"hei saanks mä vähän maistaa tota sun sähköröökiä"
"hei saanks mä vähän maistaa tota sun sähköröökiä"
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Pelko(höyry)kerroin. Joka arvaa huonoiten nesteen valmistajan ja maun joutuu höyrytteleen törkeimmäs kunnos olevalla tipillä.
Hyise.
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Hyi. Rupes maha vellomaan.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
WP_000563.jpg
nyt on taas laitteet iskussa kaikkiin uusi setup
perhana tuo dogi on vaikee saada wikkaamaan tarpeeksi :/
Olipas nätisti patinoitunut tippi.
KGO & Twist
Tippi oli sen näkönen että kun mulqvist viheltää niin se tippi kävelee isännän luo...
Ei kyl tos on kaikenmaailman vanhat huulirasvat, ruoan tähteet, yms röhnät sun muut.
Hyi vittusaatana.
On muuten riski et foorumilta kun jotain käytettyä ostaa niin toisinaan ne laitteet lähetetään tollasessa kunnossa. Kokemuksia löytyy. Tippejä en sentään osta mut jotkut hullut niitäkin.
Tai on ainakin vanhan omistajan käytössä näyttänyt tolta ennen hanan alla huuhtaisua.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
VelJon, nyt tuli hemmetin hyvä tippi...kiitokset!!
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Hitto kun on pieni. Ton hukkaa suuhunsakin samalla kun höyryttelee![]()
Kiitos Kaluvainaa ja jusni. Nää uudet combot repi tuon Mechan kicklisärillä päreiksi. Kunhan pääsee UÄ-pesuun, niin joutuu viikonloppuna Kaiffarin kanssa myyntiin. Kuvassa pystyynjääneet Neme+ Taifun GT ja Paps Lux+ Squape. Tää sveitsin ihme on kyllä parasta mitä reissuun voi ottaa. Iso tankki eikä vuoda pisaraakaan missään asennossa. Kiitos ih suosittelusta.
![]()
Hyvin miellyttävä kombo on nyt
![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Minkälaista setuppia suosittelet tuohon Taifuuniin? Itselle tuli vasta tänään ja ajattelin viikonloppuna kokeilla Pusardon yhdistelmää meshistä ja silicasta.