikin irti.. Vastaisen varalle, peleonilta saa tuota lankaa melko pientä kustannusta vastaan.

Melko järeät työkalut vissiin ollu käytössä. Itse oon käyttäny ihan vaan pientä ruuvimeisseliä jolla kitkutellut piikin irti.. Vastaisen varalle, peleonilta saa tuota lankaa melko pientä kustannusta vastaan.
    Joo kokeilin toiselle atolle samaa temppua (ekasta kerrasta viisastuneena) ja nyt kyllä lähtee höyryä niin paljon ettei eteensä näe

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Ite oon todella pettynyt noihin atomisaattori/tankkisysteemeihin antaa tosi kuivat höyryt ja pistävät ja sibin ohjeilla yrittänyt noita atomisaattoreita säätää ja paskaks on menny kaikki mihin oon koskenu, en oo ilmeisesti sätömiehiä. Eikä mulla oo tällähetkellä käytössä kuin toi ego-t 1100, ja siihen tilasin noita dct-tankkikartoja ja toimii yllättävän hyvin antaa muutaman eka savun todella hyvin mut sitten taitaa akuista loppua poveri ja kurkkutuntuma tuppaa olemaan olematon, mutta täydellä akulla antaa kyllä hyvät höyryt.
    Noitten atomisaattorien kanssa pelleillessä monasti kävi mielessä että haenko sen röökiaskin kaupasta niin saa ainakin kunnon savut, mutta eipä ole tarvinnut kauppaan mennä. Ja kyllähän se näin taitaa olla että tässäkin hommassa kannattaaa sijoittaa muutama ylimääräinen euro kunnon laitteisiin nin ei tarvi turhia säädellä, liemet sisään ja homma pelittää. Ja kandee oikeesti kokeilla noita 1,5 ohm tankkisysteemeitä näiden halpojen härpättimien kanssa kyllä niillä savut saa savut aikaiseksi kun malttaa imeä rauhassa ja pitkään.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Höyryttelijä hopo's Avatar

Ihmettelin tossa kun noiden eGon akkujen lataus kestää ihan tolkuttoman kauan (650mAh).
    Aparaatti on ostettu Genesikseltä, ja laturi on huikeat 140mA! Eihän tosta tietty haittaa oo, muuta ku et lataus kestää kauan.
    Noin mopo laturihan on tarkotettu lähinnä 510:lle.
    Tällasen meinasin tilata: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7843
    Ton tehottoman vois sit jättää vaik kaapinpohjalle varakoneeks.

Höyrykonkari

Sijainti
    IchWillähde, Nastola

Mikäs näitä eGo-T:n akkuja oikeen vaivaa. Tilattu siis sauhuton.com alotuspaketti.
    Parin latauksen jälkeen eivät toimi kunnolla ja pitää tota akun "nastaa" neualla väännellä että saa kosketusta atomisaattoriin.
    Lienekkö toi laturi liian tiukka?! En ole edes noita akkuja laturiin väkivalloin ruuvaillut, sen verran että alkaa latausvalo vilkkumaan. Mutta joo, laturi tuntuu ihmeen piukalta.

Kenties normaalia vai onko nämä akut vain maanantaisatsia?

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporaattori Näytä viesti
    Mikäs näitä eGo-T:n akkuja oikeen vaivaa. Tilattu siis sauhuton.com alotuspaketti.
    Parin latauksen jälkeen eivät toimi kunnolla ja pitää tota akun "nastaa" neualla väännellä että saa kosketusta atomisaattoriin.
    Lienekkö toi laturi liian tiukka?! En ole edes noita akkuja laturiin väkivalloin ruuvaillut, sen verran että alkaa latausvalo vilkkumaan. Mutta joo, laturi tuntuu ihmeen piukalta.

Kenties normaalia vai onko nämä akut vain maanantaisatsia?
    Mulla on kaikki klooniakut pettäneet, ja jatkossa tilaan vain JoyeTech-akkuja. Näin on käynyt. Ei sille voi mitään, ei kaikki 6 kappaletta akkuja 2 kk aikana ole voineet olla maanantaikappaleita. No, yksi noista kuudesta vielä toimii, sekin on Peleonilta hankittu.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Sijainti
    IchWillähde, Nastola

Juu pistin tilaukseen läjän aitoja joytech atoja ja akkuja.
    Toinen sauhuton.fi ato päätti lopettaa toiminnan viikon käytön jälkeen. Atoa pesty ja kuivattu joka toinen päivä about. Myös toinen akku vissii sökö, kestää saman verran ku ton 510 180mAh akku.....

prkl.

Höyrypää mangroovie's Avatar

Sijainti
    Oulu

hmm Edelleenki hämmentää immeisten ongelmat näiden kanssa. Itsellä ollut 1kk käytössä:
    2x 650mah ja passtrough akut - toimii, niinkuin pitää
    10kpl LR Atoja + 2 normiatoa - kaikki kunnossa, pesty 2-kertaan. yksi ainoa maistuu vienosti palaneelle hyvin nopeaa.
    10kpl silikonikorkkisia tankkeja - ei vuoda
    5 kpl kovakorkkisia tankkeja - ei vuoda.

ainoa millä saan nesteen väärään paikkaan eli aton ulkopuolelle tai akunliittimeen on tautinen lutkuttaminen ilman polttoa tai
    tankin paikalleen laittaessa, kun kondessi purskahtaa aton ja tankin välistä ulos.

Minulla taitaa olla jokin Vapahtaja-malli?!?!

EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

No mulla on ollut huonoa akkujen kanssa, mutta mitään vuotoja ei ollut missään vaiheessa.

Ongelmansa kullakin, vapahtaja-malli omanlaisensa :P

Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Sijainti
    IchWillähde, Nastola

Mistähän sais myös tommosen vapahtaja mallin?

Tosin siirryin varmaan noihin DC cartoihin heti ku pääsen niitä kokeilemaan. Niin ja se kuollut egon ato heräs näemmä kuolleista, ainaki siitä nyt höyryä saa hyvin, aamupäivällä oli ihan huonona, ei meinannu ritistä millään, edes täydellä akulla.

Ja hehkuttamani Kentucky Mapplewood ei olekkaan niin hyvvää. Eka tankki meni yhdeltä istumalta, tänään ei ole maistunut, jotenki kuvottaa ajatellakkin sitä. Onneks en ottanu sitä ku 5ml. Pitänee tarjota kaverille joka on tommosen maun perään.

Tervakeuhko

Tervehdys!

Ansiokkaan tasku"modini" Finnvapen e-Go T:n alkuperäisten atojen sanoessa itsensä irti, tilasin tuohon pari Low-Ressia. Nyt maistuu joka toisella henkosella hirveä palaneen maku

Mikä tähän auttais? Olen kokeillut kaikki reikämodaukset yms. ja mikään ei tunnu jelppivän. Vanhojen atojen kanssa ei tätä ongelmaa ollut kertaakaan... ???

Kiitoksia etukäteen!

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Imulanka ei yletä vastukselle asti? Tökkää piikin sisältä imulankaa milli alaspäin ja koita uudestaan. Se sitten liikahtaa yhtäkkiä eli varovasti alaspäin sitä.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Imulanka ei yletä vastukselle asti? Tökkää piikin sisältä imulankaa milli alaspäin ja koita uudestaan. Se sitten liikahtaa yhtäkkiä eli varovasti alaspäin sitä.
    Siis kun tuota lankaa yrittää trimmailla neulaan, se pitäisi mitoittaa siten että se hipoo vastusta? Entäpä jos menee liian syvälle?

Tervakeuhko

Sain vihdoin paketin libertyltä pitkän odotuksen (4pvää ) jälkeen. Erittäin hyvältä tämä tuntuu, vähän voimakkaampi kuin kokeilemani 510. Ainoa ongelma on se että starttipaketin toinen ato ja akku näyttävät olevan kuolleita. Vain toinen setti toimii. Kokeiltu on ristiinrastiin mutta toinen pari ei vain herää. Oisko mitään tehtävissä, en oo vielä yleismittarilla mittaillut mutta pitäisi varmaan sekin tehdä. En raaskisi heti alkaa vinkumaan englannin suuntaan jos kyseessä on vain käyttäjäperäinen vika. Aloittelija kun olen

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Yleismittarilla voi akun mitata että antaa voltteja. Atomisaattorit mitataan ohmikohdasta. Noin sen voi 100% varmuudella todeta jos on DOA osia kädessä. Muutenkin yleismittari pitäisi kuulua joka höyryttelijän vakiovarustukseen.

Tervakeuhko

Pitää kaivaa tuo yleismittari käteen kun pääsee himaan sorvin äärestä. Toinen akku kyllä hämää, ledi tosissaan palaa ja laturiin tökättäessä vilkkuu muutaman kerran, laturi jää kylläkin vihreäksi. Mystistä. Laturi on vissiin mallia "automaatti" ja lopettaa latauksen akun täyttyessä.

Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •