Hyvin se tuntui meshilläkin toimivan kunhan saa sopivan kokoisen ettei vuoda niin kuin eräässä miitissä kävi
Hyvin se tuntui meshilläkin toimivan kunhan saa sopivan kokoisen ettei vuoda niin kuin eräässä miitissä kävi
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Täytyy myöntää, että ei tämä silicalla ole edes niin pahaa nyt että tarttis kauhealla kiireellä mesh-setuppia vääntää
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
pbusardo kertoi videossa, että sillä on ollu sama meshsetup taifun gt:ssä 4 kk putkeen. Ainoastaan siinä päällä olevaa ekowoolin pätkää joutunut vaihtamaan välillä.
Spoileri!
Siinä missä mesh-setuppi ei sitten millään pelittänyt Foggerissa, Taifuniin taittu kertalaakista tämäkin. Laitoin irrallisen 2mm silicapätkän tiivistämään tuon "hatun" osan kammiosta, mutta ei tunnu tulevan silican sivumakua, vaan kirkas puhdas maku kuten gennyissä. Ai että, 17 wattia kuritellen ja toimii kuin junan vessa! Mukava myös setupoida kun ei tartte koko tankkia tyhjentää, senkus ruuvaa atopesän irti pohjasta
Jumalauta miten herkulliselta maistuu Shire Malt!
En kyllä käsitä miten tää Taifun iski tällee. Huonoina puolina on koko, mutta noh... Katsotaan josko sen kanssa pystys elämään.
Täysin OT viesti mutta on toi gepetto jäätävän kokoinen arkku
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Sitä se kyllä on
Noi silicat voi ainakin heittää mäkeen kun kääräsee sopivasti meshiä vaijerin päälle, eli siten, että hieman on tiukka.
Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!
On kyllä loistoato omasta mielestä. Todella monipuolinen ja toimii ku junan vessa.
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Jos joku haluaa omastaan luopua Ikarusta vastaan niin voi siirtyä kirppispuolelle tutkimaan mun poistomyyntiä..
Liekö sitten hintansa väärti...
Edit. Ettei ihan shaibaksi mene, mites tää pöhisee silicalla?
Do or do not, there is no Barole.
Tai sitten nappaat sen Squapen, niitä saa suoraan hyllystä.
KGO & Twist
Ongelmana kylmän käteisen puute Ja jotenkin vaan tämä Taifun on ruvennu kiinnostamahan.
Do or do not, there is no Barole.
Tiedän, tiedän... Olen itsekin vallan hämmentynyt
Ei kerta homoksi tee.
Eiku...
KGO & Twist
Porukalla on täysin väärä ymmärrys asioista, kyllähän mä olen hehkuttanut esimerkiksi aitoa Ithakaa täällä myös, ja senkin setupoin silicalla