Sivu 76 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 266672737475767778798086126176 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,501 - 1,520 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Höyryttelijä

Sijainti
    Kanta-Häme
    On TODELLA laatu kamaa. Itse suosittelen lämpimästi. "Polttelen" kyseistä juuri piipussa ja maistuu todella hyvältä. Ainoa miinus on hintapolitiikka eli nesteistä saa maksaa mutta on kyllä sen arvoisia. Tuli tässä mieleen että suoraan tehtaalta saisi nikotiinitonta mutta kuinka paljon maku kärsisi jos siitä tekisi itse nikotiini pohjalla oman maun mukaisen???

Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu..

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    jos piippusooseja tarkoitat niin ainakin 100 mg/ml niksoilla miksatessa maku kestää hyvin. Säästää siinä kyllä huomattavasti kun tilaa 100 ml tonkkia jenkeistä ilman niksoja.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Niin siis ja nimenomaan sun pitää sieltä jenkeistä tilata useampi pönttö kerralla että oikeasti säästöihin pääset + 100mg/ml niksat mixnmatchilta. Pitkässä juoksussa säästöä kyllä tulee.

Ja jos huonosti käy että tulli nappaa paketin niin alvit on kanssa maksettava.

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    jeps, postit on sen 24 taalaa tilasit yhden tai viisi tonkkaa, joten yhdellä 100ml:lla ei kyllä jää montaa euroa säästöä jos alvit vielä kosahtaa päälle.
    Itse nesteen hinta epipemodsilla (30 eur 100 ml) on kuitenkin noin puolet edullisempi kuin 10 ml pulloina vaikkapa ecigwizardilla (5,85 eur 10 ml).

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Koska on tylsää niin tein pienet laskutoimitukset yhdelle litralle pipe saucea.

Vaihtoehto 1:

- 9 desiä suoraan USA:sta postikuluineen = 254 euroa
    - 1 desi niksaa mixnmatchilta postikuluineen = 28 euroa
    (+ huonolla tuurilla ALV 57 euroa)
    = yhteensä 282 TAI 339 euroa

Vaihtoehto 2:

- 33 x 30ml e-smokeirelandilta (alennuskoodin kanssa) 490 euroa

Litrassa säästää jo vähintään 151 euroa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Skägä Näytä viesti
    Höyryttelen tässä toista päivää VR Kentucky Banana Blendiä ja voi herranjumala miten jumalnestettä tämä onkaan, aivan kuin banaanikuivakakku!

Jos jollakin on enemmän kokemuksia banaanin makuisista nesteistä niin voisi vinkata melkein tähän suuntaan, XO Banana Split oli vähän liian mieto ja nuo muut tupakkapohjaiset banaanit epäilyttää...
    Haaaa! Tota ja 6 muuta Kentuckyä pitäs tulla huomenissa toivottavasti, nyt kyllä kuumottaa varpaissa asti jos pääsee jumalnesteyden ytimeen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Haaaa! Tota ja 6 muuta Kentuckyä pitäs tulla huomenissa toivottavasti, nyt kyllä kuumottaa varpaissa asti jos pääsee jumalnesteyden ytimeen.
    Applewoodia tilasin joskus kun sitä moni suositteli ja pelkästään nesteen haju sai hissin liikkeelle.

Bananassa vähän samanlainen (jauhomatojen?) haju, mutta höyryteltäessä aivan eri maailma.

Nyt testattu VR:n Kentucky-tupakkapohjaiset KY4, Kentucky Vanilla Blend, Kentucky Premium Blend ja Kentucky no.7, Summer Breeze maistamatta. Ja huhhuh että kaikki näistä on aivan huippuja - ei tarvitse steepata edes vaan pääsee suoraan maistelemaan. Jumalten nektaria, sitä tämä on ainakin mulle!

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    Mä diggasin kanssa noista vermillionin nesteistä alkuaikoina, kaikki toimi ja Minnesota Menthol oli ehdoton lemppari kauan aikaa. Harmi vain kun ne on kaikki sitä pg-lirua, niin jäi sitten se nestelinja historiaan :/

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Harmi vain kun ne on kaikki sitä pg-lirua, niin jäi sitten se nestelinja historiaan :/
    Mitä meinaat tuolla?

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    Meinaan sitä että jos en ihan väärin muista, ovat 70/30 pg/vg-suhteella. Liian löysää siis omaan makuun, huono höyryntuotto yms.

Höyrypää lassesamuli's Avatar

Sijainti
    Vaasa
    BOBAS BOUNTYA NÄKYI OLEVAN HYLLYSSÄ https://www.vapor-freak.de/Neu-im-So...n-Bobas-Bounty
    Spoileri!

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    VITTU eikä oo rahaa ennen maanantaita

e: No huhhuh 12e/12ml, antaapa olla

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    kädet täristen venailen pipesaucea ens viikolle LBL ja oak barrel cideriä tulossa suoraan 30ml putelit vaikken koskaan ole edes maistanut
    smokeirelandista tilasin muuten

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    VITTU eikä oo rahaa ennen maanantaita

e: No huhhuh 12e/12ml, antaapa olla
    Jep, pakko oli muutama pottu poistaa. Minun, joka aina olen itkemässä kalliista hinnoista!

..Ei muuten mutta mulla on hyvässä vauhdissa oman boba + gorilla- replikan / omien versioiden vääntäminen, pitää välillä makustella että miltäs se alkuperäinen maistuukaan

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    22 pulloa näyttäis vielä olevan varastossa... No, jos tuota vielä maanantaina tuolla on niin pitää pistää harkintaan tai muussa tapauksessa kiristää sulta resepti

Höyrypää nakke's Avatar

Sijainti
    lappeen Ranta
    Huh, vaikka kuinka tekis mieli tuota Bobaa tilata, niin onhan se nyt ihan hemmetin kallista Jää tilaamatta.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Jep, pakko oli muutama pottu poistaa. Minun, joka aina olen itkemässä kalliista hinnoista!

..Ei muuten mutta mulla on hyvässä vauhdissa oman boba + gorilla- replikan / omien versioiden vääntäminen, pitää välillä makustella että miltäs se alkuperäinen maistuukaan
    Sitten kun saat tuon gorillan reseptin selvitettyä niin voisin suostua ulkopuoliseksi kokeen toistajaksi
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    Katsotaan jos tuosta saadaan ensin itseä tyydyttävä versio kokkailtua.. JOS onnistuu niin mielelläni kuulen kyllä sitten muidenkin mielipiteitä Noi molemmat (Boba ja Gorilla) ovat itselle todella soivia adv-nesteitä mutta alkuperäisten saatavuus ja hinta rupeaa menemään lievästi sanottuna överiksi.

Onko olemassa jotain samantapaista (mutta edukkaampaa...) kuin Vermillion Riverin KY4?

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •