No eivät tietenkään lisää. Mutta päästäkseen myyntiin nämä lääketehtaiden tuotteet käyvät läpi melko pitkän prosessin, johon vaikuttaa paitsi Suomen, myös EU:n lainsäädäntö. Mikään nikotiinipitoinen höyryttelyneste ei ainakaan minun tietääkseni ole vielä tuota myyntilupaa saanut, eikä sitä myöskään pelkällä reseptillä heru.
Yritän vaikka tehdä tästä nykytilanteesta (ja tulevaisuuteen vaikuttavista EU:n päätöksistä) kokonaan oman ketjunsa, niin ei tarvitse täällä vängätä. Oma keskustelunavaukseni kun tosiaan ei ollut kovin fiksu ja Vapers.fi-sivustoa ei ollut tarkoitus haukkua.
Tuolla testillä oli tarkoitus kokeilla sitä, että saako apteekista nikotiinipohjaa. Selvisi, että ei saa. FIMEA:n Kristiina Pellas valisti, että kukaan toimija ei ole hakenut pelkälle nikotiinille myyntilupaa, joten siitä syystä sitä en saanut. Tällä testillä ei ollut tarkoitus vittuilla apteekille vaan selvittää, miten tuohon lääkemääräykseen suhtaudutaan. Diabloa näytin farmaseutille lähinnä vihjeenä siitä, että mihin käyttöön tuota lääkettä olen hankkimassa (tajusi kyllä välittömästi). Olisiko H-Atty + Poldiac ollut parempi vaihtoehto?
Seuraavaksi vaan perustamaan yrityksiä, joiden toimialana on kemianteollisuus. Yritykset saavat tuoda maahan nikotiinia tuotekehittelytarkoituksiin Kävisiköhän osuuskunta yritysmuotona? Esim. Osuuskunta Porin Höyryveikot: jäseniä 200, aktiivista tuotekehittelyä vuodesta 2013 afro.gif
^^Sitä on tainnut muutama kauppiaskin selvittää ja lopputuloksena ollut se, että helpompi jättää nikotiinit myymättä, tai muuttaa firma ulkomaille..? Mutta toki, jos moinen teikäläiseltä onnistuu, niin puljua pystyyn vaan!
Nallekarhu oli nauttinut liian monta lajitoveriaan tuossa vaiheessa?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Iso lääke ja nikotiinisodat | Vapers.fi
Kolumnia pukkaa Hyviä mietteitä jälleen kerran.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Ei näy vaperssia ampparit.com:ssa Voisi olla liikaa porukalle nuo "ättylätty jumala-ato bla bla" -jutut. Muut jutut voisi sopia hyvinkin.