Sivu 38 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 283435363738394041424888 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 / 1941

Aihe: Smoktech RSST

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Tänään pompsahti kuristuspalat postiluukusta. Mitä mieltä???

fuck-yeah-aww-yeah-l.jpg
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    hyvä että kelpaa. esittele videollas jookos pookos

Sijainti
    Helsinki
    Joo mä kuvailen huomenna aamusta snadin pätkän. Aikamoisesti muuttui RSST:n luonne nimittäin! Tilasin vielä yhden kappaleen lisää laakista, niin hyvin toi kuristuspala toimii

**Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Joo on toi hyvä kuristus, paljon pienempi ku luulin. Ehkä sittenkin jätän yhen Rsstn itelle.

Sijainti
    Riihimäki
    hienoa

Sijainti
    Helsinki
    Mä taas oon alkanut taipumaan siihen tosiasiaan, että mitä enemmän RSST:n kanssa pelleilen ja testailen, niin sitä enemmän mä alan siitä pitämään. Oon tähän mennessä saanut ton toimimaan täysin moitteetta kaikilla nesteillä ja laitteilla ilman mitään isompaa draamaa. En esim näe itseäni ostamassa mitään 150€ atoa vaan siks kun kaikki sanoo et se on jees.

Tää tuottaa just sen tyydytyksen mitä vaaditaan siihen, kun oon himassa istumassa tai duunissa kipaisen tauolla imailemassa pössyt.

Veikkaan et moni vaan luovuttaa ja seuraa orjallisesti kirjoittelua toinen toistaan kalliimmista ja "paremmista" laitteista.

Toki, vaikka Kaiffari on hyvä ja aika mahtava peli muutenkin, en näe näillä sokean silmillä sitä rahaa siinäkään. Loppuviimein saan tolla 20€ pökäleellä sen saman niksan ja maun minkä saan samalla nesteellä siitä.

**Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrykonkari Lave's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Tänään saapuivat kanthalit ja meshi, ensimmäistä kertaa ikinä rebuildattavaa kokeilemassa:

Tasan 1,5ohm coili ja hyvin höyryää!

Sigelei 100W Plus + Magma klooni
    “We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
    — Albert Einstein
    Spoileri!

Laita 3 kieppiä kaksinkerroin Lähtee mukavat möyhyt!

Höyryttelijä

Sijainti
    Tuusula
    OHHOH OHHOH! tänää tipahti luukusta RSST ja voin kertoo että pesee kyllä mennen tullen Diablot sun muut vehkeet! maku ja höyry ja lämpötila aivan täydellisiä!! UUUUHH!!

E: ja siis hatun ilmareiän porasin 1,5mm

Höyrykonkari Lave's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Nyt joltain helppiä vähän.. Tänään rakensin huvikseni uuden setin ja maistuu hyvin teolliselle eikä tunnu höyryävän edes kunnolla.. Jotain neuvoja kunnon setupin tekemiseen ja tuon maun estämiseen..? Käytössä siis #400 ja 0,25mm.

Sigelei 100W Plus + Magma klooni
    “We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
    — Albert Einstein
    Spoileri!

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Jos nyt kuitenkin ne perusteet ensiksi hanskaan ennen kuin aletaan moisilla leikkiä?
    Quote kusi, siis tuohon sipsipussin kommenttiin.
    KGO & Twist

Höyrypää bandit's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hmp Näytä viesti
    OHHOH OHHOH! tänää tipahti luukusta RSST ja voin kertoo että pesee kyllä mennen tullen Diablot sun muut vehkeet! maku ja höyry ja lämpötila aivan täydellisiä!! UUUUHH!!

E: ja siis hatun ilmareiän porasin 1,5mm
    Et oo tosissas kokemusta kummastakin,itse sitä mieltä että, hyvällä setupilla pääsee noin 70% Diablon tasosta,mutta pirun paljon työläämpi saada ylipäätänsä toimimaan,toisaalta puolta helpompi kuin AGA-t2 joka on saanut otsasuoneni tykyttämään useamman kerran.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

Höyryttelijä

Sijainti
    Tuusula
    En kyllä tiedä et miten onnistunu setuppi pitäs diablos pitäis olla et se veis rsst:n? Ehkä sit mulle vaan toi rsst tarjoo enemmän ku diablo omaan makuun..

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Täällähän on viikonlopun kunniaksi oikeen asiakeskustelua Tyyliin juodakko konjakki muovimukista vai kristallilasista. Eiköhän se hyvä konjamiini maistu molemmista.

Sijainti
    Helsinki
    Lopunkaiken RSST on tomintaperiaatteeltaan ihan samanlainen kuin lähes kaikki Hybridit, joten en todellakaan ihmettele, jos joku saa tuon toimimaan omaan mieltymykseen nähden paremmin kuin jonkun vaikka sitten ikaruksen, diablon tai minkä tahansa.

Miks mä veikkaan, että monessa kohtaa ihmisillä on sellainen alintajuntainen juttu että; Tän mun (vaikka) 200€ laitteen on pakko olla ylivertainen suhteessa tähän 20€ atoon + 49€ putkeen. Ei siin oo enää sit loppuviimein kyse mistään laitteen luomasta paremmasta mausta tai höyrystä, koska nää gennyt, kuten siis hybriditkin on niin riippuvaisia nesteistä ja nimeomaan siitä setupista joka sinne tehdään.

Ihminen ei vaan yleisesti, tai ainakaan minä en ihan heti suostu hyväksymään sitä tosiasiaa, että jos laitan rahaa johonkin hehkutettuun ja kaikkien mukaan parempaan laitteeseen, että se voi olla omassa käytössäni "huonompi" kuin toinen halpilaite tosa vieressä.

Näin mä näen ton homman kyllä.

Mun mielestä noiden diablojen ja muiden premiumlaitteiden ylivoima näkyy lähinnä siinä yleisessä käytettävyydessä ja kestävyydessä. Ei niinkään makuelämyksessä tai muussa asiassa, jossa on niin monta muuttujaa, että ei riitä sormet laskemaan.

Mä oon nyt itse ERITTÄIN tyytyväinen tän RSST:n toimintaan, kun sitä on upattu tuolla kuristajalla ja ilmareikää fiksattu. Ihan hyvin pärjää noille kalliille laitteille joita oon itsekkin kokeillut. Se miksi mä tuun ostamaan tollasen premium laitteen ei varmasti ole luulo paremmuudesta maussa tms, vaan nimenomaan se syy on se yleinen laadukkuus kokonaisuutena ja ulkonäköseikat yhdistettynä modulaariseen rakenteeseen joka on esteettisesti kauniimpi kuin joku genny + putki yhdistelmä monessa kohtaa

**Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Sijainti
    Riihimäki
    tää on ihan erimaailmasta tolla mun kuristuksella verrattuna esim agaan mikä on kanssa tässä käytössä. todella loistopeli

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Löytyy Diablo ja kuristettu RSST Drawtuben nokalta. Samalla nesteelläkin molemmat. Kyllä tuo Paholainen silti tarttuu hyllyltä ennemmin käteen.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Tossa höyryjen "paremmuudessakin" tulee usein omat mieltymykset mukaan, joten siitäkään on paha mitään yleistyksiä vetää..
    Jollekin voi se RSST toimia 200€ hybridiä paremmin, vaikka setupin tekoa ei yhtälöön mukaan otettaiskaan, kun taas ite saan paremmin omaan makuun sopivat höyryt jopa AGA:sta, kuin kuristetusta RSST:stä. Ilmeisesti hatun seinämävahvuudesta ja siitä tulevasta erilailla leviävästä ilmavirrasta johtuen.
    Tuossa vähän kaikenlaisia vehkeitä testanneena olen tullut siihen johtopäätökseen, että itse pidän eniten kuristetulla kammiolla ja melko paksuseinäisellä hatulla olevasta gennystä jossa on stäckätyt ilmareiät ja sen on ainakin H-atty aika hyvin vahvistanut oikeaksi.

Edit. Ei RSST toki mitenkään huono ole ja edullisen hintansa ja helpon setupinteon takia sitä käytännössä aina aloittelijalle suosittelenkin; kun setuppien teko alkaa sujua, voi alkaa testailemaan muita ja etsiä paremmin omaan makuun sopivia laitteita, jos sille kokee tarvetta.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Teoriassa tuosta voisi laskea karkean arvion kammion tilavuudesta, mutta alkaako mennä hitusen tarkaksi?
    Toisaalta saisi aina justiinsa haluamaansa
    KGO & Twist

Sijainti
    Riihimäki
    itse en ole kokeillut kun minididiä,aga kahta mallia,somppua ja rsst....vaikea sanoa miten nuo esim.h-atty pelittää ehkä sitte joskus hommaan tai jonkun hybridin
    makuasioita nämä on

minidid esim oli jotenki tosi raastava hengeen ja aga taas liian ilmava,rsst oli myöskin ilman kuristusta mutta nyt on maku kohdallaan.
    agaan ajattelin vielä työstää itse kuristuksen myös katotaan mihin se muuttuu

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •