Onpas Muulin valikoima paisunut sitten viime näkemän!
Löytyy Ba Guaa, Icarusta, Nimbusta ja erillinen alue iHybrideille, tyhjää täynnä tosin atm.
Täältäkös sitä Purea voisi kytätä?
Onpas Muulin valikoima paisunut sitten viime näkemän!
Löytyy Ba Guaa, Icarusta, Nimbusta ja erillinen alue iHybrideille, tyhjää täynnä tosin atm.
Täältäkös sitä Purea voisi kytätä?
KGO & Twist
Niinhan ne tais kehua että pikapuoliin (mitä tarkoittaakaan) tulee pure hyllyyn.
ite tutustuin kyseiseen puljuun parisen kuukautta sitten ja tyytyväinen oon ollu.
Tänään kotiutui paketti kyseisestä puljusta. Viime torstaina tilattu, joten toimitusaika vähintäänkin kohtuullinen.
Kuitenkin, yksi tiivistepullo oli päässyt hiukka vuotamaan ja parit etiketit oli pilalla sen takia. Lisäksi tilasin 10 tyhjää pulloa, oli kuitenkin vain 7 korkkia pakattuna.
Eipä tuo maailmaa kaada, tuskin jaksan reklamaatiotakaan laittaa. Pientä miinusta kuitenkin..
Onkos kukaan tilannut täältä tolla GLS toimituksella? Eilen tuli mailiin viesti että tavara on lähtenyt, ja "Your shipment tracking number will appear below. After 5-15 hours, you will be able to track your shipment and follow its way towards your destination."
Mutta eipä tossa mailissa ole mitään seurantanumeroa. Samanlainen maili tuli sitte 2h ensimmäisen jälkeen, muttei siinäkään mitään seurantanumeroa ole :/
Miul tullut normaali postina 4ssä päivässä..
Joo ei tota GLSää kannata käyttää. Tuntuu että tekee kaikki asiat päin helvettiä ja tieto ei kulje. Oma pakettini kyseisellä firmalla tuli perille ennenkuin edes seurantakoodi rupesi toimimaan. Kaiken lisäksi kesti vielä 12 päivää saapua briteistä.. Asiakaspalvelu ei tiennyt mistään mitään..
Täytyy kyllä antaa pisteet asiakaspalvelusta.
Tilasin lambo 4:sen täältä ja sen kierteissä/keskinavassa joku häikkä, kun ei saa oikeen mitään laitetta siihen kinni.
Myös paketissa tulleista akuista toinen sanoi sopimuksen irti.
Viestillä aspaan lupasivat korvata tililleni laitteen hinnan ja saan myös pitää kyseisen härvelin.
+++
Onko muilla ongelmia paypalin kanssa pink mulella?
Oon lueskellu et jenkkilässä oli ongelmia paypalin kaa aikaisemmin.. ja ei johtunut kaupasta..
Mmmh mielenkiintoista, makselin muuallekkin paypalilla just mut pink mule oli ainoo jolla oli ongelmia. Ilmeisesti meni nyt tilaus läpi (pariinkin otteeseen) vaikka erroria heitti mulle. Ainakin PP kuitti on inboxissa mutta mulella ei sano mitään... katsellaan
Pakko palata tähän vielä ja perua hieman sanojani vaikka asiakaspalvelu toimikin hyvin.
Sain korvauksen rikkinäisestä lambo 4-kitistä ja päätin tilata kokeiluun lavatube robustin, koska minulla oli pari 14500 akkua lojumassa.
Sain kyseisen laitteen ja sekin on täysi susi, ei ota mihinkään kontaktia ja siitä puuttui ego-kierteet vaikka aikaisemmin sivuilla niin mainittiinkin.
Katsotaan taas mitä seuraavaksi vastaavat... Halpoja kopioita tuntuu olevan hyllyt täynnä. Kenelläkään mitään hajua miten tämän robustin saisi edes toimimaan ? Olen kokeillut painella keski-napaa ja sen semmosta...
Kaiva syvä monttu, asettele modi sinne, peitä kuoppa siististi. Kylvä heinänsiementä päälle ja kastele varovasti parin päivän välein 1 kuukauden ajan. Sen jälkeen unohda että olet koskaan edes sellaista omistanut![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Näillä muuten tällä hetkellä kaikkia Nemesis-malleja hyllyssä. Teki mieli liipasta, mutta kyllä nyt saa vehkeet riittää pitkäksi aikaa.
defu ryynäs aineet lähti tilaukseen halvimmalla postilla oli eka tilaus tänne katotaan kauan kestää.
ryynäsen nälkä on kova![]()
Itse laitoin tilaukseen eilen muutaman tiivarin sekä jotain pientä sälää. Saas nähdä millon mahtaavat kotiutua.