Tiedustelua laitettu, odotellaan vastausta. Taitaa mennä huomisen puolelle mut jos tätä nyt uskaltais siihen asti käyttää
Pisten tänne sit infoa kun kertovat tuomion.
Joop totanoin. Tuli sitä testattua tota omaa magnetoa, ja tosiaan, ei se ilma läpi kulje. lukkorengas jos on yhtään "löysällä" (ei eli tappiin asti lukossa) niin ilma kyllä kulkee, mutta jos kaikki on tiukalla niin ilma ei kuulje mihinkään.
Pitää varmaan varuiks duunissa porata tonne pohjaan jonnekki jemmaan muutama 0,5mm reikä. Ihan vaan varmuuden vuoksi
magneto.jpgarvatkaa vaan osaako ihmistä vituttaa.Vastakun olin pariviikkoa tätä käyttäny nii eiköhän tuo pohja alkanu tempuilee. Muovi osasta menny kierteet niin tuo kytkin sydeemi ei pysy tuolla ja kun ostin käytettynä niin tuskin mihinkään takuuseen voi laittaa
pistä kasaan ja tippa pikaliimaa ? ongelma poissa ja aukeaa jos pihdeillä avaa
Itse porasin koristeupotuksista pari auki, helppo porata kun on näköjään kromattua messinkiä. Samalla hioin holkista ja kosketuspinnoista pintakromit pois. Lisäksi vedin samalla millin terällä muoviprikkaan pari lisäreikää ja avarsin muita alkuperäisiä. Kynsiviilalla hiukan suurensin myös messinkimutterin ilmauria. Nyt hengittää.
2013-09-19 16.39.33.jpg
Tosta Magneton ilmankierrosta... kyselin samaa Somppu Hybristä, koska siinä samanlainen juttu. Kuulemma napin läpi pääsee ilma jos kova paine tuloo. Puhaltamalla ei pysty kokkeilemaan.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
No niin puffilta tuli vastaus tohon ilmakiertoon:
"juu testattiin magneto ja näppäinlukko päällä ei ilma kulje, Silloin tosin ei ole oikosulun vaaraakaan(mikäli akku on kuoreltaan ehjä. Näppäinlukko edes osittain avattuna kulkee."
Eli kai se on sit ominaisuus, vaikkakin vähän omituinen...
Onkos noissa Puffilan Magnetoissa jo sitä säädettävää plussaa?
Do or do not, there is no Barole.
Dääm. En mä sitten tätä osta
Do or do not, there is no Barole.
Eipä oo täällä mitään säädettävää plussaa kaivattukkaan. Ihan hyvin rokkaa tasan kaikilla vehkeillä, mitä mullakin on. Ei mitään valittamista.
En sit tiedä millä tingentangeleilla koitatte tätä putkea käyttää, mutta en oo itse kertaakaan törmännyt tilanteeseen, jossa ei tulittais
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Mun rehellinen mielipide on se, että se plussaposti pitäis muutenkin olla kiinni kuin paska junttilan tuvan seinässä ja sellaisella eristyksellä, ettei kukaan tiivitaavi (kuten mä) saa sitä runnottua oikariin atoa kiristelemällä.
Säädettävä negatiivinen on vähän turvallisempi ratkaisu, koska siihen ei synny rasitetta läheskään samassa mittakaavassui, kuin tommoseen kämäseen 510 liitäntään.
Mun mielestä on menty parempaan suuntaan siinä määrin, että todella monessa asiallisessa atossa alkaa olemaan säädettävää plussapostia pohjassa. Ennemmin näin, kuin että siinä putkessa mun mielestä.
Mä oon aina snepannu kaikki evodin atopäät jne jne samantien kankkulan kaivoon, jos ei ota kontaktia.
Helpompi valita atoista ja varsinkin noiden halpojen kohdalla, kuin tyrmätä modia pelkästään se takia
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Mutta eikö säädettävällä ole mahikset saada esim foggeri aivan putkeen kiinni ilman millin parin rakoa. Ja näin köyhäkin (minä) saisi hybridi fiiliksen.
Spoileri!
Sen saa just sen foggerin säädettävän plussan ansiosta kiinni
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**