Oma tilaus joka 5.9. SG postin shippaama myös palautettu myyjälle tänään....
Oli toka tilaus FT:ltä, eka tule nopeesti ja nyt huonompi hiihtokenkä. Tein eilen uuden ja se on shipattu tänään, toivottavasti tulee perille![]()
Oma tilaus joka 5.9. SG postin shippaama myös palautettu myyjälle tänään....
Oli toka tilaus FT:ltä, eka tule nopeesti ja nyt huonompi hiihtokenkä. Tein eilen uuden ja se on shipattu tänään, toivottavasti tulee perille![]()
6.9 tilattu ei vielä ole lähtenyt(johtuu varmaankin Nemesis kopsusta) kun taas 23.9 tilattu chi you klooni ja dripperi lähetetty tänään.
Saapi nähdä palautetaanko lähettäjälle vai miten käy...
Varmasti täälläkin vaikuttaa se että tilauksia tulee aina vaan enemmän kun maine paikasta leviää.
kymmenkunta tilausta on tullut tehtyä FT:ltä ja kaikki tilaukset ovat tulleet perille ihan mukavasti
paitsi tuo 5.9 tehty tilaus jossa on näköjään ollut muillakin ongelmia ja ne tuskin ovat fasttechistä johtuvia,
veikkaisin singaporen postilaitosta.
- JJ
ps. Just laitoin uutta tilausta putkeen![]()
No nyt on ilmoitus että molemmat tilaukset on lähteneet
Ei menny kauaa, ensimmäinen tilaus on tehty 13pvä ja toinen 24pvä.
Toinen tulee näköjään International Airmailina ja toinen Singapore Postin kautta. Singaporen paketille on seuranta, toiselle taas ei..
nyt jännätään päätyykö nuo ees koskaan tänne asti.
5.9 tilattu ja nytten palautettu FT:eelle. Vastasivat tickettiini.
The package is returned to us. Would you like us to resend the package or get refund?
A 20% of the order total is charged to cover costs incurred to ship your order. The rest 80% can be refunded to you in the way you originally paid your order for, or in the way of store credits, upon your request.
If you'd like us to resend the package, it charges additional 20% of the order total. We will send you the payment link.
Please get back to us and we will arrange for you. Sorry if any inconvenience caused.
Mitäs tässä nyt sitten pitäisi![]()
Vedä Paypal claim jos maksoit PP:n kautta.
https://www.paypal.com/webapps/mpp/first-dispute ja jos ei enkku taivu, niin tuolta löytyy ainakin jotain suomeksi: Paypal kysymyksiä Suomeksi | Turvallisuus
Edit. Tossa pitäs olla tähän tilanteeseen passaavat ohjeet: http://www.ostaulkomailta.com/viewtopic.php?f=45&t=431
Mä oon kai niin hyvä asiakas et FT laitto mun tilille 14$ vaikka ei ollu mistään tikettiä tai valitusta :sly:
Tästä on tosin jo aikaa vähäsen.
Millonkohan alkavat käyttää muuleja akkujen kuljetukseen, kun pakkaukseen on selvästi otettu vaikutteita etelä-amerikan kartelleista.![]()
SAMIEL:
Kannattiko?
(eikä sarkasmilla?)
Tilaattko toistekkin?
Olen aikaisemminkin tilannut ja ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Tilaukset ovat tulleet aina perille. Kaikki ovat olleet ehjiä ja kaikki tilatut tuotteet ovat pakkauksessa olleet. Olen tottunut siihen että tilaushetkestä kestää sen muutamia viikkoja että tavara tulee perille. Olen tuon Ebayn kanssa oppinut elänyt ja muutamia vuosia (muutama harrastus on vaatinut sen että tavaroita tilataan ulkomailta). Ja viimeiseksi vielä itse harvoin kärsin tästä nykyajan ongelmasta "MULLE HETI KAIKKI NYT".
Nemesis on ainoa tuote joka ei ole vielä tullut. Maksu hetkellä oli viesti että lähettävät sen viimeistään 26.pvä... no eivät ole vielä lähettäneet, mutta kyllä se sieltä tulee... jaksan kyllä odottaa kun on noita muita vehkeitä käytössä.
Yhteenveto: Kyllä aijon ehdottomasti tulevaisuudessakin tilata tuolta tuotteita. Jos tulee joku sellainen tilanne että esim. kaikki akut hajoaisivat niin sitten tilaisin kyllä Suomesta![]()
Olivat laittaneet pakettiin hinnaksi 9.58 dollaria,vaikka tilaus oli 45.75 dollaria!Ja kaikki mitä tilasin,toimitettiin samassa paketissa.Tosiaan 13.9 tilasin,ja paketti oli kotipostissa 25.9.
20130927_102346.jpg
Heh heh. Kun rupesin uhkailemaan Paypal-disputella, niin 2 hukkunutta pakettia löytyikin yllättäen palautettujen joukosta:
"We are sorry to tell you that we found the package was returned to us. Would you like us to reshipping or refund to you?
Can you kindly confirm if the items are in the restricted articles list for importing in your country?
Thanks a lot!"
Ja ei, joukossa ei ollut akkuja. Ja kyllä, olen satavarma, että ainakaan Itella ei ole näitä "palauttanut". Miksi olisi?