Jep piikki irti, poltto ja takaisin. Tuossa Sibin video kyseisestä toimenpiteestä -- http://www.youtube.com/watch?v=CjvA3...eature=related
Ite oon todella pettynyt noihin atomisaattori/tankkisysteemeihin antaa tosi kuivat höyryt ja pistävät ja sibin ohjeilla yrittänyt noita atomisaattoreita säätää ja paskaks on menny kaikki mihin oon koskenu, en oo ilmeisesti sätömiehiä. Eikä mulla oo tällähetkellä käytössä kuin toi ego-t 1100, ja siihen tilasin noita dct-tankkikartoja ja toimii yllättävän hyvin antaa muutaman eka savun todella hyvin mut sitten taitaa akuista loppua poveri ja kurkkutuntuma tuppaa olemaan olematon, mutta täydellä akulla antaa kyllä hyvät höyryt.
Noitten atomisaattorien kanssa pelleillessä monasti kävi mielessä että haenko sen röökiaskin kaupasta niin saa ainakin kunnon savut, mutta eipä ole tarvinnut kauppaan mennä. Ja kyllähän se näin taitaa olla että tässäkin hommassa kannattaaa sijoittaa muutama ylimääräinen euro kunnon laitteisiin nin ei tarvi turhia säädellä, liemet sisään ja homma pelittää. Ja kandee oikeesti kokeilla noita 1,5 ohm tankkisysteemeitä näiden halpojen härpättimien kanssa kyllä niillä savut saa savut aikaiseksi kun malttaa imeä rauhassa ja pitkään.
Ihmettelin tossa kun noiden eGon akkujen lataus kestää ihan tolkuttoman kauan (650mAh).
Aparaatti on ostettu Genesikseltä, ja laturi on huikeat 140mA! Eihän tosta tietty haittaa oo, muuta ku et lataus kestää kauan.
Noin mopo laturihan on tarkotettu lähinnä 510:lle.
Tällasen meinasin tilata: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7843
Ton tehottoman vois sit jättää vaik kaapinpohjalle varakoneeks.
Mikäs näitä eGo-T:n akkuja oikeen vaivaa. Tilattu siis sauhuton.com alotuspaketti.
Parin latauksen jälkeen eivät toimi kunnolla ja pitää tota akun "nastaa" neualla väännellä että saa kosketusta atomisaattoriin.
Lienekkö toi laturi liian tiukka?! En ole edes noita akkuja laturiin väkivalloin ruuvaillut, sen verran että alkaa latausvalo vilkkumaan. Mutta joo, laturi tuntuu ihmeen piukalta.
Kenties normaalia vai onko nämä akut vain maanantaisatsia?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
hmm Edelleenki hämmentää immeisten ongelmat näiden kanssa. Itsellä ollut 1kk käytössä:
2x 650mah ja passtrough akut - toimii, niinkuin pitää
10kpl LR Atoja + 2 normiatoa - kaikki kunnossa, pesty 2-kertaan. yksi ainoa maistuu vienosti palaneelle hyvin nopeaa.
10kpl silikonikorkkisia tankkeja - ei vuoda
5 kpl kovakorkkisia tankkeja - ei vuoda.
ainoa millä saan nesteen väärään paikkaan eli aton ulkopuolelle tai akunliittimeen on tautinen lutkuttaminen ilman polttoa tai
tankin paikalleen laittaessa, kun kondessi purskahtaa aton ja tankin välistä ulos.
Minulla taitaa olla jokin Vapahtaja-malli?!?!
No mulla on ollut huonoa akkujen kanssa, mutta mitään vuotoja ei ollut missään vaiheessa.
Ongelmansa kullakin, vapahtaja-malli omanlaisensa :P
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mistähän sais myös tommosen vapahtaja mallin?
Tosin siirryin varmaan noihin DC cartoihin heti ku pääsen niitä kokeilemaan. Niin ja se kuollut egon ato heräs näemmä kuolleista, ainaki siitä nyt höyryä saa hyvin, aamupäivällä oli ihan huonona, ei meinannu ritistä millään, edes täydellä akulla.
Ja hehkuttamani Kentucky Mapplewood ei olekkaan niin hyvvää. Eka tankki meni yhdeltä istumalta, tänään ei ole maistunut, jotenki kuvottaa ajatellakkin sitä. Onneks en ottanu sitä ku 5ml. Pitänee tarjota kaverille joka on tommosen maun perään.
Tervehdys!
Ansiokkaan tasku"modini" Finnvapen e-Go T:n alkuperäisten atojen sanoessa itsensä irti, tilasin tuohon pari Low-Ressia. Nyt maistuu joka toisella henkosella hirveä palaneen maku
Mikä tähän auttais? Olen kokeillut kaikki reikämodaukset yms. ja mikään ei tunnu jelppivän. Vanhojen atojen kanssa ei tätä ongelmaa ollut kertaakaan... ???
Kiitoksia etukäteen!
Imulanka ei yletä vastukselle asti? Tökkää piikin sisältä imulankaa milli alaspäin ja koita uudestaan. Se sitten liikahtaa yhtäkkiä eli varovasti alaspäin sitä.
Sain vihdoin paketin libertyltä pitkän odotuksen (4pvää) jälkeen. Erittäin hyvältä tämä tuntuu, vähän voimakkaampi kuin kokeilemani 510. Ainoa ongelma on se että starttipaketin toinen ato ja akku näyttävät olevan kuolleita. Vain toinen setti toimii. Kokeiltu on ristiinrastiin mutta toinen pari ei vain herää. Oisko mitään tehtävissä, en oo vielä yleismittarilla mittaillut mutta pitäisi varmaan sekin tehdä. En raaskisi heti alkaa vinkumaan englannin suuntaan jos kyseessä on vain käyttäjäperäinen vika. Aloittelija kun olen
![]()
Yleismittarilla voi akun mitata että antaa voltteja. Atomisaattorit mitataan ohmikohdasta. Noin sen voi 100% varmuudella todeta jos on DOA osia kädessä. Muutenkin yleismittari pitäisi kuulua joka höyryttelijän vakiovarustukseen.
Pitää kaivaa tuo yleismittari käteen kun pääsee himaan sorvin äärestä. Toinen akku kyllä hämää, ledi tosissaan palaa ja laturiin tökättäessä vilkkuu muutaman kerran, laturi jää kylläkin vihreäksi. Mystistä. Laturi on vissiin mallia "automaatti" ja lopettaa latauksen akun täyttyessä.