LaatuPirkkaa kiinanmaalta... Niin ja tulihan mulla AGA-T2:kin tänään
![]()
LaatuPirkkaa kiinanmaalta... Niin ja tulihan mulla AGA-T2:kin tänään
![]()
PK-Mods
Modien korjausta ja virittelyä... Yv:llä tavoittaa.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Luurikin tuli kaikessa tiimellyksessä tuunattua kun meni ja hajos näyttö
![]()
H-Atty tarjoilee.
![]()
Yritin samaa; ei onnistunu.
H-atty/Swan/JB2.5
Saimpa vihdoin sopivan tipin Provari Mini + Kayfun Liten nokkaan
provari.jpg
Graphic designer
www.ahjopalo.com
kävin paikallisessa löytötavaratoimistossa iskemässä sähköpostit iskuun ja palkkioksi iskettiin kouraan tollanen
vinkkinä sanottakoon, että höyryttimiä löytyy nykyään kuulemma ihan helvetisti. noi joutuu vaan pitää niitä sen 3kk, ennenkuin voi laittaa myyntiin. tuolla oli ainakin yks spinner. eli halpaa modia etsiessä kantsii löytötavaratoimistot kiertää
Mä oon käyny löytötavara huutokaupoissa mutta ei oo näkyny vapokamoja siellä.
Myykö ne suoraan sit ne mitkä ei mene huutokauppaan?
Tohon meni 10min mun elämästä (toivottavasti kelpaa jollekin)
18500.jpg
Ihan hyvä vapemail päivä
Pieni yhteenveto:
--------------------
FastTech@Sentinel M16:
Iskee uskomattoman lujaa, että jopa pari viikkoa putsaamattomana ollut poldiac kalpeni tälle. Laatu muutenkin yllättävän hyvä hintaansa nähden. 510 kierteet alumiiniä ja pehmoista sellasta eli porsii varmaan aika pian ja teleputkien reunat teräviä. Kuitenkin aivan mahtava hinta/laatusuhde.
FastTech@Nimbus klooni:
Laatu yllätti tässäkin. En oo vielä ehtinyt testiä, kun vaatii pesun (haisee työstöneste)Lisäksi toinen ilmäreikä pitäisi tehdä, että pääsee kunnolla testaamaan.
Vapor Freak@Boba's Bounty: Samaa vanhaa kaurakeksiä, jonka vapottamisesta on jo todella pitkä aika. Eli tosi hyvää, mutta Freakin hinnalla ei kyllä pysty alldayvapena käyttää.
Vapor Freak@El Toro Eden: Aivan loistavaa. Kunnon tupakkimainen maku pienellä omenan maulla. En tajua miksi ei oo tullut aiemmin tilattua toroja. Ehkä taustalla on kaverilta kauan sitten maistettu cigarillos, joka maistui silloin vaan pähkinälle (ehkä oli huonoa erää). Toroja menee lisää tilaukseen seuraavana tilipäivänä isoissa pulloissa house of liquidilta.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Mulle tuli tänään toi kolmella reiällä oleva: https://www.fasttech.com/products/1411/10004437/1391400
Hyvinhän tuo tuplacoililla höyryää, imu luokkaa 1,6mm-1,8mm.Toiselle puolelle pitää porailla jonkun kokoinen reikä vielä..
Löyty kaapin perältä OBC ja jumaliste että siitäkin lähtee nykyään makua, kun on keksitty nää pienikammioiset atot:
![]()