Täytyi nyt täältä suunnasta kysellä asiasta. Eli käytössäni on X8 -tankit ja niihin yhellä rei'ällä olevat kartomisaattorit +2kpl hieman liian pitkiä kartoja(ovat kuitenkin kahdella rei'ällä.) Vamo V2 käytössä näiden kanssa.
Olen kokeillut ja selannut kaikenmailman youtube ohjeistukset yms. lävitse etsien sitä oikeaa tapaa kostuttaa kartomisaattori. Onko se oikeasti niin vaikea noita saada toimimaan vai tarvitaanko noissa tarkalleen tietty minuuttien ja nestetippojen määrä, että saadaan optimaalisesti toimimaan koko homma?
Olen kokeillut tiputella tippoja suoraan kartoon, heilutellut sitä välillä ja laittanut tankkiin noin puoliksi täyteen nestettä. Olen myös käyttänyt "kondomityyliä" eli sillä karton "suojukseen" nestettä ja laittanut karton siihen imeytymään joksikin aikaa, sen jälkeen tankki kiinni ja antanut olla useamman minuutin muhimassa. Eikä tämäkään auta?!
Tässä olen kohta pullollisen imassut e-nestettä kitusiini ja yhteensä tässä kokeilussa on mennyt hukkaan varmaa 2-3 pulloa(10ml). Suurin ongelma on siis se, että kun sitten starttaan pienellä voltilla tai watilla 3.0v / 3.0w niin aluksi saan jokuset höyryt ulos, mutta jonku ajan kuluttua kartomisaattori on imassut sisäänsä niin paljon nestettä, että ei enää ilmakaan kierrä vaan kaikki on karton sisällä.
Voitteko opastaa tyhmää, menee hermot noiden kanssa. Kanger Evodien kanssa ei ole mitään ongelmaa, mutta mitä nyt kerran olen kartomisaattorin saanut toimiin niin huomattavasti paremmat höyryt tiedossa.