Onkos kauppias ehtinyt mittailla Bladen hävikkejä?
Onkos kauppias ehtinyt mittailla Bladen hävikkejä?
KGO & Twist
Ilme on kyllä raikas ja selkeä, tosin muutama kehitysjuttu tuli mieleen.
Nyt kun klikkaa auki pääkategorian (esim. höyrystimet), niin näkyviinhän tulee vain muutamia tuotteita, ilmeisesti suosituimpia?
Vastaavasti alakategoriat (korjattavat, klearot jne.) on aika pienellä, jolloin sokeammilla ne voivat jäädä vilkaisematta ja todellinen tarjonnan määrä jää tajuamatta.
Pitäisikö nuo muutamat tuotteet pääkategorian alta kehystää ja nimetä esimerkiksi "näyteikkunaksi suosituimpiin tuotteisiin".
Lisäksi nuo alakategorioiden linkit hieman paremmin näkyväksi, tai kommentti johonkin, että loput tuotteet löytyvät alakategorioista ja iso nuoli tms.
Onko novum maanantaina postilaatikossa? Ennakko tilauksena lähti.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Joo-o.. sama juttu ja odottavan aika on pitkä. Varmaan se nyt ens viikolla kuitenkin pitäisi laatikkoon kolahtaa, jos nyt ei ihan maanantaiksi ehtisikään?
Samaa odotellaan täälläkin, toivottavasti saa ensi viikolla.
Viikonloppuna päästään jo taas kasailemaan, joten ensviikolla laatikot kolisee
Ajattelin vaan tiedustella kun kauppasivuilla on varasto saldoilla..... Ensi viikolla siis pääsiis hypistelemään
Kiitokset kauppiaalle nopeasta toiminnasta . Tänään postista haettu iTaste 134 on kyllä maineensa veroinen,kokoa ja painoa löytyi vaikka muille jakaa. Tarviikohan tuo muuten jonkinmoisen kantoluvan.Tehoakin tuntuu piisaavan,ainakin tuohon paketissa mukana tulleeseen clearoon. The Standard: G35 neste oli sopiva 7 watin tehoilla.
Provarilla piti oikein tarkastaa tuo iClear 30:en vastus,joka oli siis 1.9 ohmia.
Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |
TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.
Kaupan taustajoukkoihin saatiin lisävahvistusta. Janne aloitti tänään työt myymälässä ja verkkokaupan takana. Ensimmäisiksi töiksi lätkäisin äijälle kouraan 10kpl 10 euron lahjakortteja, jotka Janne pyrkii parhaansa mukaan hävittämään huomiseen klo 15 mennessä tehtyihin tilauksiin.
Toivottakaapa Janne tervetulleeksi
Lisätyövoiman saaminen mahdollistaa sen, että pystyn itse entistä aktiivisemmin tutustumaan tuoteuutuuksien metsästykseen ja kokeiluun sekä osallistumaan "vaposkenen" toimintaan, eli mua tullaan näkemään huomattavasti enemmän miiteissä ja omaan tuotantoonkin ja sen suunnitteluun heruu enemmän aikaa
Keskiyöllä saattaa ilmetä pieni katko verkkokaupassa ohjelmistopuolen päivityksen vuoksi. Pahoittelemme tästä koituvaa haittaa!
Mikäli on tekemässä tilausta, kannattaa se ajoittaa ennen klo 12 tai klo 05 jälkeen aamulla.
Viimeksi muokannut esmoke; 01.10.13 kello 00:47.
Kuinkas isoja poranteriä sulla muuten on?
KGO & Twist
0.8mm, 1.0mm, 1.5mm ja 2,0mm
Kotoota taitaa löytyä sitten +5mm
Ei nyt vielä ihan niin iso kokeilla.
KGO & Twist
Ei kait kukaan Poriin tahdo?
KGO & Twist