Sivu 39 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2935363738394041424349 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 761 - 780 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

Tervakeuhko

Vs: Ego-T

Koitin tuota samaa hajonnutta atomisaattoria toiseen akkuun ja ei toiminu sittenkään. Hajoamista edeltävänä iltana atomisaattori kuumeni enemmän kuin normaalista ja sisältä tuli lähes mustaa nestetä kun putsasin. Ei kai täs muuta ku uutta hankkimaan.

http://www.cloud9vaping.co.uk/epages.../EGO-T-52-CYL-
    käyköhän toi muuten joyetechin ego-t malliin? hajonnu atomisaattori oli B-tyyppiä. Ongelma se et tilasin kiinasta, ja siel olis kyl tarjolla samaa mallia, mut helpompi ja halvempi olis laittaa nesteet ja varaosat samaan postilähetykseen.

Niin muuten toi akun navan siirto, mitenhän se onnistuu? ite koitin pihteillä vetää sitä ulospäin, mut ei ihmeemmin liikkunu. Aika tiukassa on, ja jengat siitä vissiin kärsi.

Höyryttelijä hopo's Avatar

Tänään tuli postista healthcabin.netistä tilatut eGo:n b- mallin tankkkiatot ja tankit. Otin settiin myös niitä silikonisia tankkien korkkeja.
    Laitoin aluksi yhteen tankkiin mentholit inessiiviin ja jätin sen orggis muovisen korkin paikalleen, ihan vaan kokeeksi. Pidin aparaattia taskussa ja sillon tällöin höyryttelin. Kyllä se perhana vaan tihkuttaa sieltä välistä sitä lientä.
    Toisen tankin täytin mansikalla ja löin sen silikonisen korkin siihen. Ei vuoda.
    Pisteet tolle tankille, enää en kyllä noita vakioatoja ja patruunoita käytä, ei niillä saanu kunnon kurkkutuntumaa kuin muutaman imun ajaksi.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja Savupiippu Näytä viesti
    käyköhän toi muuten joyetechin ego-t malliin? hajonnu atomisaattori oli B-tyyppiä. Ongelma se et tilasin kiinasta, ja siel olis kyl tarjolla samaa mallia, mut helpompi ja halvempi olis laittaa nesteet ja varaosat samaan postilähetykseen.

Niin muuten toi akun navan siirto, mitenhän se onnistuu? ite koitin pihteillä vetää sitä ulospäin, mut ei ihmeemmin liikkunu. Aika tiukassa on, ja jengat siitä vissiin kärsi.
    Type B käy

Taivuta vähän, älä koskaan kierrä!
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

Kirjoittelin jo aiemmin ja olen yrittänyt foorumia kahlata mutta en ole löytänyt vastausta ato-ongelmaan. Olen korkannut 5 LR-atoa. 2 niistä on niin tiukkoja että ilma ei käytännössä kulje lävitse jos ne kiertää akkuun kiinni. Akkupään ulkoreunassa olevat lovet ovat samankokoisia kuin muissakin ja toisesta olen viilaamalla niitä isontanut ilman tulosta. Vaikuttaa että akun pää jotenkin tukkii ne aika täysin. Höyrystämisestä ei tule mitään ja jos akkua kiertää löysemmälle, ilma alkaa kulkea vasta kun akku on niin löysällä että virtaa ei enää tule. Kyse on A-mallin egosta.

Onko minulla yksinkertaisesti huono tuuri vai onko LR-atoista 40% toimimattomia vai onko niihin joku kikka jota en ole löytänyt?

Lainaus Alkuperäinen postaaja RöyhyRepa Näytä viesti
    Kirjoittelin jo aiemmin ja olen yrittänyt foorumia kahlata mutta en ole löytänyt vastausta ato-ongelmaan. Olen korkannut 5 LR-atoa. 2 niistä on niin tiukkoja että ilma ei käytännössä kulje lävitse jos ne kiertää akkuun kiinni. Akkupään ulkoreunassa olevat lovet ovat samankokoisia kuin muissakin ja toisesta olen viilaamalla niitä isontanut ilman tulosta. Vaikuttaa että akun pää jotenkin tukkii ne aika täysin. Höyrystämisestä ei tule mitään ja jos akkua kiertää löysemmälle, ilma alkaa kulkea vasta kun akku on niin löysällä että virtaa ei enää tule. Kyse on A-mallin egosta.

Onko minulla yksinkertaisesti huono tuuri vai onko LR-atoista 40% toimimattomia vai onko niihin joku kikka jota en ole löytänyt?
    Kierteitten juuresta löytyy myös ilmareikä(tai kaksi). Itsellä oli samaa vikaa LR-atoissa, mutta sain toimimaan kun avarsin reikää 90-mutkaan taivutetulla neulalla. Sitä reikää saattaa olla hankala nähdä, mutta löytyy kyllä kun tietää mtä etsii.

Höyrykonkari

En tiedä mitä attyja sinulla on, mutta yleensä ilma otetaan attyn ulkoreunassa olevien hyvin pienten viisteiden kautta. Ei suinkaan keskiputkesta, joka on yleisin käsitys. Poikkeus aidot ego-t type B/C, jossa kaikki imu tulee keskiputken kautta. Muuten bottom-federit ei voi toimia.

Kun kerran toimii löysällä, voi ajatella, että attyn keskinavan hahlo on valmistusvikana liian pieni -dremel? Näkyykö keskiliittimessä urat?
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

Höyrypää

Sijainti
    Oulu

Minulla oli yhden vastapestyn ja käyttöönotetun Joyetechiläisen Ego-T Type B LR aton kanssa. Akkuun kierrettynä ei ilma kulkenut ollenkaan. No, pesin sen vielä kerran ja jätin paperitupon kanssa yön yli valumaan. Aamulla sitten "no jos se nyt toimisi" testi ja kas ihmettä, ei mennytkään enää umpeen. Mikä lie oli vikana.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Minulla oli yhden vastapestyn ja käyttöönotetun Joyetechiläisen Ego-T Type B LR aton kanssa. Akkuun kierrettynä ei ilma kulkenut ollenkaan. No, pesin sen vielä kerran ja jätin paperitupon kanssa yön yli valumaan. Aamulla sitten "no jos se nyt toimisi" testi ja kas ihmettä, ei mennytkään enää umpeen. Mikä lie oli vikana.
    Mulla oli sama homma eilen, purin koko vehkeen enkä löytänyt vikaa. Tuohan se varmaan oli. Laitoin atomeiks koko aton, eikä enää varsinkaan toimi Tutustuinpa sen sielunelämään kunnolla. Onneks puolasta lupasivat lähettää muutaman uuden kaupanpäällisiksi seuraavaan tilaukseen.

Jippii, ongelma ratkaistu. Kierteen juuresta löytyi reikä, jota taitetun klemmarin pään rassaamisella atot alkoivat pelittämään. Suurkiitokset!

Lainaus Alkuperäinen postaaja RöyhyRepa Näytä viesti

Jippii, ongelma ratkaistu. Kierteen juuresta löytyi reikä, jota taitetun klemmarin pään rassaamisella atot alkoivat pelittämään. Suurkiitokset!
    Hienoa että lähti rokkaamaan

Tervakeuhko

Itsellänikin välähtää aina loppuvaiheessa vihreänä kun akku on melkein täysi. Hyvä jos on ihan normaalia Ei oo mitään valittamista vielä löytyny Joyetechin Ego-T:stä ja toivottavasti ei löydykkään. Ainiin ja monet kun tuota vuotamista valittaa niin korjattavissa silikonikorkeilla.

Tietääkö joku onko nuo Ego-T:n akut Nikkelimetallihydridejä vai litiumioni akkuja ? Ostin vehkeeni (650mA akuilla) liberty flights:sta, ja ihmetyttää kun käyttöohjeet ja muukin informaatio laitteesta on lähes olematonta.

Akun käyttöiän kannaltahan olisi varsin oleellista tietää, kumpaa akkutekniikkaa akut ovat. NiMH-akkuja kun ei kannattaisi latailla ennen kuin ovat lähes tyhjiä. Li-Ion akkujen kans tätä ongelmaa ei ole.

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina

Lainaus Alkuperäinen postaaja Roona99 Näytä viesti
    Tietääkö joku onko nuo Ego-T:n akut Nikkelimetallihydridejä vai litiumioni akkuja ? Ostin vehkeeni (650mA akuilla) liberty flights:sta, ja ihmetyttää kun käyttöohjeet ja muukin informaatio laitteesta on lähes olematonta.

Akun käyttöiän kannaltahan olisi varsin oleellista tietää, kumpaa akkutekniikkaa akut ovat. NiMH-akkuja kun ei kannattaisi latailla ennen kuin ovat lähes tyhjiä. Li-Ion akkujen kans tätä ongelmaa ei ole.
    Li-Ion nää on kai aika järkiään, tietääkö joku NiXX-akkuja käyttävää modia? Pl. se joka mulla on vielä tekemättä.

Höyrykonkari

Sijainti
    IchWillähde, Nastola

Pakko hehkuttaa tätä eGO-T:n akkua. Eilen otin laturista uuden akun 23.30 ja sen jälkeen tuli laitetta testattua aamu kahteen asti. Tänään vapottanut koko päivän lähes non-stop ja NYT 21.15 loppui akku!!
    Ja ei ole ku 650mAh

Pakko hankkia pari noita 1100mAh

Verraten GreenSmoken akkuihin. Kaksi akkua, keskimäärin 4 latausta per akku päivässä eikä tullut edes niin paljoa vapotettua ku tällä egolla!!!

Todellakin välineurheilua!

Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti

Li-Ion nää on kai aika järkiään, tietääkö joku NiXX-akkuja käyttävää modia? Pl. se joka mulla on vielä tekemättä.
    Ok. Sopiiko vielä udella mistä olet päätellyt akun olevan li-ion ? Vai oliko ihan veikkaus ? (tarkoitus ei ole olla töykeä, vaan saada asiaan selvyys)

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Moni on eGo akkuja purkanut ja Li-on niissä kaikissa on ollut. Itsekin pari oon availlut ja googletellut mallinumeroa.

PoliisiGuru Rotax's Avatar

Sijainti
    Espoo

Ok. Sopiiko vielä udella mistä olet päätellyt akun olevan li-ion ? Vai oliko ihan veikkaus ? (tarkoitus ei ole olla töykeä, vaan saada asiaan selvyys)
    Jos sinulla on magneetti, esimerkiksi jääkaapin ovessa oleva, niin pystyt toteamaan akkutyypin sillä. NiMh akku sisältää rautaa, joten magneetti jää siihen kiinni, Li-Ion akkuun magneetti ei jää kiinni.

Aikoinaan kännyköihin myytiin autotelineinä magneettinappeja, jotka toimivat ainoastaan NiMh akkujen kanssa.

:wq

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina

Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti

Jos sinulla on magneetti, esimerkiksi jääkaapin ovessa oleva, niin pystyt toteamaan akkutyypin sillä. NiMh akku sisältää rautaa, joten magneetti jää siihen kiinni, Li-Ion akkuun magneetti ei jää kiinni.

Aikoinaan kännyköihin myytiin autotelineinä magneettinappeja, jotka toimivat ainoastaan NiMh akkujen kanssa.
    Ei veikkaus, vaan valistunut arvaus

Nikkelikennot tosiaan tarttuvat hanakasti magneettiin, tälläkin hetkellä on yksi AAA-kenno X6-näppiksen päädyssä kiinni. Magneettisuuden puutteen lisäksi myös latureiden lähtö/loppujännitteet viittaavat litiumkemiaan; 4.2V ei oikein sovi mihinkään nikkelikennomäärään, paitsi jos haluaa jättää neljä kennoa vajaaksi. Taitaisi jäädä kolmekin, yleensä laturi piikkaa vasta yli 1.6V/kenno. Onko muuten kukaan vihmerämpi veli/sisko (overflow, ehkä...) mitannut kuinka nuo halpislaturit lataavat? Onko ihan oikea CC/CV-sykli vaiko jonkinlainen sopivilla komponenttivalinnoilla virtarajoitettu vakiojännite?

Yksi tietokin kyllä on: tuli käytetyksi kivilattialle pudonnut ja toimimattomaksi heittäytynyt Riva (==eGo, käytännössä) 750mAh paketti auki, ja litiumkennohan se siellä pötkötti. 14xxx, en muista tarkkaan. Ei 14500 kuitenkaan, mielestäni pienempi. 14430 sopisi kapasiteettinsa puolesta.

Niin, ja tuli muuten korjatuksikin se akku; miinuspään täysin olematon piuha runkoon oli vedetty aika kylmän oloisella juotoksella putkilon pohjaan, ja sehän oli irronnut pudotuksessa. Napin valo syttyi, mutta karto ei lämmennyt - se taitaa saada maansa ainoastaan rungon kautta. Turasin sitten tinapalloon kuparisäikeitä kiinni, säikeet akun kylkeä myöten, akku mahtui enää naftisti putkiloon, korkki kiinni ja tässä se nyt hakkaa kurkkua Diabloa lyömäaseenaan käyttäen. Ihan kunnon mätkyjä antaa.

Jos (kun) akku sippaa, niin kennon saa kyllä aika nätisti vaihdetuksi; maksaa pari hassua euroa plus postit, tietty. Vaikkapa tämä. Tosin nämä perusakut on niin halpoja kokonaisinakin ettei taida juuri viitsiä... vaikka mulla on kyllä sen verran vihreää asennetta että mieli tekisi käyttää fyysiset laitteet loppuun vaikka kemialliset antavatkin periksi

Tuntuu että näissä atoissa höyryn tuotto huonontunut, käytössä olleen noin pari kuukautta. Voiko olla mahdollista?

Höyrypää

Sijainti
    kirkkonummi

Lainaus Alkuperäinen postaaja Deadend Näytä viesti
    Tuntuu että näissä atoissa höyryn tuotto huonontunut, käytössä olleen noin pari kuukautta. Voiko olla mahdollista?
    kyllä voi
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

tulossa:kaikenlaista

Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •