Pörssin myyjä??
Mä olen vain saanut kuulla tuon saman rantin NIIN monessa yhteydessä, milloin liittyen pimeään työhön, milloin vironviinaan, että se ei oikein enää innosta yrittämään perustella syvällisemmin.
Joka asialle löytyy oikein hakemalla oikeutus omassa mielessä, eikä siinä, jokainen kantaa rahansa mihin haluaa.
Takuuongelmien iskiessä se säästetty raha ei ehkä ole enää niin halpaa.
KGO & Twist
Tuokin on ihan paskapuhetta...parilla kaverilla jotka tilaillut kymmeniä tavaroita muutamissa jotain ongelmia. Sähköposti viesti firmaan ja uudet tavarat heti paketissa ja tulossa...Saa uskotella itselle ja omalle ketjulle mitä vaan mutta näin se menee...gigantti,pörssi?? Tuolta tilataan kaikki kun järki on päässä ja hinnat kohillaanTakuu toimii 100% ainakin tässä firmassa...eikä tarvinnu lähettää rikkinäistä ever takasin
Gigantti,pörssi,tekniset...........
50ml ainakin on tosi onnetonta materiaalia...
sellaista ihme pehmeää kumimuovia.
ei sitten kestä sekuntiakaan näiden putelit mitään "pikakypsytystä mikrossa".
kokeiltu on, ja puteli suli ja nesteet meni kanssa mäkeen sen jälkeen.
tuosta viisaantuneena käytänkin vain juomalasia nesteiden kypsyttelyyn,ja sen päällä lautanen ettei kaikki nesteet haihdu kun kiehuu..
Onhan nuo takuuhommat suomen liikkeissäkin päin peetä. Vai onko kukaan käynyt puhelinhuollossa istumassa muutamaa tuntia mistä sitten puhelin otetaan huoltoon muutamaksi viikoksi. Ja sähkötupakan puolella noita kivijalkamyymälöitä on aika niukasti. Joudut viemään tuotteen liikkeeseen missä selvitellään missä vika. Sitten tuote lähetetään myymälästä kiinaan ja parin viikon jälkeen voit sitä mennä myymälästä noutamaan.
Spoileri!
Mä vein Soneran viralliseen huoltoon aikoinaan mun samppa s3:n laturin kanssa. Yhtä pelleilyä. Vika oli laturissa ja halusivat koko puhelimen.
Mitään puhelinta en olisi saanut varalle huollon ajaksi joten tietenkin
Sanoin että ei käy, ottivat sitten johdon.
Parisen viikkoa meni ja ilmoitetaan että johto rikki, saan uuden.
Sekin piti luonnollisesti itse hakea sieltä tai asiakkaan maksaa postikulut..
Olisihan se ollut helpompaa ostaa suoraan kympillä muualta uusi piuha laturiin , mutta ihan periaatteen vuoksi vein koska takuu oli voimassa.
Joopa joo..
Mutta takaisin itse tähän puljuun ..
20. pv lupasivat shipata Nemesis kloonin, mutta äsken oli tullut viestiä, että toimitus on matkalla. Nyt vain pitkä ja piinallinen odotus, pitikö tuo purkaa paineita ja laittaa RSST tilaukseen..![]()
Tilasin chi you kloonin ja sanyon 18500 akkuja. Modista käyttöön tulee nappi chybridiin![]()
$9.39 Protank-II Style Bottom Coil Clearomizer (2.5mL) - translucent / 2.5ohm / beauty ring at FastTech - Worldwide Free Shipping
katoin ekaks että ihan aito ja äkkiä tilaukseen ennenku loppuu ja ei tuu ikinä takas.
ihan samanlainen boxi ku protank 1 myytiin mutta eri atopää, driptip ei näytä ss, ei protank 2 logoa.
toi laatikko hämäs kyllä ihan kympillä.
X9 yli protank 1 kopio, 4.5ml tilavuudella on hyvä kopio, parempi ku protank 1. Eiköhän toiki siis oo hyvä.
Piti tilata lisää 18500 akkuja, trustfire IMR merkkisiä koitan tällä kertaa.
Tämä ainakin on HCigarin-versio, ja kaverilla testatessani vaikutti varsin asialliselta. Käsittääkseni se kalliimpi (32$) on jonkun toisen (kökömmän) valmistajan versio. Dont quote me on that, kuitenkaan
Näin sanoisin minäkin jolla tuo 32$ versio on. Ei tässä oikeestaan muuta vikaa oo kun lukitusrengas ja ilman säätö rinkula pyörii ku hullun se mielettömän sielläTuossa 27$ versiossa on ilmeisesti terästä nekin ja tässä alumiinia toki mulla tää onkin vaan kotikäytössä drippailussa niin ihan sama kuinka pyörivät kun tulittaa kuitenkin sen verta kivasti.
$20.13 Bagua Mechanical Mod / E-Cigarette Battery Compartment at FastTech - Worldwide Free Shipping
Tollanen lähti tänään tilaukseen oli vielä in stock
Joko jollain on?