jaahas, 7.9. tilauksesta puolet shipattu suomea kohti eilen, mailissa oikein kuva paketista josko en olisi muuten uskonut. Loput tulee perässä "in a few days".
Kovin ystävällistä palvelua. Ei noilla putkilla niin kiire olis ollut.
jaahas, 7.9. tilauksesta puolet shipattu suomea kohti eilen, mailissa oikein kuva paketista josko en olisi muuten uskonut. Loput tulee perässä "in a few days".
Kovin ystävällistä palvelua. Ei noilla putkilla niin kiire olis ollut.
Tulipa korkattua tämäkin paikka, neulakärkisiä pulloja reilusti![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Juu pakko oli tilata ku halavalla sai10, 30 ja 50ml pulloja...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Nyt on kyllä Slowtechia. 30.8. tilattu, 5.9. Singaporen posti laittanut kohti Helsinkiä eikä mitään merkintää Itellan seurannassa. Millä lie polkuveneellä tulossa.
28.8. Shipattu suomeen. Ei vielä näy Itellalla. Aikamoisen kauan kestää tällä kertaa. Ennen ollut paljon nopeampaa.
Pitipä kokeilla. Vähän kaikenlaista tilaukseen, ei pelkkää vapokamaa. Mm. paketillinen sähköhammasharjan vaihtopäitä ~2.5$
Kaverit tilaillu jo vuoden verran täältä tavaraa tableteista ym... lähtien melkein kaiken pienelektroniikan ja kehunu laitteita. Tietenkin laitteitten speksit kannattaa lukea ettei halvinta ja ihan paskaa tilaa...tabeissa muistit,korttipaikat ym...Ihan ok tavaraa myy ja noin puoleenhintaan suomitavaraan verrattuna hintatasoltaan. Tarkkana pitää olla mutta halvalla saa ihan ok tavaraa ja palautukset ja takuu pelaa niinkuin kotimaassakin jos Lontoonkieli kääntyySaa jopa jotain yllätys lahjoituksia valituksista ja palautteista
![]()
Geelithän on jo monesti todettu toimimattomiksi.
Muistakaa myös tilaussäännöt. Ei ETA-alueen ulkopuolelta nikotiininesteitä..
Tämä firma tilaa kaikkia meneviä laitteita semmosia määriä että pystyvät myymään halvalla...Tottakai osa ja varmasti suurinosa kalliista laitteista on kopioita mutta... Palstalla joku myy käytettyä puolet kalliimmalla kuin ihan orginaali halpa vehje ja on saman valmistajan tekele???
$37.21 INNOKIN iTaste SVD Telescoping Variable Voltage E-Cigarette Mod / Battery Compartment at FastTech - Worldwide Free Shipping
Onko feikki?? Kaverilla pelittäny ok eikä valituksen sanaa jotain 25 euroa????
Ei viimeisimmän tiedon mukaan.
Itse otan tuon kotomaan tukemisen paitsi sinä ihtenään, myös tulonsiirtona omaan hyvinvointiin. Alveista yms. maksuista kuiteskin, teoriassa, saa jotain takaisinkin.
Itsepetos on kivaa!
KGO & Twist
Hae Gigantista jos haluatVai oleks joku rölli myyjä jostain kodinkone kaupasta?? Itse työelämässä 25-vuotta ja tehny töitä ihan sikana...Suomalaisten kauppojen hinnat on karannu käsistä jo aikoja sitten
Ikää mulla 43 ja nähny tän työntekijän kynimisen että jos.......Kuka vit.. maksaa ylimäärästä mistään jos postikulut toiseltapuolelta maapalloa on ilmaset ja Itella kynii joka v..un paketista sen 10e...
Varmaan kannattaa...Tää on just tätä jotka tiluttaa sitä ja tätä...maksa vittu samalla asuntolainaa ja silleen....kokoomus nuoriso hallitukseen yes!!
Ei millään pahalla mutta se meni jo se Suomi työ ja vielä tulee uudet YT:t monella alalla...Trolleri on kyllä hieno trolli...sori kun akdittoiduin
![]()
Ei mulla muuta.![]()
KGO & Twist